6. Demek güvenmiyorsun-

2.9K 329 129
                                    

Üç arkadaş, fakültenin kafeteryasında oturmuş teneffüsü değerlendiriyorlardı. Bugünkü ders programlarında çok saçma bir şekilde hiçbirinin tek bir ortak dersi bile yoktu. Bu yüzden üçlü ciddi anlamda en çok salı gününü sevmezdi. Derslerini dinlemeyi görev edinip her ne kadar dersi dinleseler de birbirlerinin sınıftaki varlığını bilmek onlara yetiyordu.

Ama salı günü böyle değildi. Tek çıkış yolları onlar için bir nevi cankurtaran görevinde olan teneffüsler ve yemek molasıydı.

"Bugün iyi görünüyorsun."

Seungmin'in konuşmasıyla içtiği meyve suyunun pipetini ağzından çıkarıp başını salladı Felix. İyi görünmesinin sebebi elbet ki iyi hissetmesiydi.

Geçen gün dalgın olmasına sebep olan adamın varlığı, bugün tam tersine ona iyi geliyordu.

Güven duygusu gerçekten güzeldi...

Hemen kendine gelip Seungmin'i yanıtsız bırakmamam adına "Teşekkür ederim." diye mırıldandı.

Ama o an arkadaşının bakışlarında farklı bir şey sezdi. Normal bir bakıştan ziyade oldukça şüpheci bir hali vardı.

"Ne? Niye öyle bakıyorsun?" dedi sonunda.

"Dürüst olmamı ister misin?"

Seungmin'in sorduğu soruya karşı Felix gerilse de gerginliğini belli etmedi. Changbin'i soracak değildi çünkü dün okuldan eve yürümeye başladıklarında Seungmin çoktan ortadan kaybolmuştu. Bunun haricinde onu tanımasına ihtimal bile vermiyordu.

"Lütfen dürüst ol."

"Dün eve giderken iki kişi önümü kesti ve bana seni sordular. Bir tanesi oldukça uzun boyluydu, diğerininse mavi saçları vardı. Açıkçası pek tekin tiplere benzetemedim. Durduk yere seni niye sordukları hakkında en ufak bir fikrim yok. Umarım başına bela açmamışsındır."

"Yok artık." Jisung önündeki kurabiyeleri midesine indirmeye bir süreliğine son vermiş ve şaşkın bakışlarını hem Felix hem de Seungmin arasında gezdirmişti.

"Felix'in o insanlarla ne işi olabilir ki?" 

"Ben de bunu merak ediyorum." diye mırıldandı Seungmin. Delici bakışlarını Felix'in üzerinden çekmeye niyeti yok gibiydi. "Şu sıralar uyuşturucu haberleri çok çıkıyor ya ondan şüphelendim ben. Acaba seni gözlerine mi kestirdiler?"

"Ne?" dedi Felix. Olayın Seungmin'in tahminiyle pek bir ilgisi yoktu. Uyuşturucu bu konunun yanından dahi geçmiyordu.

"Lix birisi sana zarar veriyorsa bize söyle, biz seni koruruz."

Jisung'un yumuşak sesini duyar duymaz bir şey söylemeden öylece durdu Felix. Arkadaşlarını neden bu kadar çok sevdiğini düşünse sadece tek günde bile yüzlerce sebep sıralayabilirdi. Onlar birbirleri için arkadaştan da ötelerdi.

"Bir şeyim yok benim, o adamları da tanımıyorum." 

Yalan söylemezse arkadaşları gereksiz yere endişelenirdi ve Felix onların başını ağrıtmak istemezdi.

"Yine de kendine çok dikkat et tamam mı? En ufak bir şeyde haberimiz olsun."

Başını salladı kırmızı saçlı. Başka bir yalan daha söylemek istemediği için sakince meyve suyunu içmeye koyuldu.

_______________________

Felix, geldikleri barın önünde Changbin'le beraber duruyordu. Her zamanki gibi çekingen bir duruşu vardı ve bara giren birkaç kişi ona tip tip bakışlar atmıştı.

Blood | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin