1530 kelimelik bölüm ve hem uzun hem erken geldi. Bu yüzden bol yorum istiyorum.
Haydi bakalım, siz yaparsınız. ✊🏻
İyi okumalar dilerim.😘
_______________________Dersi olmadığı için bugün erken kalkmamıştı Jisung. Bazenleri okulun yokluğunun tadını, uyuyarak çıkarmayı severdi. Yatağından kalktı ve hafifçe gerindi. Evin içinin ılık olmasına rağmen masanın üzerine öylece attığı hırkayı hızlıca giyip önce lavoboya sonra da mutfağa yöneldi.
Basit bir kahvaltının ardından arkadaşlarınla buluşmayı düşünüyordu. Okul harici görüşmeyeli sadece birkaç gün olmuştu fakat onları ciddi anlamda özlemişti.
Garip bir şekilde bugün diğer günlere oranla daha iyi hissediyordu. Genelde uyandığı ilk saatler Jisung için sıkıntılı geçerdi çünkü.
"Cidden..." dedi kendi kendine. "Neden bu kadar mutluyum?"
"Geldiğimi mi hissettin?"
Duyduğu sesle arkasına döneceğinde arkasından sarılan kollar ona engel oldu.
"Minho?"
"Evet bebeğim?"
"Erken gelmişsin."
"İstersen gideyim."
"Saçmalama, çok özledim seni."
Beline sarılı olan kolların üzerine sardı kollarını. Başını omzunun üzerinden uzatıp yanağına öpücük bırakan sevgilisine gülümsedi.
"İyi ki geldin."
"İyi ki." dedi Minho. Hafifçe geri çekildi ve Jisung'u serbest bıraktı. Sevgilisinin aç kalmasını istemiyordu. Eve geldiği ilk saatler onu izlemeyi çok istese de uyuduğunu görüp bundan vazgeçmiş onun için yapabileceği en iyi kahvaltıyı hazırlamıştı. Tabi sevgilisinin hâlâ bundan haberi yoktu.
"Ben kahvaltı edecektim de gel birlikte edelim o zaman."
"Edelim." dedi Minho. Jisung'un yürümesine fırsat vermeden elini tuttu ve hafifçe onun önünde yürüdü. Hazırladığı şeyleri gördüğü zaman sevgilisinin vereceği tepkiyi daha iyi görmek istiyordu.
Birkaç adımda mutfağa vardılar. Minho mutfak masasını açıkta bırakacak şekilde durdu ve sevgilisinin yüzüne baktı.
Jisung şaşırmıştan çok hayranlık duygusuyla dolmuştu. Minho'nun bu tarz jestleri arada yaptığı oluyordu ama kahvaltı ilkti. Çünkü her zaman gece gelirdi. Sahi bugün neden sabah gelmişti?
"Çok güzel olmuş, teşekkür ederim."
"Her şey senin için." dedi büyük olan. Masaya doğru ilerledi ve bir jest daha yapıp sevgilisi için sandalyeyi çekti. Küçük olan ciddi anlamda mutlu görünüyordu. Sandalyeye yerleşti, hemen karşısında oturan sevgilisinin elini tutup onu yine yanında görmenin verdiği huzurla rahat bir nefes aldı.
"Gelmene çok sevindim ama biraz da şaşırdım. Bugün neden erken geldin?"
"Sevgilimi özledim."
"Başka bir nedeni var." diyerek reddetti Jisung.
"Tamam o zaman... şöyle ki bugün vampirler için çok özel bir gün. Asırlar öncesinde bir vampirin ilk doğuşunu kutluyoruz. Biz her ne kadar insanlara benzesek de ayrı bir tür olduğumuz çok açık. Bu yüzden bu sabahtan yarın sabaha kadar tüm vampirler istediği gibi etrafta dolanabilecek."
"Yani tüm şehirde bir sürü vampir mi olacak?"
Başını salladı Minho. Tam olarak böyleydi. İnsanlar bunu bilmese de 3 Ocak vampirler için gerçekten özel bir gündü ve o gün dünyanın dört bir köşesindeki vampirler rahat bir şekilde kendi ülkelerinde şehir şehir dolaşırlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood | Changlix ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] "Senden beslenmeme izin verirsen seni her şeyden korurum ama izin vermezsen bu benim için de kötü olur, senin için de. Ben kan içemediğim için ölürüm seni de o adamlar öldürür. Karar senin. Bize yardım etmek senin elinde Felix." -Kan, h...