Pohled Jungkooka
Už jsem byl dávno u baru než se Tae vzpamatoval a měl objednané u barmana jeho oblíbený drink a zrovna jsem vzal i něco pro ty dvě hrdličky na parketu. ,, Kam mi utíkáš?" sjel mi rukou ne můj pravý bok a levou rukou se opíral o bar. ,, Nikam, jen jsem ti chtěl jít něco objednat a Jiminovi tak i Yoongimu, pomůžeš mi?" ,, Samozřejmě zlato." jako souhlas jsem bral i to že mi zmáčkl můj pravý bok. Sebrali jsme všechny drinky a šli si sednout do vyvýšeného boxu nad stoly, které byli blíž k parketu.
Kluci už byli na cestě k nám a ještě taky něco nesli z baru. Jen doufám že to ti dva nepřeženou. ,, Ahojte, jeee vy už jste něco vzali." ozval se Jimin když si sedal vedle mě. ,, No jen to nepřehánějte, aby jste vůbec vstali na focení." podotkl jsem už trošku naštvaně. ,, No tak Kookie, vždyť si budeme dávat pozor." hýčkal mě, ale to na mě nezabral a jen se na něj trošku zamračil. I tak se usmíval, tak jsem neodolal a usmál se taky.
,, Kluci kde jste vůbec byli než jste šli do klubu?" ,, Zašli jsme do restaurace a pak se projít." povídal Tae Yoongimu. ,, A už jsi udělal tu věc?" popošťouchl ho Jimin, ,, Ne ještě ne, nebyla vhodná doba." Já se jen na ně zmateně díval a nevěděl o co jde ,, Uhm... o co tu jde?" ,, Ale o nic, nedělej si starosti, něco mezi mnou a Jiminem." ujišťoval mě Tae, ale stejně se mi to nezdálo. ,, Nebo to můžeš udělat ten poslední den, ne?" nabídl Taemu Yoongi. ,, Opravdu jen mezi tebou a Jiminem?" ,, No tak zlato nezlob se, chci to nechat jako překvapení pro tebe." znovu mě ujišťoval.
,, No dobře, když jsi to ty. Tak nazdraví." ,, Nazdraví." všichni jsme pozdvihly drinky a ťukli si . ,, Půjdeme na chvíli na parket, prosííím?" protahoval jsem poslední slovo, aby Tae povolil a povedlo se. Vyšli jsme na parket, chvíli jsme tancovali a netrvalo dlouho než jsem do někoho trochu vrazil. Byla to dívka, pomohl jsem jí zvednout ,, Omlouvám se." ,, To nic není." potom co ke mě vzhlídla se mohla ze mě rozpustit. ,, Uhm..." zamumlala si pro sebe, musel jsem se zasmát ,, Copak?" ,, Jen vy jste Taeho bodyguard že ano?" celá zčervenala a to jsem za sebou ani neviděl Taeho. Asi si šel odskočit a ne sám, když jsem se pak hned koukl k boxu. ,, Uhm jo jsem."
,, Nevadilo by vám kdybych se s vámi vyfotila?" ,, Jasné můžeme." vytáhla mobil a zapla přední kameru. Usmál jsem se a opřel si svou ruku okolo jejího ramene, abych byl blíž a vlezl se do záběru. Tae to už z dálky viděl a tentokrát se mračil on, už za mnou vyšel když mi dívka poděkoval. ,, Co to má znamenat?" ,, Prosím nevyšiluj." hned po mně se ozvala dívka ,, Já se moc omlouvám, nechtěla jsem mu zadělat na trable, jen jsem se s ním chtěla vyfotit, protože dělá moc dobrého modela, ale na vás nemá." teď se styděl Tae za to co si myslel.
,, Omlouvám se, jen jsem nevěděl jak to je." ,, To je v pořádku, nebudu už rušil. Děkuji a nashle." ,, Nashle." řekl jsme zaráz. ,, Ty si opravdu myslíš že půjdu po nějaké holce, když mám po svém boku sexy modela." ,, Promiň." tancovali jsme dál na muziku a nechali tohle za sebou. Večer jsme si moc dobře užili a vyšli jsme před 11 večer na hotel, což byl úspěch a ještě větší že jsme nemusel táhnout Tae a Yoongi Jimina.
,, Dobrou kluci, a jinak Yoongi víš v kolik?" ujistil jsem se ,, Jasné 8:20." mrkl na mě a zašli do svého apartmánu, stejně jako my dva. ,, Co kdybychom si trochu užili Kookie?" sedl si na postel, přitáhl si mě k sobě a vyhrnul košili. Začal mi líbat bříško a začínal mi pomalu rozepínat poklopec. ,, Tae, dneska ne prosím. Musíme se vyspat." ušklíbl se na mě a nenechal si ujít jeho poznámku ,, Však jo vyspíme se neboj se." ,, Prosím." zesmutněl, ale chápal mě.
,, Dáme si alespoň společnou sprchu?" ,, To bychom mohli, ale nic intimního jasné?" pohrozil jsem mu prstem před jeho obličejem. ,, Rozkaz." a zopakoval moje gesto s prstem. Byl roztomilý. Po sprše ve které jsme dělali kraviny, jsme si spokojeně lehli do úžasné postele a spali až do rána.
Ráno mě probudil budík a to přesně v 7 hodin. Moc se mi nechtělo, ale musel jsem. Taeho jsem nechal ještě chvíli spát, protože vím že je v chystání rychlý. Zašel jsem se osprchovat, převléct se a udělat zbytek ranní hygieny. Než jsem vlezl do koupelny, zavolal jsem si jestli by bylo možné donést snídaně do pokoje. Mile mi kluk, který to vzal přikývl. Hned co jsem vylezl z koupelny někdo zaklepal na dveře. Vyšel jsem a viděl na vozíku snídani.
,, Waa paráda, mockrát vám děkuji." ,, Ať vám chutná." ,, Děkuji moc." usmáli jsme se na sebe a já to zavezl ke stolu na, kterém jsem vyskládal úžasnou snídani. Každému jsem objednal palačinky, kakao a croassany, které byli umístěné v pleteném košíku. Přišel jsem k posteli a vzbudil Taeho. Ten párkrát zamrkal očky a hned první co spatřil jsem nebyl já ale přichystaná snídaně. Docela mě to rozesmálo.
,, Hej co se směješ?" ,, Ale vůbec nic, pojď se nasnídat." popostrčil jsem ho a sundal z něj peřinu. ,, Možná až mi dáš pusu tak půjdu." dali jsme si nejednu malou pusu a pak hned seděl za stole. ,, Hele máš na sprchu tak 40 minut a na všechno ostatní." ,, To je v pohodě a děkuji za snídani, jsi hodný." dal mi před pusu kousek palačinky, který uřízl. Vzal jsem si a Tae se na mě koukal jako kdyby mě chtěl ihned vysléct. ,, Kroť se jasné?" ,,Možná bychom stihli i něco k tomu." pozdvihl jsem obočí a beze slov dál jedl.
,, Jdu do té sprchy, nachystáš mi něco co budu mít na sobě?" ,, Jasné, donesu ti to tam." mrkl na mě a zašel do koupelny. Nachystal jsem mu takový obyčejný look, nemusí být každý den extra. Nachystal jsem mu černé polobotky, bílou košili s náhrdelníkem. K tomu jsme přidal stříbrné hodinky, aby ladili s náhrdelníkem a přes košili jeho oblíbené sako. ,, Tady to máš, jinak máš tak 20 minutek." ,, Dobře Kookie, děkuji." mezitím co se Tae připravoval jsem se šel kouknout na balkón a viděl dole nespočet novinářů a fotografů, kteří čekali u hlavního východu jako supy.
Snad ho tama protlačím bez potíží, nerad bych někoho zranil. Najednou se za mnou někdo objevil a položil mi polibek na krk. ,,Můžeme jít?" ,, Už?" ,, Už je 8:15." trochu jsem se lekl. ,, Dobře pojďme." Co jsme vylezli z apartmánu tak ti dva taky. ,, Tak co těšíš se na tlačenici?" zeptal se mě Yoongi když jsme šli za těmi dvěma. ,, No doufám." Okolo novinářů jsme prošli bez problémů, což jsem rád a udělali nám i uličku.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Po 12 dnech, ale stihla jsem to tenhle týden.
Příští týden počítám že se tu objeví další dvě kapitolky a v jedné z nich možná i požádání o ruku.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...