- ⸙ S2 : 08

166 30 1
                                    

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 08

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S2 : ℙ𝕒𝕣𝕥 08

✧══════•❁❀❁•══════✧

| J I M I N ' S

I abruptly opened my eyes at the feeling of being suffocated , tapi hanya ada siling diatas aku dan keadaan bilik yang gelap. Aku bangun untuk duduk tegak. 

Sleep paralysis lagi.

Aish , tak guna. Aku menyelak comforter di tubuh aku lalu aku segera turun daripada katil.
Kepala aku terasa berat dan mata aku masih perlu dipejamkan, kantuk aku terasa berat, seakan-akan aku boleh jatuh tertidur di lamtai pada saat ini.

Aku sendiri tidak pasti mana kaki aku membawa tubuh aku.

I just want some peaceful sleep.

Tangan aku seakan-akan mencapai satu tombol pintu dan memusingkan tombol pintu itu. Kemudian aku terus saja menapak masuk ke dalam bilik itu hinggalah aku tiba di hadapan sebuah pintu lagi.

Just, berapa banyak pintu dalam rumah ni ?!

Aku membuka pintu itu lalu memapak masuk ke dalam pintu itu .

Sebuah bilik tidur yang lain.

Aku memandang sekeliling. Jin-ae dan Heejin tengah tidur diatas katil.

Aku arahkan pandangan pada sofa, seseorang sedang tidur sana. Who ? 
Aku menapak mendekati figura yang sedang tidur itu.

Aku cuba mengamati wajah figura itu pada jarak dekat.
Haerin ..? 

Aku ingatkan dia dah balik ... Eh bukankah dia dah bawak budak - budak tu pergi tadi..?

Adakah ni mimpi ?

Bibir aku mengukirkan senyuman.

She's still pretty even in dream.

Aku menyelitkan rambut dia pada telinganya,  kemudian aku mengusap pipi dia lembut.

Where have you been this 4 years wifey ?

I missed you so much.

You ...

Aku menyentuh alis keningnya,

You felt so real , so warm even in my dream..

Wifey.

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now