Pohled Jungkooka
Natáhl jsem k němu ruce, protože jsem potřeboval obejmout jako ujištění že mě nemá jako jenom hračku. Ani nevím proč jsem si to myslel, ale chtěl jsem slyšet od něj "miluju tě" bez toho aniž bych to řekl já první. Hned se nad tím zasmál, ale objetí mi hned potom věnoval. ,, Miluju tě Kookie." položil mi něžnou pusu na tvář. ,, Já tebe taky miluju Taehyungie." ,, Já vím baby." miluju když mi tak říká. Nechtěl jsem se od něj odtáhnout, ale on ano.
Tak jsem ho nakonec pustil. ,, Pojď za mnou, nemůžu tě vidět takhle smutného." hned jsem k němu přicupital a sednul si mu na klín. Sledoval jsem ho jak čte nějaké pracovní maily, na které i odpovídal. Pak otevřel jeden kde mu psala nějaké holka, nechápal jsem proč mu něco takového někdo napsal. ,, Kookie?" otočil jsem se na něj. ,, Že by sis nikdy nemyslel že tě podvádím?" to se mě opravdu ptá jenom kvůli tomu mailu?
Je opravdu opatrný s naším vztahem v tomhle směru, on sám chápe jaké to je, když je žárlivější než já. Ale nemám mu to za zlé, nikdy jsem neměl. Zakroutil jsem hlavou a znovu se o něj opřel. Do půl hodinky měl hotovo přes polovinu mailů. Byl opravdu rychlý, což jsem u něj ještě nezažil. ,, Tak jo mám pro dnešek hotovo, co by sis přál teď?" ,, Mhm... kolik máme vůbec ještě času?" ,, No vidíš málem bych zapomněl, mám ještě dvě hodinky." koukl se na čas na mobilu, kde jsem viděl naši společnou fotku z focení na tapetě.
,, Opravdu ji máš na tapetě?" ,, Jo, strašně moc se mi líbí." koukali jsme se jeden druhému do očí. Ani jeden z nás neuhl dokud jsem nepromluvil. ,, Pojďme si udělat ještě jídlo předtím než tam půjdeme." ,, Dobrý nápad. Co si dáme?" ,, Pizzu?" ,, To ji chceš udělat doma nebo objednat?" teď mě dostal, protože věci na pizzu jsme doma měli, jen by to trvalo dlouho. ,, Objednáme."
Tae tedy objednal pizzu a já mezitím zapnul nějakou střílečku pro dva, aby nám to rychleji uteklo. ,, Tak jo do půl hodinky tu bude, ale ty si chceš zahrát?" ,, Jop, na tady máš ovladač." ,, Víš že tě porazím." ,, Nemyslím si." začali jsme hrát nejdřív rozehřívací kolo, které vyhrál Tae. Možná jsem ho trochu podcenil.
Vítězně se na mě usmál, ale to sám nevěděl že jsem se ještě nesnažil. Hráli jsme pět kol, samozřejmě jsem vyhrál 4 a Tae jen jednu. ,, No dobře jsi lepší." povalil mě na zem pod sebe. ,, Samozřejmě že jsem lepší." ,, Hmmm..." pomalu se ke mně skláněl a chtěl mi věnovat polibek. Ale tenhle pěkný moment nám překazil zvonek. Tae mi pomohl na nohy a rozešli jsme se oba dva ke dveřím.
,, Dobrý den, tady je vaše pizza na jméno Kim Taehyung, je to správně?" ,, Ano, děkuji." ,, Hotově nebo kartou?" ,, Kartou jestli můžu poprosit." převzal jsem od něj krabici s pizzou a odešel jsem do obyváku. Počkal jsem samozřejmě na Taeho, aby nebyl naštvaný že jsem začal jíst bez něj. ,, Měl jsi už začít jíst, za hodinu a něco máme být na místě tak šup." ,, Dobrou chuť, chtěl jsem na tebe počkat." dal mi pusu na čelo ,, Jsi hodný, dobrou chuť."
Pizza zmizela do 15 minut jako nic. Teď byla na řadu úprava. ,, Co si mám vzít na sebe Tae? V čem mě chceš vidět?" ,, Nechám se překvapit." ,, Dobře, jdu se převléct do druhé koupelny." Vzal jsem si na sebe uplejší modré rifle a k tomu bílou košili. Vlasy jsem si jen prohrábl a víc je neupravoval. Make-upu jsem si dal jen trochu, protože ani toho nebyla nějak potřeba.
,, Kookie už jsi?" vešel bez zaklepání Tae a zarazil se hned ve dveřích. ,, Je něco špatně?" skoukl jsem se ze shora dolů. ,, Jsi příšerně sexy, to je na tom špatně." hned co jsem mu věnoval pohled jsem se taky zarazil. Vypadal úplně jinak než předtím. Měl na sobě taky bílou košili s vyhrnutými rukávy a k tomu černé uplejší černé rifle s opaskem. Jako doplněk si vzal náhrdelník a náramky. ,, Kookie? Jsi tu přítomen?" zamával mi Tae před očima rukou.
,, Uhm... jo jsem promiň. Jen že..." ,, Jen že co?" ,, Vypadáš úžasně." nechtěl jsem opakovat jeho větu. ,, Děkuji, ale jdeme pojď máme 35 minut a auto už na nás čeká." ,, Máš můj mobil a peněženku Tae?" zeptal jsem se ho v rychlosti když jsme se obouvali. ,, Jo mám, na." podal mi věci a já si je strčil do kapes. Poté jsme nasedli do auta, které nás zavezlo na místo.
Před klubem jsem už viděl Jina s Joonem a Hobim. Vyletěl jsem z auta a běžel obejmout Jina. ,, Ahoj Jinie." ,, Ahoj Kookie, všechno v pořádku s Taem?" ,, Jo všechno v pořádku neboj se a co ty s Joonem?" ,, Taky vše v pořádku." Potom jsem objal i Joona a Hobiho. ještě chvíli jsme stáli před klubem a čekali na Jimina s Yoongim.
Nečekali jsme moc dlouho a měli ještě 5 minut rezervu. ,, Ahoj všichni." pozdravil nás první Jimin a za ním se táhl Yoongi. Přišel jsem ho obejmout jako první. ,, Ahoj Yoongi, je všechno v pořádku?" ,, Ahoj, jo je." usmáli jsme se na sebe a přidali se k ostatním. Bodyguard nám dal zlaté náramky a pustil nás dovnitř. ,, Kdo to platil?" zeptal jsem se celé skupiny. Zvedli ruku jen Tae s Jiminem a Joonem.
Přitáhl jsem si blíž Taeho ,, Takže kolik to bylo?" on se zasmál, asi to nemyslel vážně ale já ano. ,, Myslím to vážně zlato." ,, Zaplatíš mi tím že se tu budeš bavit baby." Zastavili jsme se uprostřed cesty. Přitáhl si mě za boky, věnoval mi jeden z jeho mála vášnivých polibků a mohli jsme pokračoval dál.
Sedli jsme si opodál parketu do boxu, kde jsme se naštěstí všichni vlezli. ,, Zajdu pro pití kdo chce co?" optal jsem se a viděl si stoupat Jimina. ,, Pomůžu ti." ,, Dobře děkuji." ,, Kookie necháme to na tobě." ozval se Jin a všichni ostatní jen přikývli. Rozešel jsem se tedy společně s Jiminem k baru pro nějaké pití.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ano mám takový špatný pocit že tohle bude opravdu dlouhá knížka.
Možná bude mít přes 50. kapitol.
Užívejte prázdniny 😊💚
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...