🔸11.kapitola🔸

420 19 2
                                    

Pohled Jungkooka

Ráno mi začal zvonit mobil, myslel jsem že to je budík, ale někdo mi volal. Byl to Jin, rychle jsem to vzal.

Jin: Kookie ahoj za chvíli jsem doma, doufám že nespíš a už se chystáš do práce.

Kookie: Ahoj Jinie dobře a ne teď jsem vstával, ale stíhám vždyť je ...... 7 ráno.

Jin: No jak myslíš ale už vstávej.

Kookie: Dobře.

Pak jsem si uvědomil co řekl. Vystřelil jsem do sedu a koukl se vedle sebe. Ležel tam Tae, pořád spal. Byl tak roztomilý, tak jsem si ho rychle vyfotil. ,, Tae... Taeee..." pořád nic. Přiblížil jsem se k němu obličejem a políbil ho. Cítil jsem jak se pousmál a začal spolupracovat. Ani jsem nezaznamenal že se otevřeli hlavní dveře od domu. Znovu jsme se líbali aniž bychom vnímali okolí. Tae si mě položil pod sebe a pokračovali jsme. V ten moment se rozletěly dveře od mého pokoje a stál v nich Jin. Úplně jsem ztuhl a podíval se na něj. Za ním stál Joon s otevřenou pusou, po chvíli to vzdal a odešel asi do obýváku. ,, Tohle snad nemyslíš vážně Jungkooku. Co jsem ti sakra říkal, no a to poházené oblečení k tomu teda nepřidává.." řekl naštvaně a koukl se na Taeho pohledem "jsi mrtvý" a odešel. Vyletěl jsem z postele za Jinem. Chytl jsem ho za zápěstí a otočil ho čelem k sobě. Ihned jsem ho objal, zabořil jsem mu hlavu do hrudi a začal brečet a omlouvat se.

Jin si jen povzdechnul a objetí mi oplatil. V ten moment jsem přestal brečet, protože mi stíral slzy. ,, Nebreč no tak, já promiň jsem na tohle prostě strašně háklivý a moc dobře to víš." ,, Omlouvám se, ale opravdu se nic nestalo." řekl jsem mu upřímně přímo do očí. ,, Věřím ti. Teď se upaluj převléct. A Tae, pořád to platí ublížíš mu a schytáš dvakrát tolik." Koukl se přímo za mě, kde stál Taehyung ,, Jine, on za to nemohl." ,, Je mi to jedno kdo za to mohl teď si pohněte máte jít oba dva do práce a já za chvíli s Joonem taky." ,, Hned budeme v kuchyni." poznamenal jsem a usmál se na něj.

Taeho jsem zatáhl nazpátek do pokoje před kterým stál na chodbě. ,, Jsi úžasný." řekl mi a políbil mě. Nevěděl jsem co mám na tohle říct jen jsem mu polibek oplatil. Poté jsem se od něj odtáhl a hledal co si dám na sebe. ,, Tae chceš půjčit aspoň spodní prádlo?" koukl jsem se na něj za sebe. ,, Prosím." ,, Na." podal jsem mu obyčejné černé boxerky. Omylem jsem se podíval za sebe a nemohl jsem odtrhnout oči z jeho zadku. Tak veliký, že bych si plácl? Neodolal jsem a opravdu jsem ho plácl přes zadek. Vysloužil jsem si jeden jeho pohled ze kterého šel strach, ale nic mi na to neřekl a oblékal se dál. Já si na sebe vzal cargo černé kalhoty k tomu černé tričko a nezapomněl jsem i černý bomber.

Hned co jsme se převlékli jsme si přisedli k Joonovi a Jinovi. Jin nám podal snídani a mohli jsme začít všichni snídat. Ještě jsme si nezapomněli popřát dobrou chuť. ,, Tak co Kooku těšíš se do práce? První den co?" optal se mě Joon ,, Jo docela i jo." ,, Jin mi říkal že budeš pracovat jako-" v tom ho zarazil Jin tím že mu dal jídlo do pusy. Pane bože tak se mi ulevilo. Než jsem šel za Taem a zatáhl ho do pokoje jsem Jinovi řekl že budu dělat pravděpodobně bodyguarda Taemu.  ,, Co se děje?" zeptal se udiveně Tae ,, Ale nic." falešně jsem se na něj usmál, ale vzal mi to a dál se nevyptával. ,, Hele já budu muset už opravdu jít, omlouvám se, ale už mi píše manager prý tam mám být na půl desáté. Děkuji za snídani Jinie. Tak se mějte a zatím Kookie." vložil mi pusu do vlasů a odešel.

,, Jsi normální Joone sakra!!!" okřikl ho Jin. ,, Proč bych to neměl říkat před Taem? No počkat on mu má-" pak mu to došlo. ,, Ou já se omlouvám." ,, To nic to nic, bude asi hodně překvapený až to zjistí za necelou hodinu." vložil jsem se do konverzace. ,, No tak šup já tě tam zavezu." ,, Jinie to je dobré já po-" ,, Něco jsem řekl, tak si sbal věci a jedeme." ,, Dobře mami." za tohle mi dal malý pohlavek. Jen jsem se pousmál a šel si nachystat věci do batohu. Za 5 minut jsem byl nazpátek a všichni jsme mohli vyjet do práce. Jin se s Joonem rozloučili a mohli jsme vyjet. ,, Zvládneš to Kookie?" ,, Jo neboj se zvládnu." ,, No jenom aby, kdyby něco budu na mobilu jasné?" ujišťoval mě ,, Neboj se a nebudu tě otravovat v práci ani kdybych umíral." hodil po mně vážný pohled ,, Dobře kdybych umíral tak ano." pousmál jsem se. Už jsme tu byli, zaparkoval mi před budovou. ,, Děkuji ti Jinie, hodně štěstí v práci." ,, Tobě taky Kookie ahoj." Zavřel jsem dveře a Jin vyjel do své práce.

Jen co jsem vešel dovnitř jsem uviděl Jimina s Yoongim. Orazil jsem si kartičku, aby mě pustila dovnitř. ,, Ahojte." zamával jsem na ně. Jimin mě ihned objal a pozdravil mě. Na Yoongiho jsem se provinile koukl, ale opřel se o zeď a o nic se nestaral. ,, Viděli jste Taeho?" ,, Jo šel navrch, máš 5 minut tak si pospěš." oznámil mi Yoongi. ,, A v jakém patře?" ,, Ve 4, půjdeš přes chodbu a dveře s číslem 217, jsou to dveře na konci chodby." oznámil mi tentokrát Jimin. ,, Děkuji." ,, Tak zatím." rozběhl jsem se k výtahu a vyjel do 4 patra. Měl jsem ještě 2 minuty, tak akorát na čas. Nadechl jsem se a poté vydechl. Zaklepal jsem na dveře ,, Dále." uslyšel jsem Taeův hlas jak mě pozval dovnitř. Opatrně jsem vzal kliku a otevřel dveře. Tae mi nevěnoval pohled což mi nijak nevadilo. Zaklapl jsem dveře ,, Posad se naproti mě do křesla, jen tu něco dokončím." koukal se pořád do počítače. Usedl jsem do koženého křesla a čekal až si mě všimne.

Po chvíli se na mě podíval a vyvalil oči a pootevřel pusu, dokonalý moment na to říct ,, Překvapení."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Další díl je tady milí zlatí, další bude hned v pondělí! 😍

Přeji vám pěkný den a samozřejmě i víkend, který už je tady 😍

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat