Pohled Jungkooka
Co jsem se tak koukal, tak mi Tae obmotal jeho ruce okolo pasu. Trochu jsem nadskočil, protože jsem se docela lekl, ale poté jsem se k Taemu přitulil. ,, Utíkej do sprchy ať nepřijdeme pozdě. Jimin by docela vyváděl." Jen jsem kývl a vzal jsem si z tašky jen spodní prádlo. Osprchoval jsem se příjemnou teplou vodou, trochu jsem se i zasnil, jaké by to bylo asi s Taem se vzít a žít spolu už napořád? Vylezl jsem ze sprchového koutu a obmotal jsem si ručník okolo pasu. Šel jsem se na sebe podívat do zrcadla, asi by to chtělo něco udělat s účesem, měl jsem už dost dlouhé vlasy a mohl bych si je i obarvit. Zkusím se zeptat Taeho jestli nebude proti, třeba bychom mohli už i po obědě.
,, Tak už máš něco vybraného." Tae na mě vzhlédl, ihned ke mně přišel a vložil mi jemný polibek. ,, Samozřejmě pro mého budoucího muže." sjel si mě pohledem, samozřejmě jsem trochu zčervenal, protože to bylo opravdu milé když o tom takhle mluvil. ,, Uuuu, to budu všechny přitahovat víc jak ty." hodil jsem po něm očkem, když se zrovna zamračil. ,, Jinak napadla mě jedna věc, ale nevím jestli nebudeš proti." ,, Povídej." pobídl mě když jsem se soukal do černých džínů. ,, Co kdybych se šel obarvit a ostříhat odpoledne?" ,, To není vůbec špatný nápad, mohl bych taky něco udělat s vlasy." usmáli jsme se na sebe mile.
,, Tak jo domluveni, jinak zítra začínáš v 9:00. Ráno pro nás přijede auto tak okolo 8:20." Tae na mě vytřeštil oči odkud jsem to vzal. ,, Hele tvůj manager mi dal rozvrh, takže na tebe dám pozor." ,, Jo takhle, no vidíš zapomněl jsem mu zavolat. Asi se mu ozvu později." koukl jsme se na něj tak, aby mu dal vědět radši hned. Jen protočil očima ,, Dobře tak mu napíšu a vem si ty hodinky, jsou tvoje." mrkl na mě a psal smsku. ,, To jako vážně lásko?" ,, Mmm." přikývl. Nasadil jsem si Taeho.... teda teď už moje krásné stříbrné hodinky, které byli opravdu moc pěkný doplněk k mému outfitu.
,, Už jsi mu napsal?" ujistil jsem se jestli nesjížděl místo toho sociální sítě. ,, Jojo, klidně se koukni, já si jdu upravit vlasy a půjdeme." zašel do koupelny a zrovna někdo zaklepal na dveře. Kdo jiný než Jimin s Yoongim. ,, Tak co už jste připravení?" zeptal se nás nadšeně Jimin, ,, No já už ano, ale princátku to docela trvá. Jinak už víte kam přesně půjdeme?" zeptal jsem se než Tae vylezl z koupelny a mohli jsme vyjít. ,, Nooo chtěli jsme jen kousek odsud, je to asi 20 minutek pěšky a vypadá to tam docela dost pěkně." odpověděl Jimin na mou otázku a vzal Yoongiho za ruku.
Yoongi byl trošku v šoku z toho co se stalo, ale po chvíli stisk zpevnil. Konečně jsem se uvolnil i já po cestě do restaurace, kterou vybral náš Jiminie. Jimin vešel dovnitř a všichni se na nás otočili, asi je tady všichni znali. Jimin potom co se zbrchal z toho jak na náš všichni zírali, řekl jméno na které byla rezervace. Číšník nás zavedl k místu, vybral docela dobře. Seděli jsme skoro vzadu v boxu. ,, Tak pánové co to bude?" ozval se po chvíli číšník co jsme se koukali do menu. ,, No já vám nevím, vyberu si to co si vezme Yoongi, pro tentokrát." mrkl jsem na něj. Yoongi ještě mezitím pečlivě vybíral co si kluci říkali svoje objednávky. ,, Tak já bych si dal tady 11. a k pití jen nějaký džus." ozval se jako předposlední než jsem ho doplnil. ,, Já bych poprosil to stejné co on." ,, Dobře, za chvíli vám to přineseme."
