🔸13.kapitola🔸

466 20 0
                                    

Pohled Taehyunga

Kookie si hrál na mobilu nějaké hry. Neměl jsem co mu dát na práci, protože jsem vyřizoval jen nějaké pracovní maily. V jednom z nich dokonce bylo že mě společnost Gucci chce pozvat do jedné z jejich poboček v Evropě, přesně do Itálie. ,, Kookie pojď sem." poklepal jsem na svůj klín. Moc nevypadal na to že by se mu na mě chtělo sedat, ale neměl na vybranou. Když si na mě sedl nechal jsem ho přečíst mail ohledně Evropy. ,, Co na to říkáš?" ,, Vždyť... To je úžasná nabídka, já bych to na tvém místě vzal. Podívej se na sebe máš úžasnou tvář, tebe prostě potřebují." vychrlil ze sebe Kookie rychlosti světla. ,, Děkuji že si tohle o mně myslíš." položil jsem mu letmý polibek na krk. ,, Mmmm~" ,, Copak?" optal jsem se provokativně.

,, Tae?" ,, Ano?" ,, Čas na oběd." ,, Ale já nemám hlad." odvětil jsem, protože jsem opravdu neměl nějak veliký hlad. ,, Musíš jíst. Chceš do jídelny nebo někam ven?" tohle mi znělo trochu jako rande, což mi připomíná že ani nevím jak na tom jsme. I když jsme spolu pořád nespali, tohle už nemůže být jenom kamarádství, pokud mezi námi nějaké bylo. ,, No takže?" zamával mi rukou před obličejem, čímž upoutal mou pozornost a vytrhl mě z myšlenek. ,, Co? Jo... No... Promiň." zasmál se mi, tohle se mi nelíbí. Zvedl jsem se ze židle a přišel přímo před něj. Zatajil se mu dech když jsem byl blízko něj. ,, Radši bych někam ven prosím." poprosil jsem pěkně. Vzal jsem si z věšáku bundu a mohli jsme vyrazit. Já šel první a Kookie šel za mnou po levé straně.

,, Tae." okřikl mě někdo a byl to manažer. ,, Ahoj." ,, Ahoj, tak co je všechno zatím v pořádku?" optal se mě a koukl za mě na Kooka. ,, Samozřejmě je úžasný ve všech ohledech." otočil jsem se na něj a mrkl jsem na něj ,, To rád slyším, kdyby byl problém tak stačí říct a to platí i pro tebe Kooku jasné? Kdyby tento pacholek dělal potíže stačí říct a nemusíš se bát." ujasnil situaci ,, Neboj se a děkuji." ,, Za nic Kooku, no já půjdu mám toho hodně a ještě něco. Tae odpoledne máš to focení a k tomu schůzku." ,, A jo, díky za připomenutí, tak ahoj." ,,Ahoj." rozloučili jsme se spolu, Kookie se jen uklonil a pokračovali jsme.

,, Chceš jít někde tady v okolí? Nebo autem někam?" optal se mě, což mě překvapilo. Nastoupili jsme do výtahu a odpověděl jsem mu ,, Jen tady kousek tak 10 minut chůze a zvu tě." usmáli jsme se na sebe společně. ,, To nemusíš, vždyť-" ,, Ne ne ne ne ne ne, tohle je na mě, takže si vybereš co budeš chtít. Musíš jíst." ,, Říká ten pravý." odfrknul si, ale já to slyšel. ,, Že co si říkal." přitiskl jsem ho na stěnu výtahu. ,, Nic..." koukl se jinam, ale hlavu jsem mu otočil nazpátek a nahodil přísný pohled. ,, Omlouvám se." dostal jsem z něj když se otevřeli dveře. Po jídle jsme šli do mé pracovny, Kookie si sedl do křesla. Někdo mu ale v tu chvíli volal, koukl se na mě a zeptal se jestli to může vzít. Pokynul jsem že může. ,, Hobi netuším kdy přijdu." slyšel jsem první větu z hovoru, podíval jsem se tedy na hodinky. ,, Řekni mu že po půl 5 tě pustím." oznámil jsem mu, on se jen na mě kouknul. ,, Tak prý o půl páté půjdu, takže nějak v pět u tebe." rozloučili se a zavěsil hovor. ,, Jestli potřebuješ dřív tak tě pustím i ve 4, ale dřív asi ne promiň." ,, To je v pořádku, děkuji." je strašně milý což je na něm další úžasná věc.

Nejdřív jsem měl schůzku s ostatními modely a taky manažerem. Seděl jsem vedle Jimina, jako obvykle. Za námi stál Kookie s Yoongim. Byli úplně až u stěny, aby nějak nezavazeli. Manager něco prezentovat a pak přišli otázky. ,, Chci se vás zeptat komu z vás tady přišel mail od společnosti Gucci. Musíte tu být dva takový. Informovali mě též." Já si stoupl a hned na to Jimin, oba jsme se na sebe překvapeně koukli a objali se. ,, Tak dobře kluci, jedete, pardon letíte tam za necelý měsíc. Přesný termín mi pošlou za 5 dní nejpozději, dám vám v čas vědět. Teď máte volno děkuji za pozornost." ,, Tobě jako fakt napsali?" ,, Jo a jsem rád že si ty ten druhý Jimine." objali jsme se znovu. Kluci si nás ani nevšimli a něco spolu řešili, najednou se Yoongi dotkl jeho pasu obouma rukama. Jimin mě zarazil ,, Uklidni se Tae, není dobré takhle žárlit a ještě kor když nevíš jak to mezi vámi je." měl pravdu takže jsem ho uposlechl.

Kookie se za mnou rozešel, položil mi jeho ruku na rameno a pogratuloval. ,, Jsem rád že tam poletíš i s Jiminem." usmál se na mě ,, Je ti jasné že tam letíš taky?" zastavil jsem se před výtahem. ,, Cože?!" ,, Jsi můj osobní bodyguard. Nečetl jsi snad smlouvu." ,, Četl, jen... No..." vešli jsme do výtahu a sjeli jsme do nejnižšího patra, kde byli ateliéry na focení. ,, No?" ,, Nic nic." ,, No dobře, víš co?" ,, Mhm?" políbil jsem ho, co se otvírali dveře jsem se od něj odtrhl. Vyšli jsme do ateliéru, všude bylo oblečení fotografové a maskérky. Posadil jsem se na jednu z židlí. Po chvíli ke mně přišla moje maskérka, jmenovala se Lia, měl jsem ji rád. Byla o něco starší a strašně milá, stejně jako Kookie. ,, Tak jak dneska bylo?" ,, Jo dobrý, pozvali mě do Itálie." ,, Kdo přesně?" ,, Gucci." vykulila svoje očka a pootevřela pusu ,, To si děláš srandu že ano? No a ten kluk tady za tebou je kdo? Vypadá moc sexy." ,, To je můj osobní bodyguard." ,, Uuuu nechtěl by se taky fotit? Má krásnou tvář." Lia si ho sjela pohledem, trochu znervózněl a lehce zčervenal.

Co byla hotová tak jsem si zavolal Kooka k sobě. Přišel ke mně, posadil jsem ho na židli, kde jsem před chvílí seděl já. ,, Pózoval si někdy?" ,, Cože? Ne nikdy." ,, Dobře to bude oříšek, ale když se uvolníš půjde ti to. Lio můžu prosím tvůj make-up?" ,, Ale to si nemůžu vyzdobit já?" zamručela Lia. ,, Já chci, tak mi to podej." usmál jsem se místo slůvka prosím a podala mi své věci. ,, Jinak Kookie tohle je Lia moje maskérka/kamarádka, Lio tohle je Jungkook." podali si ruce a já mohl začít čarovat. Nedával jsem mu moc make-upu, vypadal úchvatně i bez něj. ,, Tak dej mi ruku a pojď." ,, Tae to ne, já nechci."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Začínám pomalu ale jistě zapomínat na to že mám vydávat kapitoly 😅

Oznámení ohledně pozastavení vám sem hodím hned co vydám tohle 😊

Doufám že jste si užili kapitolu a užívejte zbytek dne 💚💜

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat