🔸8.kapitola🔸

469 22 3
                                    

Pohled Jungkooka

Jak jsme si sedl do auta ihned mě začal vyzpovídat. Řekl jsem mu úplně všechno až na Jimina a jeho bodyguarda. ,, No takže tohle se musí oslavit Kookie. Zajedeme si někam na oběd." ,, Dobře, ale nic drahého jasné? Není to zase tak velká věc." ,, Si děláš srandu že ano?" odpověděl mi Jin na větu otázkou. ,, No dobře no dobře, pro tentokrát." ,, Takže na co máš chuť?" optal se mě ještě než nastartoval auto. ,, Někam na místní jídlo prosiiim." poprosil jsem pěkně se svými očičkami. ,, Dobře, tak jedeme." Jin se rozjel a jeli jsme nedaleko do hodně známé restaurace, která se proslavila hlavně kvůli kvalitnímu jídlu a menu. Jin si na takové věci potrpěl, stejně jako doma.

Usadili jsme se ke stolu pro dva, co jsme usedli nám číšník podal menu. Nechal nám chvíli na rozmyšlenou a pak jsme si objednali na co jsme měli chuť. ,, Takžeeee, ty jdeš s Joonem večer ven jo?" začal jsem konverzaci, aby nestála na místě. ,, Jo, chce mě vzít na večeři a pak k němu. Takže to znamená že žádné blbosti doma jasné?" ,,Neboj se a kdy se vrátíš?" ,, Zítra po obědě pravděpodobně." vzdychl jsem si pro sebe. ,, Jestli chceš můžu ti ještě rychle něco uvařit než mě vyzvedne Joonie." všiml si mého obličeje. ,, Jejda to ne dobrý, Tae mě vezme na večeři, takže nemusíš nic dělat." zrovna nám přinesl číšník jídlo a pokládal ho na stůl. ,,Cože?!" vyhrkl ze sebe Jin překvapeně. Číšník se lekl že donesl jídlo ke špatnému stolu, pravděpodobně podle jeho pohledu. ,, Ou, omlouvám se to nebylo na vás." ,, V pořádku, jen jsem se lekl." položil jídlo a odešel pryč.

,, Takže k té večeři. Si děláš srandu víš co to znamená?" optal se mě zvědavě Jin než si dal do pusy první sousto. ,, Není to rande, jdeme jenom na večeři Jine." ,, Jojo to určitě jenom večeře.... potom co jsi po něm vyjel když si byl u něj." ,, Ale Ji-." skočil mi rychle do řeči ,, Žádné ale, tohle je jasné rande Kookie! A po večeři domů! Bez něj! Ještě ti zavolám." ,, Jsi fakt horší jak mamka." odvětil jsem a poté jsme dojídali výborné jídlo. Po obědě jsme jeli domů se každý připravit na svou večeři. Opravdu jsem začínal čím dál víc nervóznější. Po přípravě jsme si ještě sedli na gauč a ujasňoval mi věci, než mi zacinkal mobil. Koukl jsem se na Jina a pak věnoval pohled mobilu.

Tae_Tae: Ahoj Kookie, nevadí když pro tebe přijedu o trochu dřív?

Jin mi koukal přes rameno do mobilu a všechno si četl. ,, No jen mu odpověz že to nevadí, rád bych mu taky vyjasnil situaci." ,, Ach bože, Jiniee~" ,, No co někdo se o tebe musí starat." odvětil.

JKook: Ahoj Tae, nevadí jen se připrav že dostaneš půlhodinovou přednášku jako já před chvílí od Jina.

Tae_Tae: To snad nebude potřeba ne? 😅

JKook: Podle Jina asi jo. Tak si pospěš.

,, Uuuu a už to začíná, má si pospíšit." začal do mě rýpat. ,, Nech toho." trochu mi zčervenali tváře. ,, Já to na tobě vidím." ,, Nemám šanci." řekl jsem zklamaně. ,, Jasné a proto tě bere na večeři a je na tebe milý a chybíš mu. Určitě Kookie, zůstaň u svého uvažování." poslední větu řekl ironicky. Někdo po hodince zazvonil, bylo 10 minut před pátou. Přece jenom pro mě přijel dřív. Letěl jsem ke dveřím, otevřel je a viděl tam stát Taeho. Byl tak nádherně oblečený. Bezmyšlenkovitě jsem ho objal, objetí mi hned opětoval a pošeptal mi do ouška ,, Chyběl jsi mi zajíčku." zčervenal jsem lehce a radši nic neříkal, protože bych koktal.

Co viděl Tae za mnou Jina, tak se ode mě odtrhl. ,, Takže mladý muži, něco mu provedeš to co nebude chtít a zabiju tě vařečkou jasné?" ,, Ehm... dobře pane." odpověděl zaskočeně Tae. ,, Pojď na chvíli dovnitř, potřebuju se ještě převléknout." ,, Dobře děkuji." zul si boty a táhl jsem ho do svého pokoje. Zavřel jsem nás tam, aby nám sem nevlezl. Někdo najednou zase zazvonil ,, To bude Joon." oznámil jsem Taemu, který na mě upřel jeho pohled. ,, Joon?" ,, Ano Joon, proč se tak díváš?" ,, Ne nic nic. Jen mě překvapuje že si ho opravdu oblíbil a má ho hodně rád." oznámil mi mile ,, To je jenom dobře."

Jin po chvíli zakřičel přes celý byt ,, Já jdu Kookie, tak opatrně a Tae ještě jednou tě varuju!" ,, Ahoooj." řekli jsme jednohlasně. Tae se poté usadil na mou postel a sledoval mě jak zmatkuju, protože jsem nevěděl co si mám vzít na sebe. ,, Jsi roztomilý." přišel ke mně a objal mě ze zadu. Položil mi jednu pusu na krk, bylo to strašné příjemné. Najednou přešel do polibku, och bože tohle nezvládnu. ,, Aaah~" vydal jsem ze sebe nechtěně, když začal líbat bok mého krku. Zacpal jsme si dlaněmi pusu a totálně zčervenal. ,, Líbí se mi tvé vzdychání." jeho hluboký hlas byl úžasný. ,, Tae musím se nachystat pusť mě." ,, Promiň." omluvil se. Vrátil se nazpátek na postel a pozoroval mě jak se převlékám.

Co jsem byl převlečený, nějak slušněji stejně jako on, vyšli jsme ven. Před barákem stálo matně černé Audi. ,, T-To je tvoje?" zakoktal jsem trochu. ,, Jop. Líbí? Prý mám mít zítra už konečně osobního bodyguarda, takže mě bude vozit on, ale tentokrát si ještě zařídím já." ,, Ou, tobě zítra přijde osobní bodyguard." řekl jsem trochu zklesle, když jsme sedali do auta. ,, Ano, ale neboj i když říkal manažer že je pěkný tak mám oči jen pro tebe." potom se zarazil než dal klíčky do zapalování, asi si uvědomil co právě řekl. Já se na něj jen upřeně díval. ,, No nic jedeme, užiješ si to." ,, Dobře, když to říkáš." usmáli jsme se na sebe a Tae vyjel z parkoviště.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Wohoooo další kapitolka, už nevím co tu mám pomalu psát sakra.💚💚

No to je asi jedno, další kapitolka vám vyjde v sobotu. Takže si užíte ty tři dny 💚💚

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat