🔸47.kapitola🔸

153 3 2
                                    

Pohled Taehyunga

Jediné co mě v 7 ráno byl otravný budík, který mi zvonil z mobilu. Samozřejmě jsem ho nemohl po hmatu najít a musel jsem stát. Byl až na stole kde snídáme a nemám tucha kde se tam vzal, když jsem si ho dával na noční stolek hned vedle postele. Bohužel to vzbudilo i mého Kookieho. ,, Dobré ráno Kookie." ,, Dobré ráno Tae." přisedl jsem si k němu a vzal si od něj jeden polibek. ,, Mmm, ještě jeden." žadonil ještě po jednom a proč mu to nesplnit. ,, Vstávej, dáme si společnou sprchu a půjdeme se převléct." rozkázal jsem a už se sápal z postele, když jsem odepisoval managerovi že je všechno v pořádku a plníme rozvrh focení.

,, Zavolám dolů, co si dáš na snídani?" ozval se Kookie a vyrušil mě od odepisování ,, Mmm, asi něco vyber ty." usmál jsem se na něj a psal dál. Hned jsem odložil mobil a pádil za Kookiem do sprchy. Dali jsme si v celku rychlou sprchu, protože nám přinesli dost brzy snídani. Tu jsme snědli taky dost rychle a měli jsme ještě nějaký čas než začne v 9 focení venku. Koukli jsme se na verandu a chvíli si tam povídali, než Kookiemu začal zvonit mobil.

,, To je Jin s Namjoonem." ,, Dej to nahlas." dal to na odposlouchávání abychom se mohli slyšet všichni. ,, Ahojte kluci. Je u vás všechno v pořádku?" optal se hned starostlivě Jin ,, Ano ano, za chvíli budeme mít focení venku." odpověděl jsem rychleji než Kookie, který se na mě kvůli tomu zamračil. ,, Jinak jak je na tom Tan? Nezlobí že ne?" ,, Neee, zrovna tady okolo nás skáká a je hodný neboj se Tae." musel jsem se ujistit, protože i mně dělá někdy naschvály doma.

,, Tak jo my budeme pomalu končit Jinie, mějte se pěkně s Joonem a zítra vám ještě zavoláme." ,, Dobře Kookie, tak se mějte a dávejte na sebe pozor, ahojte." ,, Ahoj." odpověděli jsme stejně s Kookiem a zavěsili. ,, Tak co půjdeme?" optal jsem se a dostal jsem kývnutí jako odpověď. Vyšli jsme na chodbu a Jimin zrovna s Yoongim zrovna vešli do výtahu. ,, Kluci počkejte." rychle se vzpamatovali a Yoongi nám podržel výtah. ,, Děkujeme." poděkoval mile Kookie, je moc hodný. 

,, Tak kam si myslíte že půjdeme?" ,, To netuším." odpověděl jsem Jiminovi. Než jsme se zase začali tlačit mezi novináři a fotografy, kteří už na nás znovu čekali. Kookie mě dost chránil, díky bohu že mám takového bodyguarda, jinak bych byl už dávno zašlápnutý na kaši. ,, Fuuu... děkuji Kookie." ,, Heh.. od toho mám přece tu práci ne?" šťouchl do mě a pousmál se. Celou cestu jsme si znovu povídali i o blbostech že se divím že se řidič nezasmál i když se mu ten koutek jednou nebo dvakrát zvedl.

,, Děkujeme za svezení." ,, Ale to nic." usmál se na nás a my v klidu vystoupili. Byli jsme skoro u náměstí kde se budeme fotit před katedrálou, kterou jsme navštívili první den co jsme tu byli. ,, Tak dobře, pojďte za mnou já vás dovedu na místo focení, nelekněte se bude tam hodně lidí." doprovodil nás organizátor k ostatním k vyhrazenému místu pro nás. Tolik lidí mi ani nevadilo že se na mě bude koukat, ale Kookie to těžce zkousne. Šlo to na něm hodně vidět jak je z toho celý nesvůj a nervózní. 

,, Kookie?" zmateně se okolo sebe koukal než jsem upoutal jeho pozornost. ,, V pořádku? Jestli chceš někam jinam můžeme víš o tom?" ,,Neee to je v pohodě." povzdechl jsem si a objal ho. Byl chvíli v šoku, ale pak se ke mně přitulil. ,, Děkuji." zamumlal mi do hrudě a ještě tak chvíli zůstal. Mezitím nalíčili Jimina a Yoongiho nechali prozatím tak. Prý si ho vezmou později. Jsem rád že zapojují i kluky, alespoň tu jen tak nestojí. Yoongi k nám přišel se podívat jak to vypadá ,, Za chvíli budou fotit Jimina, pak budeš muset jít ty Tae." ,, Dobře dobře, Kookie zvládneš to? Když tak tu bude Yoongi ju." kývl a já se šel nechat líčit.

Viděl jsem jak si tam spolu povídají a smějí se, což mi spadl kámen ze srdce. Teď jsem byl na řadě já a Jimina začali připravovat na další. Bylo to víc náročné než včera ještě ke všemu když to bylo venku. Po 3h focení jsme si zašli poblíž na oběd a organizátor se přemístil do parku s ostatními. Poslal nám polohu kde přesně jsou. Nabrali jsme u oběda dobrou náladu a hodně energie. Hurá na další focení. Vidím to na to že budu totálně vyšťavený.

Do parku jsme došli nějak o půl druhé, což byl tak akorát ideální čas. Tentokrát si vzali prvního mě a zároveň i Kookieho, už se cítil líp a nebylo tu tolik lidí. ,, Připraven?" ,, S tebou vždy." zaujali jsme pózu a začalo se fotit. Sem tam za námi přišli fanoušci, které jsme neodmítli a rádi se s nimi vyfotili. Byli moc zdvořilí, což jsem moc rád, nechtěl bych mít zbytečné problémy navíc. Dokonce si oblíbili i Kookieho a to docela hodně.

,, Dobře, výborně Tae a Kooku, teď se vyměňte s Jiminem a Yoongim a pojďte si odpočinout." zavelel organizátor. Šli jsme se posadit a hned za námi přišel ,, Je všechno v pořádku? Kdybychom moc na vás tlačili tak řekněte." ,, Ne všechno je v pořádku, bude ještě něco?" optal jsem se ho zvědavě. ,, Ještě bychom chtěli na dvou místech pokud by vám to nevadilo." koukl jsem se na Kookieho ,, No já  jsem pro, čím více fotek tím lépe." ,, Tak super, na ty dvě zbylé pro vás přijedou auta, abyste nemuseli pěšky, je to už trochu dál." ,, Dobře děkujeme." usmál se na mě a šel kontrolovat zbytek lidí.

Po chvíli přišli kluci ,, Fuuu, ti nám dávají zabrat." postěžoval si Jimin ,, Moc bych si nestěžoval, ještě jdeme na další dvoje místa, ale už autem." podal jsem poznámku. Yoongi vypadal celkem v pohodě oproti Jiminovi, což mě překvapilo. ,, Tak jo kluci, odvedli jste super práci, takže za půl hodinky pro vás přijede auto." ,, Paráda děkujeme." ozval se tentokrát Kookie a ostatní přikývli. ,, neprojdeme se tu trochu než přijedou?" zvedl jsem obočí a koukl se na ostatní. ,, Můžeme to není špatný nápad." souhlasil se mnou Yoongi.

Chvíli jsme se v tichosti procházeli a kochali se nádherným parkem s pár rybníky. Začal mi zvonit mobil, tak jsem ho rychle vzal ,, Prosím?" ,, Dobrý den, jsme na okraji parku. Přibližně tam kde jste se fotili." ,, Dejte nám 5 minutek." ,, Dobře nashle." zavěsil jsem a všichni jsme vyrazili k autům na převoz na další focení. Poslední focení bylo večer na dost pěkném místě a všem nám to slušelo. Udělalo se pár i společných fotek, o některé si později asi řeknu a nechám si alespoň tři zarámovat. 

Na apartmán jsme dorazili všichni unavení a zničení. Bylo toho docela hodně, ale zase přístup byl obdivuhodný, dali nám asi další dvě přestávky během focení. ,, Kookie?" ,, Mhm?" rozvalil se zmožený na postel. ,, Dáme si sprchu?" pozdvihl jsem obočí, když na mě otočil hlavu. ,, Ale rychlou a hned spát." určil si podmínky ,, Rozkaz, tak pojď." Ve sprše jsme si párkrát dali letmé polibky a hned zalehli po sprše. Kookie vytuhl do pár minut, tak jsem ho ještě chvíli hladil ve vlasech a pozoroval ho jak spinká. Po ani ne 10 minutách jsem též vytuhl.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ano i já sama sebe překvapila že mi to docela šlo a měla jsem chuť na psaní.

Doufám že si užíváte prázdniny, ještě nám zbývá měsíc.


Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat