Pohled Jungkooka
Na focení jme přišli úplně na čas. Všichni už byli připraveni v obrovském ateliéru. Bylo tam úplně všechno, tuna oblečení na asi 6 věšácích pro každého alespoň 3 maskéři a obrovský stůl s občerstvením. Dohlídnu na to aby se Tae i najedl během focení. Naštěstí jsme posnídat stihli, takže tu není na lačno.
Tae si ihned sedl hned vedle Jimina naproti zrcadlu, kde ho začali upravovat a dávat mu make-up. Samozřejmě si pohráli i s vlasy, ale bohužel mě přiměli tak si sednout před jedno z těch zrcadel. Snažil jsem se jim vysvětlit že nejsem model, ale jenom bodyguard a to asi úplně zbytečně. Dokonce i přede mě dali i čočky abych si je nasadil. nasazení čoček nebyl žádný boj, ale sundávat je to bude horor.
Úplně prvního si vzali Jimina, aby jim tam zapózoval v krásném saku. Pozvali tam i Yoongiho aby měli duo do časopisů. Jiminovi a Yoongimu to opravdu slušelo a měli nádherné fotky. Teď byl na řadě Tae sám a pak řekli ať jdu k němu. Moc se mi tam nechtělo, nebo spíš vůbec. Už byl čas a nemohli mě tam dostat, takže si za mnou přišel Tae. Přitáhl jsi mě k sobě a pošeptal mi do ucho ,, Jestli tam nepůjdeš tak toho budeš litovat na hotelu." jen jsem zčervenal jak rajče a táhl se za ním se sklopenou hlavou.
Nakonec jsem se přestal stydět a vyšli z toho dost pěkné fotky, sice o hodně rozdílné od Yoongiho a Jimina, ale stále nádherné.
Tae vypadal nehorázně sexy v tom co měl na sobě. Už bylo půl 12 a to jsem myslel že bude míň. Rozhodli jsme se že si objednáme nějaký oběd, který nám přivezou snad do 12, protože mám dost veliký hlad. ,, Tak co si dáte kluci?" optal se Yoongi, který objednával. Nadiktovali jsme mu co chceme a opravdu to dorazilo do 12 tak akorát. Šli jsme si sednout do zdejší jídelny, která patřila celé značce stejně jako dva obrovské ateliéry a tři malé.
Hodně jsme se u oběda nasmáli, ale už zase na nás čekalo druhé focení. To proběhlo stejně rychle jako to první a to jsem si zase myslel že bude nějaký rozumný čas. Ale mýlil jsem se a bylo 6 večer co jsme odjížděli z focení a na hotel dorazili o půl 7. Hodili jsme si společnou sprchu na apartmánu a přemýšleli co budeme dělat dál.
,, Co kdybychom si zašli do kina? Není to tak vyčerpávající." navrhl Tae, což byl úžasný nápad. ,, Takže mě zveš na rande?" ,, Samozřejmě Kookie, půjdeš se mnou na rande do kina?" ušklíbl se a já jen zakýval ANO. Do pokoje jsme si zavolali večeři, stejně jako ráno snídani. ,, Dobrou chuť" ozval se Tae než jsme začali jíst.
Dali jsme si něco lehkého, protože ještě budeme určitě velký popcorn a samozřejmě sladké pití. ,, Co si mám vzít na sebe?" optal jsem se ho když jsem se zrovna upravoval v koupelně. V mžiku mi donesl do koupelny věci na věšáku, které jsem si měl asi vzít. Převlékl jsem se do saka s košilí co mi přinesl a do pohodlných černých riflích.
Tae měl něco podobného na sobě, akorát trochu v jiné barvě. Už jsme vycházeli a potkali jsme kluky, kteří odněkud došli. ,, Kampak jdete?" optal se zvědavě Jimin ,, Do kina." odpověděl jsem mu celý nadšený. ,, Tak hlavně opatrně kluci." ujistil nás Yoongi. Šli jsme pěšky, protože to nebylo nějak daleko, jenom 1.5 km. Alespoň jsme se pokochali noční krásnou Itálii.
Do kina jsme se rozhodli jít na nějaký akční film přinejlepším, protože já teda nejsem moc na romantické filmy a vypadalo že ani Tae, takže jsem byl ráda. Nakonec jsme si koupili dva velké popcorny a dvě cocacoly. Po cestě nazpátek jsme si zavolali taxi, bo jsme byli opravdu unavení a to tak že když jsme přišli, tak jsme jen se vyslékli a padli společně do postele.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak je tu první kapitola, ale mám strach že druhou možná nestihnu.
Máte radši Kookieho nebo Taeho pohled?
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...