🔸23.kapitola🔸

342 18 4
                                    

Pohled Jungkooka

Po debatě stěhování, které se mělo udát tento víkend jsme si ještě všichni nějakou chvíli povídali. Začal jsem se víc lísat k Taemu, naklonil jsem se k jeho uchu aby mě slyšel jenom on ,, Já si chci hrát daddy." Po posledním slově co jsem mu potichu zavzdychl zaklonil hlavu, ale pak se ihned koukl na mě. Sjel si mě celého pohlede, tohle mě o trochu víc vzrušilo. Když nic neudělal jsem se nakonec zvedl a vzal Jimina a Hobiho za ruce a odešel s nimi. 

Táhl jsem je dolů na parket, kde jsem se s nimi zastavil. ,, Kooku co tě to popadlo?" optal se zmateně Hobi ,, Nevím, ale mě se Kookie teďka moc líbí." dodal Jiminie a já si ho přitáhl za boky k sobě. Pak jsem sjel pohledem Hobiho, kterého jsem si tak přitáhl blíž k sobě. ,, Pomozte mi trochu poprovokovat Taeho prosím." Oba dva kývli a ušklíbli se na mě. Jiminie mi prohrábl jednou rukou vlasy a druhou mi zavzdychal lehce do ucha. 

Tohle mě trochu víc překvapilo, ale líbilo se mi to, jen Hobi byl trochu bokem ale ne na dlouho jak jsem zpozoroval Jimina. Otočil se na něj obmotal si jeho malé ručky okolo Hobiho krku a díval se mu přímo do očí. Hobi tomu hned propadl, jednu svou ruku přemístil na Jiminův pas. Já svou rukou obsadil druhou stranu pasu a přitiskl jsem se na něj ze zadu. Už jsme pomalu viděli jít jak Taeho tak Yoongiho. 

,, Myslíš že se Tae bude zlobit když ochutnám tvé rty?" ,, Pravděpodobně jo, ale to teď opravdu nechceš ne?" zeptal jsem se ho. ,, Mmmm možná jo." bleskově se otočil a už mi chtěl dát pusu, ale mezi naše rty přistála Taeho ruka. ,, Jimine?" řekl přísným i trochu naštvaným hlasem. ,, Ooopsie, promiň Tae, ale on je prostě k sežrání." ,, Já vím, proto si ho hlídám." pak sprahl pohledem mě. Hobi si přitáhl Jimina k sobě, aby nám nepřekážel.

Ale někdo mu poklepal na rameno ,, Ehm.... nechci nic říkat, ale tohle je můj přítel." z Yoongiho jsem takovou auru žárlivosti nikdy neviděl. ,, Já.... já.... omlouvám se Yoongi, ale-" ,, Ne v pohodě chápu to, ty za nic nemůžeš." hned mu skočil do řeči ,, No to bych zas neřekl, ale-" ,, Znám Jimina dost dlouho a když se opije tak ještě víc flirtuje než normálně." dodal Yoong. ,, To není pravda." ,, Hele o tomhle se nebudeme hádat."

Já tam jen stál s Taem a sledovali drama co se tam odehrávalo před námi. ,, Pojedete oba dva se mnou domů že ano?" optal se Jimin a udělal k tomu psí očka. Hobi se hned podíval na Yoongiho aby dostal povolení, protože věděl jak je Yoongi žárlivý. ,, Dobře." rozhodl nakonec za oba. Hobi si, ale po chvíli Yoongiho vzal bokem a něco mu říkal o samotě.

,, Tak a teď vy mladý muži." ,, eeeee.... já Tae... noo-" ,, Doma si to vyříkáme, tady to nechci řešit. Jinak už pojedeme domů je tu za chvíli odvoz, takže se šupej rozloučit s Jinem a ostatními." Nemusel jsem ani nahoru, protože Jin s Joonem byli jednoho volného stolu u parketu a čekali asi pravděpodobně na nás. Já se proti Jinovi rozběhl a objal ho. ,, Co se děje Kookie?" ,, Já mám strach co se stane Jine." ,, Neboj se Kookie on ti nic neudělá, jen dělá drsného, ale stejně vždy změkne." dodal Joon který stál za mnou a taky jsem ho rychle objal. ,, Dobře budu ti věřit." ,, Kdyby cokoliv tak volej nebo piš anu?" vložil se ještě do konverzace Jin.

 Kývl jsem a odešel za Taem, který se loučil s ostatními. ,, Můžeme?" zeptal se mě zdvořile a já jen kývl. Odešli jsme do auta a sedli si na zadní sedadla, protože si zavolal jiného řidiče. ,, Tae?" ,, Ano Kookie?" ,, Nooo.... s tím stěhováním to myslíš opravdu vážně?" koukl jsem se na něj se zvědavostí v očích. ,, Samozřejmě že ano. Alespoň tam nebudu mít prázdno." zavibroval mu mobil, tak si ho sebral a koukl na zprávu.

Chimmin: Tae mám velký problém.

Tae_Tae: Jaký? Děje se něco? Dělá Yoongi něco proti tvé kůži?

Chimmin: Ne jen.... Já nevím jestli ti to mám říkat a nebudeš se mi smát.

Tae_Tae: Nebudu povídej, jen to uvidí i Kookie jestli nevadí.

Chimmin: Ne nevadí, no je to taky hlavně pro Kookieho.

Tae_Tae: Teď mě to zajímá ještě víc. - Kook

Chimmin: No začal se mi líbit Hobi, ale Yoongiho pořád miluju na tom se nic nemění. Vypadá to že si i rozumí jak sedí přede mnou. Jinak bych ti tohle nemohl napsat.

Tae_Tae: COŽE? 

Tae_Tae: Promiň Kook mi nechtěl dát telefon a- ehm.... nooo nevím co ti na to mám říct jsem stejně zaskočen jako ten vedle mě.

Chimmin: Můžeme to prosím pořešit zítra u Jina a Kooka prosím kluci?

Tae_Tae: Určitě můžeme, tak zítra, zatím se drž a zkus se to co nejmíň naznačovat. Nedávej žádné signály Hobimu hlavně ať není zmatený. - Kook

Chimmin: Dobře děkuji za radu tak zatím kluci.

,, Páni tak tohle jsem opravdu nečekal." ,, Já taky ne Kookie, hele ale teď to hodíme za hlavu anu?" ,, Dobře." Už jsme pomalu přijížděli k jeho domu. Hned co vystoupil mi šel otevřít dveře ,, Hele tohle si ne- heeej." vzal mě do náruče a nesl si mě takhle pěkně k sobě domů. 

Položil si mě pomalu na gauč a nahnul se ke mně. ,, Musíš být vyčerpaný, takže to dneska přeskočíme anu?" dal mi pusu na čelo a odešel do kuchyně. ,, Tae co tam ještě děláš pojď za mnouu, já se chci mazliit." ,, Vydrž prosím chvíli Kookie." zařval na mě z kuchyně. Během toho  ke mně přiběhl Tannie a mazlil jsem se s ním. ,, Co kdybychom si zapli telku hmm?" řekl jsem si jen tak pro mě s Tannem.

,, Jo tak ty už si mě i vyměnil?" řekl Tae, který přišel s vetší plastovou miskou popcornu a obloženým talířem. ,, To bych přece neudělal, i když v tomhle případě." ,, Hele hele..." Ještě rychle odešel pro pití. ,, Podíváme se na něco?" optal jsem se i když  jsem byl už trochu unavený. ,, Určitě." zapnul tam nějaký akční film u kterého jsem stejně do hodinky usnul.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nakonec jsem to stihla do půlnoci. 

Jsem ráda, kdyby tam byly nějaké chybky tak se omlouvám.

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat