🔸36.kapitola🔸

294 13 1
                                    

Pohled Taehyunga

Díky bohu zadní část byla rozdělená od té přední, takže nás řidič neviděl, ale slyšet mohl. Kookie mi hladil vnitřní stranu stehna a nechtěl po celou dobu v autě přestat. Tohle mě docela trochu vytočilo že mě neposlechl i když ani vlastně mě poslouchat nemusí. ,, Pane Jeone, abyste nepřišel o své místo v práci." zavrčel jsem na něj. ,, To by vás pane Kime moc mrzelo že nejsem s vámi." oba dva jsme se ušklíbli na toho druhého a víc slov nebyla třeba.

Hned jak auto zastavilo Kook vyletěl z auta jako střela. Já poděkoval řidiči za odvoz takhle ráno, byl jsem rád že jsem měl tak hodné a ochotné řidiče. ,, Ale Tae to nic, tak utíkej ať ten tvůj něco neudělá, jinak vám to moc přeju." ,, Děkuji ti, doraž opatrně domů a pozdravuj." kývl a já zavřel dveře od auta.

Poté co jsem zamával mému řidiči jsem se řítil za Kookem, který už byl dávno někde pryč. Neměl klíče, takže musel jít pravděpodobně dozadu. Když jsem obcházel dům tak jsem viděl kusy oblečení po cestě jako kdyby mě sváděli jít za ním. Byl v osvětleném bazénu úplně nahý a s mokrými vlasy byl neskutečně sexy.

,, Zlato pojď za mnou." mrkl na mě a já neváhal ani vteřinu. Vyslékl jsem si vše co bylo na mě a skočil za ním. ,, Kookie?" přitáhl jsem si ho blíž k sobě, ale on aby cokoliv řekl vzal mou chloubu do ruky a začal s ní pumpovat pod vodou. ,, Dopr- baby p-přestaň." nějak jsem ze sebe dostal mezi vzdechy. Tak strašně mi dělal dobře, jako nikdy nikdo předtím.

,, Líbí?" zašeptal mi do ucha a poté ho lehce zkousl. ,, Ano, ale neposloucháš." přirazil jsem ho na jednu ze stran bazénu. Držel jsem mu obě dvě ruce za jeho zády a přiblížil jsem se k němu co nejblíž to šlo. Pomalu jsem se přibližoval mými rty k těm jeho a koukal se mi při tom do očí. ,, Miluju tě Kookie." hned jak jsem to dořekl spojil jsem naše rty v jedno.

Co jsme se od sebe odtáhli mi ty samé slova Kookie opětoval. ,, Taky tě miluju Tae." mile se na mě usmál a chtěl jít pryč, ale já mu to nedovolil. ,, Máš na to pořád chuť baby? Nechci tě do toho nějak nutit." ,, Už ani ne Tae, oml-" nedořekl to a políbil jsem ho tak rychle jako nikdy, protože jsem opravdu nechtěl slyšet omluvu za to že na to nemá chuť.

,, Žádné omlouvání už nikdy za tohle jasné?" ,, Dobře pane." ,, Ty si se mnou jen hraješ co?" ,, Už to poznáš jo?" ušklíbl se a sjel mě pohledem. ,, Máš docela velký problém zlato." ,, Myslíš?" ,, Vidím." ,, Ty jsi opravdu provokatér víš o tom baby?" nevinně se na mě usmál jako kdyby se zase nic nestalo. ,, Jdeme dovnitř a tam si to s tebou vyřídím." řekl jsem klidným hlasem a vyšel z bazénu.

Sebral jsem ručník z lehátka co tu byl pohozený a uvázal si ho okolo pasu. Nikdy nevíte kdo může kdekoliv být a vyfotit vás. ,, No jen pojďte pane Jeone." mrkl jsem k tomu a zašel dovnitř. Namířil jsem si to přímo do naší společné ložnice. Sedl jsem si na pohodlnou postel a čekal na svého drahocenného přítele až přijde.

,, Pohni si sakra Kooku." zakřičel jsem a spadl do peřin na záda. Než jsem stihl otevřít oči už byly zavřené dveře a Kookie klečel přede mnou a sundával mi ručník. Nestihl jsem ani zvednout hlavu a už měl celou mojí chloubu v puse a já se zmohl jen na sténání a vzdychání. ,, Kookie... aaaah." ,, Ano zlato?" ,, Pojď na mě." kývl a sundal si svůj ručník. Hodil ho někam doprostřed pokoje a já se posunul tak abych měl hlavu na polštáři a ležel celý na posteli.

Sebral jsem lubrikant z nočního stolku a natíral si přímo před Kookiem svou chloub. Ten jen seděl na posteli a koukal na mě s otevřenou pusou. Využil jsem situace a dělal jsem si před ním dobře aby se měl čím kochat. Po chvíli se dostal z tranzu a dal mou ruku z mé chlouby bleskově pryč. Dosedl si na mě na jeden doraz ,, Bože Taee." ,, To si děláš srandu sakra Kookie s takovou se udělám hned."

,, Co když to tak chci hmm?" ,, Tak si posluž, ale bude tě zítra bolet zadek." ,, To bude tak či tak zlato." začal se pomalu na mě pohybovat a přirážet docela dost silně. ,, Kookie já se fakt za chvíli udělám. Pomaleji." stejně mě znovu neposlechl a začal zrychlovat co nejvíc. To mě dovádělo k totálnímu šílenství, proto jsem si položil mé ruce na jeho pas a mnul ho. Začal nade mnou slastně sténat když jsem si hrál s jeho bradavkami.

Poté jsem si ho přitáhl dolů, tak že si na mě sedl a teď jsem převzal kontrolu já. ,, Lež baby, teď jsem na řadě já." zavrněl jsem mu do ucha. Pokrčil jsem kolena a začal do něj co nejrychleji přirážet. Do chvíle jsem se do něj udělal s jeho vzdycháním. Zesedl ze mě a lehl si vedle mě na bok. ,, To bylo úžasné Tae." řekl udýchaně Kookie ,, Ne ty jsi byl úžasný." ještě chvíli jsme to rozdýchávali než jsme se sebrali z postele a hodili si společnou rychlou sprchu.

Zahrabali jsme se jen v kraťasích na spaní pod peřinu. Já si svého zajíčka objal ze zadu, aby se nám oboum líp usínalo. Ještě jsem mu vložil jednu rychlou pusu do vlasů a popřál mu dobrou noc. Jenže to už klidně oddechoval a já se na něj ještě chvíli koukal a hladil ho ve vlasech než jsem nakonec taky spokojeně usl.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ano já vím tahle kapitola je trochu kratší než ta předtím, ale to z důvodu toho že by se mi to nehodilo pokračovat.

Příště se máte na co alespoň těšit a mně se to bude líp psát.

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat