🔸33.kapitola🔸

286 13 0
                                    

Pohled Jungkooka

,, Co si myslíš že bude chutnat všem Jiminie?" optal jsem se ho když jsme koukali na menu všech dnešních specialit. ,, Mohli bychom vzít tady tyhle + nějakou flašku s sebou." kývli jsme na sebe jako souhlas a objednali u barmana 7 drinků + nějakou flašku alkoholu. Když jsme čekali tak Jimina obklíčil ze zadu nějaký cápek. ,, Aleee kohopak to tu máme, našeho krásného modela." pošeptal mu do ucha, ale stejně jsem to zaslechl i já.

 ,, Vypadni od něj." ,, Huh? A ty jsi kdo ty pidižvíku, kolik ti je? 16? Vypadni." a obrátil se znovu na Jimina. Šel mu v očích vidět strach a prosba o pomoc. ,, Hele říkám to naposledy vypadni od Jimina nebo to schytáš." ,, To je snad tvůj přítel Jimine?" optal se ho cápek. ,, Jo je to můj přítel, tak prosím tě odejdi." poprosil ho? Ach jo, chudák. ,, Tak fajn, kdo vyhraje tak si ho vezme pro sebe." ,, Fajn." kývl jsem a poodstoupil od baru abych nenapáchal větší škody.

 ,, Kookie to nemusíš no tak." zatáhl mě za rukáv. ,, Pusť mě, budu v pořádku." Chtěl jsem se s ním jít rvát, ale v tom mě zarazila něčí ruka na mém rameni. ,, Nech to být Kooku." řekl mi Joon a stoupl si přede mě. Ten cápek se ihned odebral pryč aniž by řekl nějaké slovo. ,, Chci je taky takhle umět zastrašit aniž bych se jich dotkl." ,, No tak Kooku." zasmáli jsme se a Jimin mi spadnul do náruče. 

,, Už je to dobrý, běž za Yoongim ju." odtáhl jsem ho od sebe a pustil ho za Yoongim. ,, Pomůžu ti." ,, Dobře díky Joone. To nikdo jiný nepřišel nám pomoct?" ,, Ne nechtěl jsem aby se dneska někdo rval. Takže jsem je všechny uklidnil a šel za tebou jen já." ,, Díky." vzali jsme pití a odešli do našeho boxu. Já si sedl hned vedle mého Taeho, každý si vzal svůj drink a připili jsme si.

Už uběhla nějaká ta hodinka a měli jsme v sobě celou jednu flašku alkoholu co jsme přinesli s Joonem. Někdo k nám po chvíli došel a chtěl Hobiho, aby s ním šel tancovat. Všichni jsme ho přemlouvali ať jde a nakonec šel. Kluk vypadal docela pěkně, doufám že to nebude někdo kdo ho nebude chtít jen na jednu noc. Jimin se neudržel a chtěl jít hned s Yoongim taky. Yoongi nijak neprotestoval, protože věděl že nebude mít proti tomu prckovi žádnou šanci.

Teď jsme zbyli u stolu jen 4 a to já s Taem, Joonem a Jinem. ,, Kookie?" otočil jsem hlavu k němu abych mu věnoval pozornost ,, Hmm?" ,, Je opravdu na tebe Tae hodný?" teď otočil hlavu i Tae na Jina. ,, Ne znásilňuju ho každý moment když na to mám chuť." řekl docela dost sarkasticky ,, Ne to opravdu nedělá, ani by to nedokázal." ,, Spíš on mi dneska dělal dost problémy." nezapomněl na mě mrknout a sjet si mě pohledem. 

,, Zase klid Tae jsi na veřejnosti." podotkl Joon ,, Dobře tati, a mamka mi to dovolí?" ,, Já tě fakt jednoho dne přerazím něčím. Dělejte si co chcete jste dospělí." Tohle vzal asi dost vážně a ihned mě políbil před Jinem a Joonem. Joon se k Jinovi přibližoval taky, ale Jin se bránil. To mu ale moc nepomohlo když ho Joon chytil za ruce. Dál jsem si jich nevšímal a poddal se plně Taemu.

,, Baby?" nahl se k mému uchu a pošeptal tak aby to nikdo neslyšel ,, Pojď si se mnou zatancovat, pak vezmeme nějaké drinky pro všechny." kývl jsem a šli jsme na parket. Už jsem byl docela dost v náladě ,, Tae?" ,, Ano baby?" ,, Proč ses vlastně do mě takhle zakoukal?" tímhle jsem ho asi dost zarazil, protože chvíli přemýšlel. ,, Nooo... jak to říct, jsem hodně vybíravý člověk. Ani nevíš jak moc, ale ani nevím pomalu čím si mě okouzlil. Sám si ze sebe něco vyzařoval, co mě k tobě přitáhlo a musel jsem s tebou promluvit když jsi byl u baru."

,, Jsi celkem romantik víš o tom?" zasmál jsem se. ,, Nedělej si ze mě srandu Kooku." Jako odpověď jsem ho objal a přitiskl se na tak něj víc. ,, Mám tě opravdu rád, nikdy mi na nikom takhle moc nezáleželo." ,, Jsi sladký." vložil mi pusu do vlasů a já jen zdvihl pohled k němu a usmál se na něj. ,, Chci ještě!" ,, Proč jsi tak strašně přívětivý a tak cute?" ,, Protože tě potřebuju." ,, Já tebe taky." políbili jsme se uprostřed parketu.

Po pár sekundách líbaní do Taeho někdo strčil, takže jsem ho přidržel aby nespadl. ,, Omlouvám se." uklonil se mladý kluk ,, To je v pořádku." odpověděl mile Tae. Když mladý kluk zdvihl hlavu, tak měl docela dost vytřeštěné oči. ,, O můj bože... vy jste... Kim Taehyung?" ,, Ano jsem." ,, A tohle je váš přítel, který byl na té fotce z obchoďáku?" teďka nedostal jenom mě, ale i Taeho.

,,Ehm... No..." ,, Jo jsem jeho přítel." usmál jsem se na něj a Tae stál jak sloup, bylo to vtipné ho sledovat. ,, Vím že to nebude asi nejlepší chvíle, ale mohl bych si vás společně vyfotit?" ,, A nechceš s námi? Někomu řekněme aby nás vyfotil." řekl klidným hlasem Tae a kluk jen kývl hlavou na souhlas. Zavolal jsem Jimina, který byl kousek od nás aby nás vyfotil. Pak jsme se rozloučili a kluk šel na druhou stranu parketu.

Já se hned začal Taemu smát a on mě jen propaloval pohledem. ,, Hele, stačí ano?" ,, Nebo?" Přitáhl si mě za pas a přitlačil mě co nejblíž k němu. Začal se mi pomalu, ale jistě dělat menší problém a nebyl jsem sám. ,, Já to nevydržím baby." ,, Tae tady nemůžeme, nemáme ani kde." ,, Půjdeme dřív domů hmm?" ,, Ne budeš to muset vydržet já nikam nejdu." protestoval jsem a odešel si sednout. Šel přímo za mnou, ani na chvíli ode mě neodtrhla pohled.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Přeji vám krásné úterý, užíte si sluníčka. ☀️☀️☀️

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat