🔸14.kapitola🔸

423 20 2
                                    

Pohled Jungkooka

,, Tae to ne, já nechci." úplně jsem se zděsil, protože já byl úplně mimo tuhle roli. On už je na to všechno zvyklý a je profesionál v modelingu. ,, Tae prosím." ,, No tak, uvolni se prosím." položil si své ruky na můj pas a jemně ho mnul. Začal jsem mu podléhat a taky se uvolňovat. ,, Tak jo Kookie a teď zapózuj." vyšlo z Taeho nevěděl jsem vůbec jak. Nakonec mi to Tae ukázala jak, potom jsem se ho snažil aspoň trochu napodobit. Po pár fotkách jsem to vzdal a nechal tam Taeho samotného, který si užíval focení. Bože, jak vždy zaujmul nějakou sexy pózu nemohl jsem se vynadívat.

,, Hele Kookie, myslím že tady ti něco teče." ukázala na kraj úst Lia na sobě. Moc dobře jsem věděl že si ze mě dělá srandu. Jen jsme se tomu zasmáli, pak jsme se trochu zakecali. Po chvíli se za mnou objevil Tae, určitě se díval na ní vražedným pohledem, protože by jinak nebyla vystrašená. ,, Hele já vás už nechám, tak se mějte." ,, Ahoj Lio." otočil jsem se a on tam opravdu stál. Se založenými rukami v kapsách mě probodával pohledem. ,, Jsou 4 můžeš jít." řekl chladně. Otočil se na patě a měl namířeno pravděpodobně do své pracovny. Šel jsem za ním, celou cestu až do pracovny. ,, Říkal jsem ti že můžeš už jít Kooku." řekl znovu chladně. ,, Co ti je? Něco se děje jinak by si nebyl takový." ,, Nic se neděje, prostě běž domů." odsekl mě, opíral se rukami o pracovní stůl, ale stál ke mně zády. Takže jsem mu neviděl do obličeje a nemohl vyčíst z jeho očí vše co bych vyčetl při prvním pohledu. ,, Nik-" ,, Neříkej to." řekl teď už klidnějším hlasem. ,, Máš sraz s Hobim ne snad?" ,, Tak a dost!" otočil jsem si ho k sobě čelem. Vysloužil jsem si jedno probodnutí přímo do srdce.

Nevěděl jsem co jsem mu provedl. Ale odvážil jsem se ho jako první políbit. Nejdřív neodpovídal, ale prolomil jsem ho a začala spolupracovat. Přemístili jsme se ke gauči, kde si Tae sedl a já na něj obkročmo, protože poklepal na své stehno. ,, Kookie?" ,, Ano Tae?" ,, Omlouvám se." ,, Nemáš za co, to si žárlil na Liu opravdu?" ,, Možná trochu, bavili jste se spolu." dal hlavu stranou a odfrkl si. ,, Musím ti něco říct." vyhrkl jsem bez přemýšlení. ,, Mhm?" upoutal jsem jeho pozornost. ,, Tae, já mám pocit že k tobě něco cítím, ale nejsme si tím jistý asi." ,, Co tím chceš říct?" nechápavě a zároveň překvapeně se na mě podíval. ,, Miluju tě." znovu jsem bezmyšlenkovitě ze sebe dostal. Zacpal jsem si rychle pusu dlaněmi a vyvalil oči. Tae celý zčervenal, takovou reakci jsem opravdu nečekal. ,, Já tebe taky Kookie." ,, Cože?." ,, Ano hned jak jsem tě viděl v tom baru, jsem věděl že jsi ty ten kdo ukradne mé srdce." ,, Já.... Nemám slov..." zasekával jsem se, protože mi tohle opravdu vyrazilo dech.

,, Nic na to říkat nemusíš, pochop-." zaskočil jsem ho polibkem. On si zmáčkl můj zadek a já mu vzdychl do polibku. ,, Kookie, měl by si jít než se to zvrtne." ,, Nebudeš mě potřebovat?" ,, Kdyby něco mám na tebe kontakt." mrkl na mě. ,, Dobře tak já půjdu, děkuji ti za dnešek." ,, Já děkuji a zavezu tě k Hobimu a pak pojedu domů." ,, To nemusíš Tae já to zvládnu sám pěšky." odvětil jsem a poškrábal se na zátylku. Zřejmě to nepomohlo a opravdu mě zavezl k Hobimu. Během cesty jsem Hobimu zavolal.

Hobi: Ahoj, přijdeš dřív nebo proč voláš?

Kook: Ahoj, jo už jsme na cestě za takových 10 minut jsem u tebe.

Hobi: Dobře dobře, budeš tu chtít přespat?

Kook: Nooo, asi spíš pojedu domů, ale díky za nabídku.

Hobi: Prosiiim, dlouho si tu nebyl.

Kook: Dobře přespím u tebe, tak zatím ahoj.

Hobi: Ahoj budu se těšit!

Co jsem se podíval na místo řidiče tak Tae docela dost křečovitě držel volant. ,, Tae?" ,, Mhm?" ,, Vadí ti to?" ,, Ne co by mi mělo vadit?" znovu jeho chladný hlas. ,, Tady do prava a na to parkoviště." ,, Dobře." zaparkoval a vypl motor od auta. Chtěl jsem vystoupit, ale v tom mě překazilo zavření dveří. Otočil jsem se na Tae ,, Máš ještě 5 minut." dostal se na zadní sedadla, sedl si doprostřed a nohy měl od sebe. Poklepal si rukou na stehno. Bylo mi jasné co po mně chce, taky jsem ho poslechl a sedl jsem si na něj. Zadívali jsme se do očí, měl je tak krásné ,, Jsi úchvatný." prolomil ticho. ,, To ty víc." odpověděl jsem mu. Přitáhl si mě do dravého polibku do kterého jsem mu vzdychl, protože mi mačkal můj zadek. Po chvíli se přemístil na krk, kde mi udělal nemalou fialovo-červenou značku.

,, Teď můžeš jít." sjel si mě ještě pohledem párkrát. ,, To nemyslíš vážně?" koukl jsem se na krk na foťáku v mobilu. ,, Ano myslím, jsi jenom můj." přejel mi prsty přes celé záda. Takhle mi nikdy husí kůže nenaskočila, ale zároveň to bylo příjemné. ,, Už budu muset opravdu jít." ,, Mám tě ráno vyzvednout?" ,, Já to-" ,, Tak jinak vyzvednu tě o půl 9." ,, Dobře pane." ,, Hmmm to se mi líbí." zavrněl mi do ucha. ,, To že ti říkám pane?" ,, Celkově jak jsi poddaný." ,, Jen aby si se nedivil až budu já ten navrchu." koukl jsem se na něj šibalským pohledem. ,, Tak už běž a opatruj se, samozřejmě ho pozdravuj." ,, Neboj budu a děkuji ti ještě jednou." ,, Ahoj Kookie." ,, Ahoj Tae." zavřel jsem dveře od auta. Počkal jsem než vyjel a zamával mu ještě.

Zazvonil jsem na Hobiho a šel mi rychle otevřít dolů, protože mu z nějakého důvodu nejde otvírat z vrchu. ,, Ahooj Kookie." pozdravil mě mile a ihned objal, nechal jsem si to líbit. ,, Ahoj Hobi. Tak jdeme nahoru?" ,, Jasné pojď." nastoupili jsme do výtahu. Hobi se mi zadíval směrem k hlavě. Potom natáhl ruku na můj krk ,, Co to- Kdo ti to udělal? Jsi v pořádku? Neznásilnil tě někdo?" ,, Pane bože Hobi ne uklidni se jsem v pořádku." ,, Kdo to byl?" vyhrkl ze sebe starostlivě. ,, Nooo...." ,, No počkat, neříkej že- nenenene- TAE?!?!" nevinně jsem se usmál a mu to bylo hned jasné. ,, Spali jste už spolu?" ,, Ne nespali." ,, Aha dobře." řekl opravdu divný hlasem. ,, Promiň mám tu pořád trochu nepořádek." ,, Ne to je vpohodě, chceš s tím pomoct uklidit?" otočil jsem se na něj když odcházel z obýváku do kuchyně, kterou měl propojenou. ,, Ne to nemusíš." ,, Takže mi dej 10-15 minut." odvětil jsem a pustil se do třídění. Všechny papíry jsem dal buď do složek nebo šanonů. Hobi mezitím pro nás dělal večeři, dost to vonělo, jsem zvědavý co to bude.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Takže moji milí další kapitolka venku.

Mějte krásnou neděli a užívejte víkendu. 😊

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat