🔸12.kapitola🔸

454 21 0
                                    

Pohled Jungkooka

,, Překvapení." jeho obličej stál za to, ale já totálně znervózněl. ,, T-To nemůže být přece m-možné." vykoktal ze sebe. ,, Jo jsem tvůj bodyguard, tak si na to velice rychle zvykni." poznamenal jsem jen tak. Ale Tae vstal a přišel ke mně, ruce si opřel o opěradla a naklonil se mi blíž k uchu. ,, Na tohle si nezvykejte pane Jeone." dostal jsem husí kůži z toho jak to řekl. ,, Nebo?" sakra proč musím říct první co mě napadne. ,, Nebo si mě nepřejte, možná budete přesčas." ,, Tae to nemyslíš vážně. Vždyť víš že mám jít za Hobim." ,, Právě proto." řekl provokativně a posadil se nazpátek za počítač.

Po chvíli jsem vstal z křesla a přešel jsem za něj. Upravoval fotky, abych řekl pravdu moc mu to nešlo. ,, Pusť mě k tomu, prosím." podíval se za sebe na mě a přeměřil si mě pohledem. ,, Tak jo, předveď se." Chtěl jsem si sednout na židli, ale on pokynul ať si sednu na něj. Nemohl jsem říct ne, přece je to můj "šéf" v rámci mezí. Sedl jsem si mu na klín a čaroval. Fotka vypadala ihned líp ,, Podívej." nahnul jsem se na bok, aby přeze mě viděl na displej počítače. ,, Kde ses to naučil? Vypadá to úchvatně." ,, Menší brigády z domu. Úpravy videí, fotek i někdy songu s čím chtěl pomoct Hobi." usmál jsem se na něj. ,, Jsi opravdu moc šikovný." prohodil a políbil mě na krk. Tohle nemůžeš, né tady.

Někdo zaklepal na dveře, já si rychle stoupl za něj. ,, Dále." pozval Tae dovnitř muže co klepal. Vešel dovnitř mladý kluk, mohl mít stejně jako Tae. ,, Tae mohl bys na minutku." ,, Proč?" řekl dost rázně a zdálo se i že naštvaně. ,, Prosím, potřebuju pomoct." přiblížil se blíž ke stolu za kterým seděl můj Tae. ,, Zapomeň a běž si dělat svou práci." ,, Co když nepůjdu?" řekl pěkně arogantně, chtěl se dotknout Taeho, ale ruku jsem mu chytil a  zarazil ho v tom. ,, Na to zcela rychle zapomeň." ,, A ty si jako kdo že na mě můžeš sahat." zase ten jeho arogantní hlas, eeew dělalo se mi z něj špatně. ,, Je to můj osobní bodyguard a moc bych si nezahrával, dokáže být nebezpečný." poznamenal Tae a pokynul že mu můžu pustit ruku. ,, Možná tak nebezpečně krásný, vypadá jak roztomilý králíček." chtěl mi sáhnout pod tričko, ale to ho zarazil Tae a vrazil mu jednu. ,, Vypadni než se naseru ještě víc." ,, Ale ale ale.... Takže vy dva spolu...mmm víš že je tohle zakázané. Co kdyby se to prokeclo?" ,, Vypadni!" ,, No dobře už jdu." mávl do vzduchu rukou a odešel.

Tae se na mě otočil a chtěl se mě na něco zeptat ale v tom jsem ho předběhl ,, Jsi v pořádku Tae?" ,, To bych se měl spíš ptát já tebe." ,, Já jsem naprosto v pořádku, ale tvoje ruka." šlo vidět že ho bolela. ,, Kde tu máte mrazák nebo něco takového?" vyhrkl jsem ze sebe než jsem vylezl z jeho kanceláře/pracovny. ,, Půjdeš rovně a hned první odbočka v právo a je tam kuchyně." ,, Tak chvíli vydrž." oznámil jsem mu a vyšel do kuchyně. Co jsem tam přišel se na mě všichni otočili, byl tam i Jimin s Yoongim, který si dával kávu. Vzal jsem utěrku a do ní dal led a běžel nazpátek. Kluci nestihli ani nic říct. ,, Jsem tu, na dej si to na ruku." ,, Kookie to si nemusel, vždyť to n-" ,, Ticho a vem si to." přiložil jsem mu led na ruku a sykl jak jinak. ,, A prý že ne-" nestihl jsem doříct a jeho rty byly na těch mých. Tohle jsem opravdu nečekal, celý jsem zčervenal.

Jako naschvál dovnitř bez zaklepání vešel Yoongi s Jiminem. Sekli se ve dveřích, ale rychle je zavřeli, aby nikdo nic neviděl. ,, Ehm." odkašlal si Yoongi, na Taem šlo vidět že ztuhl, zdvihl pohled na Yoongiho s Jiminem a oddechnul si. Jiminie a Yoongi si sedli na gauč, který tu měl Tae taky. ,, Takže vy dvě hrdličky užili jste si včera večer?" rýpl si do nás Yoongi. ,, Nic se nestalo." odpověděl jsem mu a sedl si do křesla naproti Taemu. Jimin si přisedl ke mně a pak na můj klín. Já se jen na něj udiveně koukl co dělá ,, Proč na mně sedíš?" ,, Protože chci." ,, No jak myslíš, ale do takových 10 sekund budeš mrtvý a ne jednou." ,, Co proč ne jednou? Vždyt jen Tae se na mě dívá divně a Yoo- shit." ,, Slez." řekl jsem mu prostě, hned odcupital za Yoongim. Chtěl si sednout vedle Yoongiho, ale on si ho posadil na svůj klín. Ani chvíli neváhal a hned ho políbil. Jimin byl v šoku a nevěděl ani při nejmenším co se děje.

Já s Taem jsme se na sebe jen usmáli a koukali se na ně. Jimin si ihned stoupl ,, Co to děláš?" tentokrát si stoupl Yoongi naproti němu a řekl mu tyhle slova přímo do očí ,, Mám tě moc rád Jimine." Jiminie zčervenal bingo. ,, Já tebe taky." tak tohle nikdo nečekal a Yoongi dostal asi na místě infarkt, protože hned na to ho Jimin políbil. Pak jsem se kouknul na Taeho, neustále si upravoval kalhoty, bylo mi jasné co má za problém. ,, No my půjdeme, tak se mějte." ,, Ahojte." odešli a jen co za sebou zavřeli jsem si vyslékl bundu a šel Taemu pod stůl. Rozepínal jsem mu opatrně zips od kalhot, pak jsem povolil i opasek. Stáhl jsem mu dolů jak rifle tak i boxerky, které jsem mu půjčil ráno.

Olízl jsem jeho chloubu od spodu až po špičku ,, Aaaah Kookie~" přesně tohle jsem chtěl. Vzal jsem si ho celého do pusy a začal jsem pohybovat pusou nahoru a dolů v určitém tempu. ,,Aaah f*ck." sakra a teď mám problém i já. Po chvíli co jsem takhle pokračoval se mi udělal do pusy. ,, Chutnáš dobře." ,, Dej mi taky." políbil jsem ho a pobídl mu taky jeho nadílku. Odtáhl jsem se a spolk zbytek. ,, Já neřekl aby si přestal." dravě jsem se na něj vrhl. Polibky mi oplácel. Po asi takových 10ti minutách jsme přestali. Tae se vrátil nazpátek k práci a já usedl na gauč. Zapl jsem si na mobilu nějakou hru a hrál. Nic zatím po mně nechtěl, takže jsem mohl v klidu hrát.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Here we go my babies, je tu další kapitola a doufám že jste si ji užili jako předchozí.💜💚

Jen chci předem oznámit že za chvíli mám maturovat, takže očekávejte že příběh se na chvíli zastaví, ale to vám ještě oznámím později. 😊

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat