Pohled Jungkooka
Kluci odešli nahoru a na parketě jsme zbyli my s Taem a pak druhý náš pár, který byl trochu opodál a to Joon s Jinem. Byl jsem opravdu moc rád že se o Jina má kdo starat když nemůžu já a že si taky našel někoho kdo to s ním myslí vážně. Teda alespoň doufám. ,, Tae?" ,, Mhm baby?" ,, Myslíš si že Joon to myslí vážně s Jinem? Nerad bych aby mu zase někdo zlomil srdce." oba jsme se zaráz podívali za sebe, kde oba tančili. ,, Hele Kookie nemáš se čeho bát, Joon už nějakou dobu hledal někoho, kdo ho zaujme na první pohled a vydrží s ním co nejdéle. A taky už kolikrát mluvil o svatbě s Jinem."
Já na Taeho jen vykulil oči ,, To nemyslíš vážně že ne?" ,, Samozřejmě že myslím, mluvil jsem s ním když jsi byl u Hobiho." ,, To by bylo opravdu krásný kdyby měli oni dva svatbu." jen jsem se rozplýval nad tou představou. ,, Hele zajdu nám pro něco k pití ju, nějaké speciální přání?" ,, Ani ne, vem na co máš chuť." dal mi pusu na čelo a odešel k baru.
Ale jen co Tae odešel se okolo mě objevili něčí ruce, ale nebyly Taeho. ,, HEJ!" trochu jsem vykřikl a odtrhl ruce z mého pasu. ,, Ale no tak pojď si hrát, jsi roztomilý." řekl hned nějaký opilý kluk za mnou. Někoho mi připomínal, no samozřejmě Taeho ex přítel. ,, Hele nech toho být, jinak-" ,, Jinak co huh?" zvýšil na mě hlas. Znovu mi dal ruce na pas a přiblížil si mě k němu blíž.
Joon to z dálky viděl a pomalu k nám šel, takovou auru jsem okolo něj nikdy neviděl. Tae už byl taky na cestě, ale ani jednoho nebyla třeba. Joonovi jsem ukázal rukou ať zastaví a vrátí se za Jinem. Taemu jsem jen ukázal ať stojí na místě, ale vrátil se k baru a sedl si na židli. ,, Chceš si hrát jo?" pošeptal jsem mu do ucha. ,, Samozřejmě že chci." ,, Tak ať je po tvojem." pošeptal jsem mu znovu a mrkl na Taeho. Ten nahodil jeho šibalský úsměv a dál se koukal.
Obmotal jsem ruce okolo jeho krku, rychle jsem ho přitáhl dolů a kolenem ho kopl do břicha. Pak si jen pode mě klekl s nenávistným pohledem. ,, Ty malej-" ,, Co huh? Chceš ještě jednu nebo ještě líp do hlavy?" ,, Já ne já-" zvedl se a utekl pryč. Okolo mých ramen se obmotala další ruka, ale tentokrát s drinkem v ruce ,, To je pro tebe baby. Naháníš mi někdy strach." ,, Děkuji zlato, a neboj já se o sebe postarám. Nezapomínej že jsem tvůj osobní bodyguard." mrkl jsem na něj a vypil drink na ex.
Po cestě nahoru nás minuli kluci, Joon mi poklepal na rameno ,, To nebylo špatné." ,, Díky." pak odešli za ostatními. Já s mým Taem jsme ještě tancovali na parketu, ale začala se mi pomalu točit hlava. ,, Tae půjdeme si už sednout za ostatními prosím?" ,, Samozřejmě, no počkat je ti dobře Kookie?" zeptal se mě ustaraně jako vždy. ,, Jen se mi trochu točí hlava, ale to je dobrý." ,, No takže jdeš do náruče." ,, CO ne-" ani jsem to nestihl doříct a už mě nesl po schodech nahoru za ostatními.
Otevřel jsem dveře aby mohl Tae vejít. Všichni se na nás jen divně podívali. ,, Je v pořádku? Co se mu stalo?" začal se strachovat Jin. ,, Ale nic neboj, jen toho trochu víc vypil, nemá jen výdrž." odpověděl Jinovi Tae. ,, Hele nedělej si z toho srandu jasné?!" vyhrozil jsem mu ,, Nebo co? Uděláš mi něco?" podíval jsem se na něj výhružně. Na chvíli ztuhl, ale pak se na mě podíval dominantním pohledem a tím mě trochu zklidnil. ,, Tak a tady vidíte jak si Tae umí zkrotit i toho kdo se rád rve." nesměla chybět poznámka od Yoongiho.
,, No ale Yoongi nech toho." pokáral ho Jiminie ,, To je v pohodě Jiminie." řekl jsem s klidným hlasem. ,, Co kdybychom si něco zahráli?" podal otázku Hobi, který byl jako jediný zticha. ,, To je dobrý nápad, co navrhujete?" zeptal se na oplátku Joon, aby taky měl nějaké to slovo. ,, Flaška." vykřikli jsme zároveň s Jiminem, asi mi čte myšlenky. ,, No tak kluci." prohodil Jin ,, Nejsme malí." dodal k tomu. ,, My za to nemůžeme že jsi starý Jinie." poškádlil jsem ho ,, Hej ty malý spratku já ti dám kdo je tu starý." naštěstí na mě nedosáhl, protože mezi námi seděl Joon, který mi dal stejně pohlavek za Jina.
,, Tak jinak, každý bude dávat nikdy jsem a každý kdo to udělal se napije." navrhl Yoongi a všichni s tím souhlasili. Každý si nalil panáka, abychom byli připravení. ,, Když jsi to navrhl tak začni." pobídl jsem Yoongiho, aby začal jako první. ,, Dobře takže půjdu zlehka, nikdy jsem nepolíbil svého kamaráda." Kdo se napil jsem byl já Hobi, Tae a Jiminie. Všichni se ostatní se na nás jen divně podívali. ,, No počkat cože Jimine?" zvážněl Yoongi. ,, No tak někdo mě to musel naučit." ,, Kdo a kdy?" někdo začínal být užárlený až ke stropu. ,, Yoongi!" ,, Dělej." my se jen zasmáli. ,, Před tím než jsme začali chodit a než jsem tě potkal a byl to no..." podíval se na Taeho.
Já se na něj jen podíval pohledem " No to si děláš prdel". ,, Nejsi naštvaný že ne Kookie?" optal se mě opatrně Tae. ,, Proč bych měl když to nebylo teďka přes náš vztah. Tak další Jiminie." ,, Nikdy jsem se s nikým nevyspal." Napili jsme se samozřejmě všichni i já, ale od Jina jsem dostal jen přísný pohled a Tae si vysloužil jeden vražedný. ,, O tom si ještě promluvíme vy dva." Jako další byl Hobi ,, Tohle bude trochu jiné, ale nikdy jsem nebyl šikanovaný." Na tohle jsme se napili bohužel s Jiminiem jako jediní.
Všichni se na nás jen podívali překvapenými pohledy. ,, Neboj nejsi v tom sám Jiminie." uklidnil jsem ho. ,, Ty taky ne." mrkl na mě. Jsem ráda že se usmíval a že jsme to oba dva určitě už přešli. ,, Jine?" pobídl ho Joon. ,, Ehm noo.... Nikdy jsem neřekl "Miluji tě" aniž bych to tak nemyslel." Tentokrát se nikdo nenapil což jsme byli všichni rádi. ,, Tak jo mě už nic nenapadá, a vás dva?" ,, Eeee asi taky ne." odpověděl jsem za oba. ,, Kolik je vůbec hodin?" zeptal se Jinie. ,, Už je po půlnoci." poznamenal Jiminie. ,, Cože?" vyhrkl Hobi.
,, Děje se něco?" zeptal jsem se zmateně Hobiho ,, Ne vůbec nic, jen to strašně rychle uteklo." ,, Bude chtít už někdo odcházet?" zeptal se všech Tae, aby byl v obraze. ,, My s Yoongim zatím ne, chceme ještě popít." ,, My taky ještě zůstaneme, nebo spěcháš Jinie do práce zítra?" zeptal se ho zdvořile Joon až to bylo sladké ,, Ne zítra mám volno, Kookie přijedete na oběd že ano?" ,, Ale až na oběd, dřív nás nikdo z postele nedostane." odpověděl jsem. ,, Nechcete i vy ostatní k nám na oběd? Že bych udělal něco většího?" ,, To nezní špatně." poznamenal Hobi zároveň s Yoongim a usmáli se na sebe.
,, Tak dobře všichni v jednu u mě.... nás promiň Kookie." ,, To je v pohodě." ,, Mmm Kooku?" ,, Ano Joone?" ,, Jak moc by ti vadilo, kdyby se Jin odstěhoval ke mně?" ,, COŽE?!" vyhrkli jsme zároveň s Jinem a všichni jen přihlíželi. ,, Jako kdy?" zeptal se ho zmateně Jin. ,, Nooo přinejlepším už tento víkend." ,, A Kookie by mohl ke mně, mám to tam docela prázdné na to že mám velký dům." Pak jsem vyvalil oči na Taeho stejně jako Jin. Pak si jen Jin povzdechl ,, Dobře pokud má Kookie s kým být tak tento víkend to všechno zařídíme." ,, Dobře, tak já zajistím stěhováky pro tebe Jinie, Kookie chceš taky?" otočil se nazpátek na mě Joon.
,, To je dobré já se o to postarám. Pak mi napiš ještě kdy, ať jim pomůžeme." odpověděl za mě Tae. ,, Wooo všichni se někam stěhují. Yoongi?" ,, Ani na to nemysli Jimine." ,, No taaaak, tak když né ty tak Hobi?" ,, Cože proč já?" zeptal se zmateně. ,, Slyšel jsem že bydlíš v bytovce a já mám taky velký barák jak Tae, kousek od něj a opodál je i Joon." ,, No já nevím nebude to Yoongimu vadit když jste ve vztahu?" ujišťoval se Hobi, byl hodně opatrný ohledně tohoto.
No, ale Jimin si mu sedl na klín a poprosil ho. Nakonec povolil, ale Yoongimu se nelíbilo jak se Jiminie zase začíná chovat. ,, Jiminie." otočil se na svého přítele a sedl si tentokrát jemu na klín. ,, Zlato doufám že nežárlíš." ,, Přestaň, a stěhuju se k tobě taky když jinak nedáš." ,, Jupííí." Takže na dnešní víkend bude doslova stěhování národů. Ještě chvíli jsme si všichni povídali, potom jsme se nakonec všichni rozešli každý svou cestou.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak dnešní kapitolka trochu později, protože jsem měla nabitý den. 😌
Ale stihla jsem to. Přeji hodně štěstí do nového týdne. 💚💚💜💜
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...