🔸4.kapitola🔸

539 25 0
                                    

Pohled Jungkooka

Jen co Tae otevřel dveře po mně začal skákat malý drobeček. Nemohl jsem pořádně zaostřit, ale vím že to byla malá kulatá čtyřnohá roztomilá věcička. ,, Tan neskač, běž si místo!" okřikl ho Tae a pejsek se odebral pryč do jeho pelíšku. ,, A ty pojď dovnitř." ,, Už jdu promiň." Hned za mnou Tae zavřel dveře a zamkl. Poté mě vzal do náruče, což mě překvapilo a jen jsem na něj vyvalil oči. Vzal mě po schodech nahoru, pravděpodobně do jeho pokoje, kde mě položil na velkou pohodlnou postel. Já neváhal a rozvalil jsem se po celé posteli.

,, Jdu si dát sprchu, tak tu nic neudělej a mobil máš zakázaný." ,, Ty se jdeš umýt beze mě? A proč mám zakázaný mobil?" poté co jsem vyslovil otázky jsem se divil, že jsem je opravdu řekl nahlas, hlavně tu první, která Taeho zarazila ve dveřích. Hned se otočil a rychlým krokem ke mně přišel. Sedl si na mě obkročmo a podepíral se rukami, které měl opřené vedle mé hlavy. Pomalu se ke mně nakláněl, ale ne ke rtům ale k uchu ,, Měl by jste se trochu krotit mladý pane." ,, Nebo co?" nemohl jsem si odpustit říct trochu povýšeně. ,, Nebo udělám něco čeho budete pak litovat." tohle mi upřímně nahnalo husí kůži když jsem ho slyšel šeptat tak hlubokým hlasem.

Seskočil ze mě a rozešel se ke koupelně. Co se spustila sprcha jsem se posadil na postel a rozhlížel se po pokoji. Měl to tu pěkné a útulné, po chvíli zkoumání pokoje na postel vyskočil jeho pejsek a přišel ke mně. Začal mě celého očuchávat, pravděpodobně mě skenoval kdo jsem. Po chvíli zkoumání se nechal i pohladit, což mě potěšilo a začal jsem se s ním mazlit. Lehl si mi na hrudník a já ho stále drbkal za jeho oušky. Ani jsem si nevšiml že se na nás Tae dívá jen s ručníkem okolo pasu. Zdvihl jsem se do znovu do sedu a nemohl uvěřit svým očím že tam stál jen tak s ručníkem okolo pasu. Zakryl jsem si rychle pusu, protože moc dobře jsem věděl že mám otevřenou pusu. ,, Co se tak koukáš?" pousmál se u téhle blbé otázky. ,, Já p-promiň." odtrhl jsem svůj pohled na pejska a snažil jsem si s ním hrát, ale byl jsem nervózní a zároveň jsem se na něj chtěl podívat ještě jednou.

Po chvíli co se Tae převlékl v koupelně přišel ke mně a posadil se vedle mě. ,, Běž si dát sprchu, máš tam nachystaný ručník a pyžamo, snad ti bude." ,, Děkuji, tak mě teda na chvíli omluv." Vstal jsem z postele a šel se osprchovat. Pustil jsem na sebe teplou vodu a užíval si teplou sprchu, kterou mi dovolil si dopřát Tae. Přišel mi jako milý kluk, ale zároveň i strašidelný. Už jsem se pomalu oblékal, ale to by mě nesmělo vyrušit klepání na dveře a jeho hlas ,, Je všechno v pořádku Kookie? Nepotřebuješ ještě něco?" ,, Ne děkuji už skoro budu." ,, Dobře a máš hlad?" po jeho otázce mi jak naschvál zakručelo v břiše. Otevřel jsem dveře a střetl se s jeho pohledem ,, Možná trochu i jo." sklopil jsem pohled na zem. ,, Nemusíš se stydět si říct o jídlo, tak pojď se mnou."

Šel jsem za ním po chodbě až ke schodům, které jsme sešli dolů. Vedli přímo do chodby ven a zároveň do otevřeného obýváku. Kuchyni s jídelnou měl oddělené od obýváku stěnou. Posadil jsem se na židli a sledoval Taeho, jak vytahuje z ledničky pár věcí. ,, Chceš s něčím pomoct?" ,,Mhm... no můžeš nakrájet nějakou zeleninu na tenhle talíř." ,, Dobře." usmáli jsme se na sebe, když jsem přicházel za ním. Tae pustil do repráků písničky, takže nebylo aspoň hrobové ticho. Ale za to panovala v kuchyni úžasná atmosféra, kterou jsem si užíval a nebyl jsem sám. ,, Jestli se ti nelíbí tahle hudba, tak ji klidně můžeš přepnout." ,, Nechám to tak líbí se mi. To mi připomíná, kde mám prosím tě mobil." ,, Tam, kde ho nikdy nenajdeš." ,, Prosím já ho potřebuji, Jin musí šílet kde jsem." Tae se na mě otočil rychle vyhledal můj ustaraný pohled. Koukl jsem se mu na tepláky a viděl v jeho kapse můj mobil. Neváhal jsem ani chvíli a drapl ho do ruky. Chtěl jsem se rozutéct pryč, ale Tae mě stihl chytit okolo pasu a přitáhnout si mě k němu.

,, Tae prosím, musím zavolat Jinovi, jinak mě zabije." ,, Fajn, ale dej mi ten mobil." ,, Aagh dobře tady ho máš." podal jsem mu s povzdechnutím otevřený mobil. Tae vyhledal Jinovo číslo a zavolal mu. Hovor si dal na reprák, aby jsme ho slyšeli oba dva.

Jin: Pane bože Tae jsi v pořádku?! Víš kolikrát jsem ti volal?! 

Tae: Neboj je v pořádku. ( v ten moment mi zakryl pusu a zkousl si rty)

Jin: Kdo jsi a co jsi udělal s mým Kookiem, já zavolám policii.

Joon: Jinie to není za potřebí no tak neblbni. ( ozval se z druhé strany Joon)

Tae: Přesně poslouchej Joona.

Jin: Vy dva se znáte?

Tae, Joon: Ano.

Jin: Takže Tae je v pořádku? Řekni mi že ano.

Tae: Ano neboj, zrovna mu chystám večeři.

Joon: Jinie nemáš se o co obávat, Tae je hodný.

Jin: No dobře ale zítra ho chci doma! ( kousl jsem Taeho do ruky a promluvil)

Kook: Neboj se jsem v pořádku.

Jin: Kookie?! Opravdu?!

Kook: Ano neboj, zítra se vrátím domů. ( během tohoto mě Tae šibalsky sjel pohledem, protože nechtěl abych mluvil)

Tae: Hele...

Jin: Opovaž se na něj jen sáhnout!

Joon: No tak klid. 

Tae: No nic musíme jít, tak se mějte.

Jin: Dobře vy taky, ahoj Kookie.

Kook: Ahoj Jinie.

Joon: Ahoj Tae, tak zítra.

Tae: Jojo čau.

Po ukončení hovoru, položil Tae mobil na linku a díval se mi hluboko do očí. ,, Myslel jsem že jsem ti dal jasně najevo, aby si nevydal ani hlásku." ,, Ty mi nemáš vůbec co rozkazovat a Jin by se asi zbláznil kdyby mě neslyšel." Přitlačil mě na zeď za mnou, pořád se mi díval do mých očí a já se utápěl v těch jeho. ,, Pro tentokrát tě nechám-" chtěl odejít, ale rychle se ke mně otočil a znovu mě přitlačil tak na zeď. Přiblížil se s jeho rty k těm mým, ale nepolíbil mě. Jen jsem cítil jeho teplý dech na mých rtech. Potom co šel pokračovat v dělání jídla, se mi podlomili kolena a spadl jsem na zem. Yeontan ke mně hned přiběhl a začal mě olizovat. Já se naštěstí rychle sebral a šel dokrájet zeleninu.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Tak tu máme další kapitolku, další očekávejte v úterý a ještě uvidím sama v kolik hodin. Ale pokusím se o něco dřív než dneska. 😅💜

Přeji vám krásný zbytek sobotního večera ať už máte v plánu cokoliv! 💜💜

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat