🔸2.kapitola🔸

573 27 2
                                    


Pohled Jungkooka

,, Tak já ti to pošlu do zpráv a vyplň dotazník, vytiskni ho... no však všechny pokyny tam budeš mít." oznámil mi Hobi a už se hrabal v mobilu, aby mi to mohl hned poslat. Na chvíli jsem se otočil na Jina, protože byl jaksi celou dobu zticha. Po chvíli mi došlo že se na něco nebo spíš na někoho celou dobu upřeně kouká. ,, Jine líbí se ti?" zašeptal jsem mu do ucha až sebou škubl a věnoval mi jeho pohled. ,, O čem to mluvíš ne nelíbí a koho vůbec myslíš?" ,, Na koho se Jin koukal Kookie?" optal se mě Hobi.

,, Jine notak poděl se s námi, kdo se ti líbí." strčil jsem ho jemně loktem do paže. ,, Naaah no tak dobře, tam ten s těmi tmavě hnědými vlasy ve volnějším bílém tričku." ,,Uuuuuu Jin Jin Jin Jin- to není vůbec špatný kus." projevil se Hobi poté co si toho kluka nebo spíš už asi muže, proskenoval od hlavy až k patě nejmíň 4x ,aby si byl jistý. Nad tím jsem jen zakroutil očima a vrhl se do promlouvaní duše Jinovi ,, No tak běž to zkusit nic za to nedáš. A už si delší dobu někoho hledáš, tak proč to nezkusit když ti padl do oka." ,, Hele Kookie já ti nevím, co když bude-" ,, Co takový že tě znásilní nebo si tě vezme jen na jednu noc?" vkročil jsem mu neslušně do řeči. ,, Jo přesně to js-." Ten záhadný muž se otočil čelem k nám, vyhledal Jinův pohled se kterým se střetl. Nezapomněl se usmát a samozřejmě mrknout, potom se jen otočil a sledoval dál parket.

,, Jine žiješ? Dýcháš? Jsi tu s námi přítomen?" optal se ho rychle Hobi, aby se ujistil že je stále mezi námi. Já mu pro jistotu změřil tep na ruce, naštěstí mu bilo srdce. ,, On vypadá tak úžasně a ty jeho dolíčky o můj bože." vydal ze sebe po chvíli hrobového ticha. ,, Co na mě- já to řekl nahlas že jo?" ,, Jo řekl jsi to nahlas." ,, A dost zřetelně." připojil se ke mně Hobi. Číšník nám donesl další pití, které jsme si neobjednali ,, Tohle je na účet od toho muže na baru." Položil před nás pití a zmizel obsluhovat další. ,, Doprdele Jine, tak po něm jdi ne?" pobídl ho znovu Hobi, ale byl upozorněn na jeho slovník za který se hned omluvil.

Muž se otočil na své další 3 přátelé a zřejmě jim něco řekl, ale co to už nevíme. Vedle něj seděl anděl, krásný kluk snad v mém věku. Měl úžasný obličej a to nemluvím o jeho dlouhých prstech ve kterých držel sklenku s alkoholem. Musel jsem přestat na to myslet, jinak bych začal slintat. Muž kterého si vyhlídl Jin se rozešel naším směrem. Zastavil se těsně před stolem ,, Půjdeš si se mnou zatančit?" pobídl ho a podal mu ruku. Jin chvíli váhal, ale nakonec přijmul. ,, Nebojte brzy vám ho snad vrátím." Byli na odchodu, ale ještě jsem ho zastavil otázkou ,, Chci tvoje jméno ať vím komu nakopat prdel až mu něco uděláš." ,, Kookie sakra co ten slovník!" okřikl mě Jin, muž za ním se tomu jenom zasmál ,, Jsem Kim Namjoon, můžete mi říkat Joone a neboj nic se mu nestane, pokud si to nebude on sám přát." poslední slova samozřejmě nesměl zapomenout.

Jin s Joonem nakonec odešli na parket a my s Hobim jsme si ještě povídali o různých věcech. Jak o jeho práci, tak i o volných dnech. Jeho práce byla zajímavá, skládal rapové písničky a byl v tom fakt dobrý víc jak dost, taky byl dobrým tanečníkem.  Sem tam jsem za ním zašel a zkoušel se naučit jeho choreografie. ,, Ještě nám zajdu pro jednu." ,, Zvládneš to? Zdá se mi že už začíná na tebe působit alkohol." ujistil se Hobi, aby mě nevysílal na misi kterou nezvládnu. ,, Jo neboj opravdu, jen se mi trochu motá hlava, ale to je v pohodě." ,, No dobře, ale kdyby něco mám na tobě pořád oči." ,, Mhm."

Pomalu jsem přicházel k baru a sedl si na jednu z židlí, ani jsem si nevšiml že vedle mě sedí ten pěkný kluk, kterého jsem pozoroval z boxu. Moc pozornosti jsem mu nevěnoval, ale cítil jsem na sobě něčí pohled a nebyl to Hobiho. ,, Tak co to bude?" promluvil na mě barman a vytrhl mě z přemýšlení. ,, To co předtím 2x prosím." ,, Dobře hned to bude." odpověděl mi.

Mezitím co chystal barman drinky na mě promluvil hluboký hlas ,, Vypadá to že tu nejsi sám jestli se nepletu." věnoval jsem pohled klukovi, který se mi zalíbil. ,, Ne nejsem tu sám." ,, Chceš s tím pomoct?" ,, Ne, ale děkuji za ochotu." ,, Opravdu?" odložil svůj drink a rychle si za mě stoupl. Opřel si ruce, tak že každá byla z mé jedné strany a nahl se mi k uchu ,, Líbíš se mi a nemohl jsem si nevšimnout jak si mě skenuješ." zašeptal svým hlubokým hlasem, bylo to tak intenzivní že jsem se z toho málem celý otřásl. Jen jsem zaklonil hlavu až tak že jsem se opřel o jeho rameno a nevzmohl se na nic než na obyčejné mhm.

Nakonec jsem bleskově svou hlavu zvedl po tom co jsem si uvědomil co dělám. ,, Tady to máte." ,, Děkuji." slušně jsem poděkoval a chtěl odejít. Jenomže mi v tom bránil ten kluk, který byl stále za mnou. ,, Pustíš mě prosím tě?" ,, Co když řeknu že ne." ,, Tak to s tebou nedopadne dobře." koukl jsem se na něj skoro až vražedným pohledem. ,, Tak fajn, pro tentokrát tě pustím, ale než tě pustím chci tvé jméno." ,, Proč bych ti měl říkat své jméno?" ,, Něco za něco, Joon ti své řekl, tak chci vědět tvé." překvapeně jsem k němu vzhlédl ,, Ty znáš Joona?" ,, Jo, je to můj kamarád, se kterým tu jsem a není jediný akorát mi ti dva další utekli někam bokem."

,, Jeon Jungkook, stačí jen Jungkook nebo Kook." ,, Kim Taehyung klidně mi říkej Tae nebo V." ,,V? Proč V?" ,, Najednou tě zajímám?" nad touhle otázkou jsem prokroutil očima a zvedl se z barové židle. ,, Jestli chceš vem si pití a pojď za námi." rozešel jsem se za Hobim. Přisedl jsem si k němu, což jsem asi dělat neměl. ,, Ale ale ale aleeee, tady po tobě někdo jede, proto ti to tak trvalo co?" ,, Že ty máš vždy ke všemu nějaký komentář." ,, Ale no tak nebuď takový nevrlý. O tebe by se porval jakýkoliv kluk."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ano jsem blázen to vydávat skoro v 5 hodin ráno, ale nemůžu bohužel usnout. 😏😁😊

No ale zpatky k příběhu, další díl vám vydám ve středu. Opatrujte se a mějte se krásně. 💚💚

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat