Pohled Taehyunga
Hned co odešel můj králíček si uklízet zbytek věcí do knihovny, zamířil jsem do kuchyně. Při vaření jsem přemýšlel co budeme vůbec dneska celý den dělat. Jelikož jsme měli volno a byla sobota tak mě napadlo zase zajít někam s klukama popít, ale nechci zase všechny otravovat. Uvidíme, ještě se zeptám Kookieho. ,, Sakra." uslyšel jsem až do kuchyně z knihovny. Vypl jsem sporák, abych to tu nepodpálil a běžel rychle za ním. ,, Jsi v pohodě? Co se stalo?" optal jsem se Kooka, který stál zády ke mně.
Otočil jsem ho a viděl jak mu krvácí z prstu ,, Ty ses pořezal? Opravdu?" ,, Ty se mi ještě směješ?" ,, No tak baby." usmál jsem se na něj a vložil mu jeden polibek. Na to se hned usmál taky, ale ukázal na prst ,, Pojď se mnou." zavedl jsem ho do kuchyně, kde jsem vytáhl lékárničku. Ano mám lékárničku skoro všude. ,, Dej to sem, vydezinfikujeme to." Kook jen kývl a polil jsem mu celkem malou ránu. Jen lehce sykl ,, Tae to bo-" znovu jsem se vložil do polibku aby na tu bolest nemyslel.
Hned mi podlehl, jak jinak. ,, Máš už hotovo že ano?" optal jsem se ho když jsem mu lepil náplast na prst. ,, Jo mám, chceš pomoct s obědem?" ,, Stačí když prostřeš ju." ,, Dobře." vzal si všechno potřebné nádobí. Moc mě potěšilo že prostřel talíře vedle sebe a ne naproti sobě. Nad tímhle jsem se pousmál a uvědomil si že jsem do nikoho takhle ani nikdy zamilovaný nebyl.
,, Tak jo, chceš džus, pivo, minerálku? Nebooo?" koukl se na mě zpoza dveří od ledničky Kookie. ,, Hele nechám to zcela na tobě." sebral džus a nalil nám ho do skleniček na stole. ,, Už to budu mít hotové, tak si už sedni." ,, Dobře Tae." položil jsem polévku na stůl a podával jsem nám do misek. ,, Dobrou chuť Kookie." ,, Dobrou chuť a děkuji. Příště vařím já." mrkl na mě.
Po jídle jsme společně uklidili nádobí. Když se zohýbal aby dal talíř do myčky tak jsem mu zmáčkl zadek. Ihned se postavil a otočil se na mě s překvapivým obličejem. Přimáčkl jsem ho na linku za ním. ,, T-Tae?" ,, Ano?" pošeptal jsem mu do ouška. ,, Uhm..." ,, Copak baby?" ,, Tohle nemů-" ,, Ale ano můžeme, pořád se bojíš?" šlo i slyšet že mě to trápilo. ,, Možná trochu." ,, Víš že jsem ti něco slíbil." koukl jsem mu zpříma do očí.
Neváhal jsem dýl a vášnivě jsem ho políbil na jeho sladké rty. Nemohl sám odolat a velice rychle se mi poddal. Miluju svou dominanci nad ním, ale dneska jsem to chtěl jinak. ,, Kookie..." vzdychl jsem čímž jsem ho dostal dost do rozpaků. Vysadil jsem si ho na sebe a podebral ho pod zadkem. On si jen obmotal jeho nohy okolo mého pasu ,, Prosím vem si mě Tae." řekl neskutečně nadrženě, což jsem nečekal po tom našem incidentu že takhle rychle změní názor. ,, Dneska to bude jinak baby."
Položil jsem ho pod sebe na mojí, teda teď už naší postel. Mezi polibky jsme se navzájem vyslékali. Když už pode mnou ležel v celé své kráse, vyslékl jsem si poslední díl prádla na mně. ,, Kookie?" ,, Ano?" ,, Uděláme to jinak ano, ať si získám nazpátek tvou důvěru." ,, Cože?" Už jsem vytahoval lubrikant a natřel si vstup i své prsty. Měl jsem docela strach, protože tohle bylo moje poprvé, ale co bych pro něj neudělal.
Kookie se jen na mě koukal s otevřenou pusou. Já do sebe vnikl pomalu jedním prstem a hned na to druhým. Prohl jsem se v zádech, protože jsem netušil jak moc příjemné to je. Seděl jsem na Kookovi obkročmo, takže se hned posadil a chytl mě za pas. ,, Tae... nemusíš to dělat." políbil a zkousl lehce mou bradavku. ,, Aaaah Kookie..." ,, Tae vyndej ze sebe ty prsty, prosím." Jak poprosil tak jsem i udělal. Tentokrát si vzal od lubrikant a natřel si svou chloubu ,, Ale já ještě nejs- aaaaah." vrazil do mě rovnou dva prsty.
,, Já vím, neboj se učím se od mistra." nad tímhle jsme se oba dva pousmáli a on dál pokračoval ve své činnosti. ,, Kookie, vytáhni ty prsty." ,, Ale to ještě nemů-" podíval jsem se na něj svým pohledem co po něm hážu když jsem naštvaný. ,, Dobře." kývl a já ho položil na záda. Začali jsme se znovu vášnivě líbat. Při líbání jsem namířil jeho chloubu ke svému vstupu a pomalu na něj tlačil.
Šlo neskutečně cítit, jak moc ho chce do mě narvat. ,, Vydrž baby." ,, Ale to nejde." ,, No dobře." Nakonec jsem se rozhodl tak že jsem si ho narval celého nadoraz do sebe. Projela mnou ostrá bolest. ,, Shit... Aaah." sykl jsem a opíral se o předloktí nad Kookem. ,, Uvolni se, musíš si hlavně zvyknout." Hladil mě po zádech a k tomu nezapomněl mi šeptat konějšivá slova.
Rozhodl jsem se pomalu hýbat, naopak jako předtím mnou projela tentokrát taková neskutečná slast a to jsme ani nezačali. Kookie začal na mé přírazy odpovídat a převzal veškerou činnost. ,, Mám se držet, nebo můžu přidat?" optal se, když do mě tvrdě přirážel a já nad ním vzdychal. ,, Přidej baby." ,, Dobře." políbili jsme se a začal o dost zrychlovat. ,, Ještě chvíli Tae..." vzal jsem si svou chloubu a začal si honit do rytmu přírazů.
,, Aaaaah Tae... bože.." vyvrcholil se do mě, stejně jako já na jeho bříško. Zesedl jsem z něj a chtěl jsem si po sobě uklidit, ale on mě nenechal. Vzal si na prst a strčil si to do pusy, jako provokaci ,, Mhm..." koukl se dolů na mou chloubu, která byla znovu tvrdá. ,, Děláš mi to těžké. Dáme si sprchu?" pobídl jsem ho a tahal ho tentokrát já z postele. Vešli jsme oba dva do sprchového koutu, nemohl jsem odolat a přirazil ho na zeď.
,, Bojíš se?" optal jsem se ho s citem v hlase. Jen zakroutil hlavou ,, Nemám proč." otočil s čelem ke mně. ,, Ale pro dnešek stačilo, na chvíli si odpočineme a pak něco vymyslíme, bereš baby?" ,, Dobrý nápad." Co jsme se dosprchovali, jsme se přemístili do obýváku. Pustili jsme si nějaký film, na gauči nám ležel Tanie na klíně. Kookie během filmu usnul na tom mém, hladil jsem ho ve vlasech a dál koukal film. Byl jsem nehorázně moc spokojený.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dneska se to trochu víc zpozdilo, protože jsem byla za prvé unavená po dvou 12h v práci. 😫
A taky jsou prázdniny, takže snad mi to prominete, ale stíhám pořád ještě na čas.🥺
Napište mi do komentáře jak se máte a co všechno vás ještě čeká o prázdninách.😊💜💚
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...