,, Tak pojďme nadhodit nějaké téma." popošťouchl nás Jimin. ,, Co vůbec máte v plánu na odpoledne kluci?" zeptal se Yoongi zvědavě, jen jsme se na sebe s Taem koukli a zároveň řekli že půjdeme ke kadeřníkovi. Kluci se pochlubili že se půjdou projít do nádherného parku poblíž. Mezitím co se šířila u stolu příjemná atmosféra, nám číšník přinesl objednané jídlo. Ještě jsme hodinku seděli v restauraci a povídali si co všechno jsme v minulosti prožili a to co si chceme splnit v budoucnu. ,, No kluci tak já to zaplatím." ozval se Yoongi a Jimin s Taem vytřeštili oči. ,, Yoongi na to zapomeň já nás vytáhl takže já platím." ,, Tak ti alespoň něco dám." ,, No dobře." nakonec Jimin ustoupil a zaplatil číšníkovi hotově.
,, Tak jo kluci my teda půjdeme tudy, co kdybychom šli spolu do nějakého klubu?" nabídl sám Yoongi což nás velmi mile překvapilo. ,, Tak jo můžeme, pak napište, kdy a kde." mrkl na ně Tae. Potom jsme se rozloučili a my šli ke slíbenému kadeřníkovi. Každý kdo okolo nás procházel se otáčel a pak si něco šeptali. Docela mě to znervózňovalo a můj milý to velmi rychle poznal že jsem z toho nesvůj. ,, Hele brouku tohle neřeš, vím že je to lehké to říct, ale zkus tohle ignorovat a soustředit se jen na nás. Co ty na to?" chytil mě za ruku a já se trochu uklidnil a kývl hlavou že rozumím.¨
Kadeřnictví bylo docela daleko, tak jsme alespoň po cestě strávili jídlo. Jak jsme tam došli tak jsme si sedli do čekárny, ale netrvalo dlouho co si nás zavolali skoro zároveň. ,, Tak jak byste to chtěl pane?" zeptal se mile kadeřník. ,, Mmmm co kdybych to nechal na vás a něco pěkného vyčarujte a mohl bych poprosit černou barvu potom?" poprosil jsem ho pěkně, ta angličtina se mi teď dost hodila. ,, To se mi moc nestává, že to někdo nechává na mně, ale nejsem proti a k tomu černou rozumím." usmál se na mě a pustil se do práce. Já si jen tak klikal do mobilu a projížděl internet než jsem si všiml jednoho článku.
Tenhle článek byl přímo o nás, ne jenom o mně a Taem, ale k tomu i o Yoongim a Jiminovi. Dost mě zamrazilo jak jsem viděl k tomu fotku z té restaurace, ze které jsme vyšli teprve před chvílí. Díky bohu se tam nepsalo nic špatného, byl to jen informační článek. Oddechl jsem si ,, Vidím že jste slavný." ,, No já ne tak úplně, to spíš můj přítel, který je vedle." ,, Aaaa tak vy jste ten jeho přítel." usmál se a pokračoval dál. Tentokrát mi barvil vlasy, což šlo velice rychle. Tae už byl hotový a měl i za sebe zaplacené.
Přišel k nám pozdravil kadeřníka a sedl si vedle mě. ,, Tak co? Líbí se ti můj účes?" málem mi vypadly oči z ďůlku, protože vypadal nehorázně přitažlivě. ,, Nehorázně ti to sluší." do konverzace se pustil i kadeřník ,, Tak můžete tam dozadu si sednout než uschne barva." ,, Dobře děkuji." šli jsme si sednout na chvíli s Taem dozadu a povídali jsme si hlavně o tom článku a vysvětloval mi jak to všechno funguje, abych se nějak až moc nezděsil že nás někdo stalkuje.
,, Můžete prosím za mnou." zavolali si mě k umyvadlu a pak mi vysušili vlasy a upravili. Docela mi nový účes slušel. Poděkoval jsem, Tae za mě zaplatil a vymýšleli jsme co budeme ještě dělat než půjdeme večer do klubu.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak další kapitolka tady.
A teď kdo mi řekne a pamatuje si na jak dlouho jeli do Paříže tak mu pověnuji tuhle kapitolu.
Protože jsem to klasicky zapomněla po takové dlouhé době.
Jinak knihy chci psát postupně, takže teďka bude jen vycházet Bodyguard a pak další a takhle postupně, jinak se v tom budu ztrácet.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...