- ⸙ empatlima

196 32 0
                                    

𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 45

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝔹𝔸𝔹𝔸𝕂 45

∴ ════ ∴ ❈ ∴ ════ ∴

4 Months later ..

Hujan yang lebat tidak menghentikan Vernon daripada memecut di jalan raya dengan kereta jenis Nissan GTR NISMO miliknya .

Dia pasti boleh sampai ke lapangan terbang tepat pada masa memandangkan tiada kereta pada jam sebegini , dia perlu kejar penerbangan terakhir untuk ke Venice pada hari itu .

PIN PINNNNN !

BBANG !

Semuanya berlaku dengan sekelip mata . Vernon cuba mengelak sebuah kereta jenis hyundai yang datang dari arah bertentangan ketika dia baru saja keluar daripada simpang , dan kereta yang dipandu oleh Vernon hilang kawalan .

Kereta itu terlanggar pembahagi jalan , lalu terbalik , cermin semua pecah .

Darah keluar daripada dahi Vernon , jejaka itu cuba menahan sakit , tapi dia tidak mampu .

Dia terus saja tidak sedarkan diri .

+ + +

Jimin menapak masuk ke dalam Villa , mata jejaka itu terus saja menangkap kelibat Haerin dan Darrel berada di ruang tamu , dua-dua sibuk bermain permainan kereta alat kawalan jauh , sampai tiada sesiapa yang sedar akan kehadiran dia .

Jimin tersenyum kecil melihat telatah dua orang kesayangannya itu ,

“ Yeah Arel menang !” Darrel melompat-lompat gembira pada saat dia berjaya sampai pada garisan penamat terlebih dahulu .

Haerin pout.
“ hah yelah .”

“ Mama kalah hahaha ! Dah tiga kali mama kalah dengan Arel !” Ujar Darrel gembira . Jimin segera mendekati anak lelakinya lalu tubuh Darrel diangkat.

“ Arel buli mama dengan adik hah ?” Soal Jimin dalam nada bergurau , Haerin terkejut melihat kelibat Jimin namun dia tersenyum semula .

“ Mana ada ! Mama yang tak dapat kalahkan Arel hee ” Darrel tersengih . “ Arel nak hadiah ! Arel menang tiga kali tauu dada !”

“ Hadiah ? Hah Dada memang ada hadiah untuk Arel .” ujar Jimin lalu dia segera membaringkan Darrel di sofa . Kemudian , perut anak lelakinya itu terus saja di-tickles , Darrel terus saja ketawa .

“ Dada janganlah ! Bentak Darrel diselang-seli dengan ketawa .

But I dont care
I'll do it over and over ,
Nae sasangseogi neoma
Isseomeondwae

𝗔 𝗗𝗼𝗰𝘁𝗼𝗿'𝘀 𝗪𝗶𝗳𝗲  || 지민 ✔Where stories live. Discover now