15+
Pohled Jungkooka
Stáhl si mě do vášnivého polibku a držel mě za boky. ,, Jungkookie, jsi úchvatný ve všem." začal jsem se znovu červenat ,, Ale no tak, nečervenej se mi baby." Pohlédl jsem mu dominantně do očí a šibalsky jsem se pousmál. Dostal strach, viděl jsem mu to přímo na očích. ,, Teď zažiješ to nejlepší co si kdy mohl." řekl jsem odhodlaně. Pomalu jsem se přesouval přes jeho hruď až k podbříšku, kde jsem se chvíli zdržel. Konečky prstů jsem mu mezitím hladil chloubu po celé délce. ,, Aaaaaaaah Kookie" jeho vzdychání bylo úplně jiné než při našem prvním sexu.
,, Ano daddy?" ,, Mmmm, jsi úžasný." zamručel mezi vzdychy s jeho hlasem. Olízl jsem opatrně jazykem celou jeho chloubu. Na vrchu jsem se zastavil a hrál si s jeho špičkou. Nakonec jsem si ho vzal celého do pusy, to dokonce i zaklonil hlavu a zavzdychal mé jméno na celý dům. ,, Jungkookaaaaaaah." při těchhle slovech se mi udělal do pusy. Poslušně jsem skoro vše spolknul, ještě jsem se nad něj nahnul a předal mu jeho nadílku mezi polibky.
,, Jsi zlobivý, ale tentokrát ti to prominu. Mám na dnešek plány." ,, Dobře Tae, jaké plány? Patřím mezi ně i já?" ,, Samozřejmě že ty půjdeš všude se mnou jako můj přítel, ale i osobní bodyguard, protože kamery budou všude a ještě nejsem připravený to dát najevo celému světu. Omlouvám se jestli je to ode mě sobecké že nás schovávám." stekla mu jedna slza a tu následovala další.
Nikdy jsem ho za tu sice krátkou dobu neviděl brečet. ,, Tae no tak, tímhle se vůbec netrap. naprosto tě chápu a toleruji to. Až se na to budeš cítit tak to dáme najevo veřejnosti. Musíš se na to hlavně cítit ty sám, já to zvládnu." ,, Děkuji ti králíčku." objal mě a svrhl pod sebe na zem. ,, Miluju tě Kookie jako nikoho jiného na světě." ,, Taky tě miluju Taeonshi." ,, Tak jo teď.... ou ty tu nemáš věci. Dobře já se převleču a tebe zavezu domů a pak se půjde nakupovat."
,, To zní fajn dobře, počkám na tebe dole? Mám zrovna nastartovat auto?" hodil po mě klíčky a usmál se. Odpověď mi byla jasná. Utíkal jsem dolů zároveň s Tanniem, ještě než jsem vylezl z domu jsem si ho pohladil a pomazlil se sním. Poté jsem za sebou zavřel a šel pomalu k autu. Než jsem k autu došel viděl jsem několik lidí s foťáky vidět před bránou, rychle jsem nasedl a neřešil je. Ještě že jsem celý v černém + jsem měl roušku, takže by neměl být žádný problém na internetu.
Tu chvíli co jsem čekal na svého Taeho v autě jsem zavolal Jinovi.
Kook: Jine, ahoj neruším?
Jin: Ty nikdy neboj se, děje se něco?
Kook: No dostali jsme dneska s Taem volno, takže pravděpodobně půjdeme nakupovat a na večer má prý taky něco naplánovaného.
Jin: Takže říkáš že přijedeš zítra jo?
Kook: Ano, moc se ti omlouvám, já vím že jsem říkal že dneska ale-
Jin: Hele ticho, užijte si večer a celý den samozřejmě.
Kook: Ale co ty?
Jin: Já tu mám momentálně Joona, který stejnak nikam velice nespěchá že?
Joon: Neboj Kookie, postarám se o něj dobře.
Kook: Děkuji, no nic Tae už jde tak zatím a mějte se.
Jin, Joon: Ahooj Kookie.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...