Pohled Taehyunga
Nastartoval jsem auto a vyjel do restaurace, kde už jsem měl objednané jídlo s sebou. Ano nechtěl jsem být mezi lidmi, přece mě jen většina mých fanoušků znala. Viděl jsem i hodně videí jak mě natáčeli aniž bych o tom věděl. Nevadilo mi to, ale Kookiemu by to mohlo být nepříjemné a hlavně nechci, aby nás viděl někdo spolu. Ještě by vymýšleli že je můj tajný milenec, i když bych si to nechal líbit. Byl opravdu nádherný kluk, strašně moc se mi líbí. Zaparkoval jsem před restaurací ,, Počkej chvíli tady ano? Hned budu nazpátek." mrkl jsem na něj a odešel pro objednané jídlo.
Přišel jsem dovnitř a vrátný na mě koukal jako na ducha. ,, Dobrý den, měl bych tu mít objednané jídlo sebou na jméno Kim Taehyung." řekl jsem mile. Jen kývl hlavou ,, Dejte mi chvíli, hned vám to přinesu." ,, Děkuji." usmál jsem se na něj a vyčkával. Vytáhl jsem mobil a zkontroloval si jestli mi někdo nevolal nebo tak něco. Nejvíc to má rád manažer v době kdy zrovna mám volno a jsem zaneprázdněný něčím jiným. Kupodivu nic. Mladý kluk ke mně přišel i s mou objednávkou ,, Děkuji mockrát, nashledanou." ,, Nashledanou." uklonil se a já se rozešel k autu. Jídlo jsem vložil do kufru, kde by se mu nic nemělo snad stát. Nebyla to nejlevnější záležitost. Nasedl jsem na místo za volant, Kookie zrovna telefonoval.
,, Jo dobře, tak zítra po práci se stavím." slyšel jsem jeho poslední větu než vypl hovor. ,, Kampak se stavíš po práci?" optal jsem se, byl jsem trochu žárlivý i když jsme spolu nic neměli, prozatím. ,, Ehm...nikam." ,, Nelži mi." ,, Nemá tě to co zajímat." řekl klidně. ,, Jo nemá? Jsi si tím jistý?" zamračil jsem se na něj. ,, No dobře jdu k Hobimu zítra, chce s něčím pomoct, ohledně choreografie prý." ,, Ahaaa dobře dobře, tak můžeme?" optal jsem se ho mile a už couval z parkovacího místa. ,, Kam vůbec pojedeme?" ,, Nech se překvapit." Vyjel jsem směr mimo tohle hlučné město. Zaparkoval jsem na parkovišti, které vlastně nebylo ani parkoviště, ale rovnější travnatá půda. ,, Jsme tady." prohlásil jsem, Kookie byl trochu v šoku.
,, Tak pojď no tak." šťouchl jsem do něj trochu. On se probral z nějakého tranzu a vystupoval. Vzal jsem jídlo z kufru on za mnou přišel a optal se jestli nechci s ničím pomoct. Hned jsem ho odmítnul. Zavřel jsem auto a vyšel kratší cestičkou na nádhernou vyhlídku s lavičkou a stolem. Skoro nikdo sem nechodil, jen opravdu málo lidí o tomhle místě vědělo. ,, Posaď se tu." pobídl jsem ho aby si sedl naproti mě a taky tak udělal. Začal jsem rozbalovat jídlo a bylo tam všechno co jsem chtěl. Byl jsem moc rád. Kookiemu se rozzářili oči jak viděl všechno to jídlo. ,, Na tady máš hůlky. Ehm... zapomněl jsem na pití vydržíš tu chvíli?" ,, Nemám pro to skočit já?" zeptal se mě než jsem vstal, nakonec jsem kývl a vyčkával až donese šampaňské a dvě sklenky. Otočil jsem pohled na něj, přicházel jak model. Ach bože on byl prostě dokonalý. ,, Co se tak koukáš? Je na mně něco špatně?" začal se motat dokola a hledal na sobě co by mohlo být špatně.
Stoupl jsem si a přešel k němu. Chytil jsem ho jednou rukou okolo jeho úzkého pasu a přitáhl si ho k sobě blíž. Dostal jsem jeho pozornost už v ten moment co jsem obmotal mou ruku okolo jeho pasu. ,, C-co to d-děláš?" vykoktal ze sebe. Jak roztomilé. Druhou ruku jsem mu položil na tvář, hned na to jsem si jeho obličej přiblížil víc k tomu svému. Dělili nás milimetry, cítil jsem z něj nádherné teplo, jeho tváře zčervenaly. Políbil jsem ho něžně, neváhal ani chvíli a začal mi polibek oplácet. Odtáhli jsme se od sebe a koukali na sebe. ,, Kookie j-" nedořekl jsem to a přivlastnil si moje rty. Byl jsem zaskočený, ale ihned jsem mu začal na polibek odpovídat. ,,Aaah~ Taeon-shi~" vzdychl mi do polibku. ,, Proč mě dokážeš dostat takhle na kolena jen kvůli tvému vzdychání Kookie." ,, Protože jsi na mně závislý." ,, Nějak si moc myslíš." odtáhl jsem se od něj a sedl si na lavičku.
Začali jsme společně jíst a povídat si o různých věcech. Nejvíc jsme probírali jeho školu, ze které teď čerstvě vyšel a mou práci. ,, A co tvoje práce? Říkal jsi že zítra do ní jdeš. První den?" optal jsem se zvědavě ,, Ano první den a moc se těším." ,, A co to je za práci?" ,, No....to ti neřeknu." styděl se. ,, Takže pracuješ jako prostitut?" zaskočilo mu jídlo, musel jsem se nad tím zasmát. ,, Jsi normální? Ne to fakt ne." odvětil mi ,, Tak proč mi to nechceš říct." ,, Prostě nechci, promiň." ,, Dobře nebudu tě do toho nutit, jednou mi to ale 100% řekneš vím to." sjel jsem ho pohledem. Co jsme měli dojezené, jsme odpadky vyhodili do koše co byl opodál a pomalu vyšli k autu. Co jsme zasedli zavibroval mi mobil, vytáhl jsem ho z kapsy a zkontroloval kdo to je.
Chimmin: Taehyungie, chybíš mi.
No to nemyslí vážně. Kookie se mi podíval do mobilu a viděl zprávu. ,, Ehm... Vy spolu něco máte?" podíval se na mě zděšeně ,, Ne nic spolu nemáme, jen jsme dobří kamarádi už hodně dlouho." ,, Aha." tentokrát to řekl zklesle. ,, No tak Kookie, ty víš že bych ti neublížil." otočil jsem si jeho sklopenou hlavu k sobě. Díval jsem se mu přímo do očí jako on mně. Po chvíli mi ale někdo začal volat, naštvaně jsem to vzal.
Yoongi: Ahoj Tae, prosím tě máš čas že ano?
Tae: Noo...
Kookie: Samozřejmě že má co se děje?
Yoongi: Ou shit... Tae já zapomněl že jdeš s tím klukem ven. Sakra tak to nic omlouvám se za vyrušení, zavolám Joonovi.
Kookie: Tomu nevolej je s Jinem a asi by si ho docela nasral.
Yoongi: No dobře, jde o to že Jimin se víc opil a já tu nemám ani auto i kdyby tak jsem taky pil a neodtáhnu ho přes celý Soul domů.
Tae: Kde jste?
Yoongi: Tam kde vždy, vždyť víš.
Tae: Dobře za chvíli jsme tam. Dej mi max 15 minut.
Yoongi: Díky jsi záchrana.
,, Kookie já se ti opravdu moc moc moc omlouvám." ,, Neomlouvej se, je to tvůj kamarád v nouzi, já bych neváhal ani chvíli. Lepší než mít zítra naštvanou mámu doma." vyplázl na mě jazyk, chytil jsem ho mezi zuby a pak přemístil ten svůj do jeho pusy. Byl trochu v šoku, ale to mi nevadilo. Snažil se mě od něj odstrčit, ale to jsem mu dřív chytl ruce a pak se odtáhl sám. Byl úplně celý rudý, nastartoval jsem a vyjeli jsme za Yoongim.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Omlouvám se, ale úplně mi vypadlo že jsem včera měla vydávat kapitolu, tak to rychle napravím alespoň teďka. 😩💚
Další kapitolka bude normálně v úterý jak by měla být původně. 💚✌🏻
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...