🔸40.kapitola🔸

256 10 22
                                    

Pohled Taehyunga

Odpověděl jsem na poslední mail, který jsem chtěl stihnout a vypl počítač. ,,Tak jo pojďme a klidně si tu nech věci zamknu to tady." ,, Dobře." kývl a odložil si svoji peněženku a klíče do mého šuplíku kde si odkládám i já své věci. ,, Tae pojď už je 10:45 tak ať to stihneme." Vzal jsem Tana do rukou a už zavíral kancelář a Kook samozřejmě už stál u výtahu. ,, No jo vždyť už jdeme, musíš být dochvilný že?" optal jsem se ho když jsem zrovna vstupoval do výtahu a pokládal Tana zase na zem.

,,Samozřejmě musím se o to postarat když jsem tvůj bodyguard." usmál se na mě tím jeho sladkým úsměvem. Štípl jsem ho kvůli tomu do tváře a dál nic neříkal. Jak se otevřeli dveře tak jsme viděli procházet zrovna Jimina s Yoongim. No samozřejmě Tan už byl dávno u nich a poskakoval okolo jejich nohou dokud si ho Jimin nevzal do náruče. 

,, Tak jdeme?" usmál se Yoongi, myslela jsem že asi dostanu srdeční zástavu když jsem viděl že se zase Yoongi po dlouhé době usmál. Jimin ho opravdu mění velice rychle a dělá mi to radost. Vešli jsme do ateliéru kde bylo už všechno pěkně seřazené a postavené jak má být. Tan se ihned rozběhl za mou maskérkou protože ji moc dobře znal. No jo Liu měl hodně rád. ,, Promiň že po tobě zase skáče." ,, To je dobré má umyté ťapky tak je to jedno." usmála se na nás dva.

,, Dobře teď tu potřebuju pana Kima a Jeona prosím." zakřičel kousek od nás jeden týpek. ,, Tady jsme." oznámil jsem mu a on si nás s nadšením prohlédl od vrchu až dolů. Jungkook stál hned za mnou. ,, Pane bože vy jste úchvatní... no k věci tady tahle levá strana je pro vás dva ano. Máte tu různé oblečení. Taky každý má svůj stojan kde je jmenovka na něj." oddechl si a pokračoval dál.

,,Budeme dneska fotit trochu odvážnější fotky, tak doufám že s tím nebude žádný problém." ihned jsem se koukl za sebe na mého Kookieho a vypadal trochu vystrašeně. ,, Budeš s tím v pohodě zlato?" koukl jsem na něj pozorně abych věděl jestli mi lže nebo ne. ,, Není to přímo... no ty víš, ale když to bude s tebou tak to zvládnu." ,, Takže s tím nemáme problém." oznámil jsem muži který stále stál před námi.

,, Výborně, takže teď se běžte obléct do prvního outfitu. Ty dvě slečny si vás vezmou do parády když je to jejich výtvor. Ta s černými vlasy je Ellie a ta se světle hnědými je Ryuka. Tak běžte ať můžeme začít." ,, Děkujeme za informace." kývl a já vzal Kooka okolo pasu abych ho popohnal. ,, Pamatuješ si jména zlato?" ,, Jop ta která bude mít mě je Ellie a ty máš Ryuku." ,, Výborně tak u Lii."

Oba jsme se oblékli do sladěných outfitů. Mě to trvalo trošku dýl. Jak jsem vyšel z převlékací kabinky a přišel za Liou, která už dělala make-up Jungkookovi tak se mi málem zastavilo srdce. Už dneska po druhé sakra. ,, No doprdele..." ,, Tae sakra co ten slovník." ,, Promiň Lio, ale.... dobrý tohle asi neustojím." Jungkook byl šokovaný stejně jako já. ,, Tae..... Jsi ....mmm." odvrátil pohled když už měla Lia dokončené své dílo.

,,Tak sedej šup ať už to je za námi." mě měla mnohem rychleji protože jsem věděl co mám dělat. Přišel jsem ke Kookiemu a pořádně jsem si ho prohlídnul. Měl na sobě černé volné kalhoty a jenom sako na 3 knoflíky, takže odhaloval kousek hrudi. Přitáhl jsem si ho k sobě za pas a bylo mi jedno že tu jsou ostatní. ,, Tohle dlouho nevydržím baby." zašeptal jsem mu do ucha. ,, Myslíš si že já jo když jsi tak sexy." podíval se mi do očí a pak zaujal svou pozici.

Já měl na sobě hodně podobné oblečení, ale jenom jeden knoflík u saka. První Kookie klečel pode mnou na kolenou a já stál nad ním. Držel mě kousek pod boky a já mu držel bradu jedním prstem. Bože jak se na mě svůdně díval. Samozřejmě všechno zachytila kamera. To budou dost pěkné fotky. Dvě hodiny utekli jak nic a hned co jsme se převlékli jsme šli na jídlo.

Vzali jsme sebou i Yoongiho s Jiminem, kteří seděli po cestě v autě vzadu a hlídali nám Tana. ,, Takže kamže to jedeme na jídlo?" optal se zvědavý Jimin, který měl už velký hlad. Šlo mu slyšet i to jak mu naříká břicho. Všichni jsme se tomu jen zasmáli a zrovna parkovali. ,, Tak jsme tu." oznámil jsem a šli si sednout k zarezervovanému stolu ve VIP.

Nikde jinde přece jíst nebudeme. Tan tu mohl alespoň v klidu běhat aniž by si někdo stěžoval. V klidu jsme si objednali a pojedli výborné jídlo, které je touhle restaurací proslulé. ,, Tak co těšíte se zítra na let do Itálie?" ,, Samozřejmě, já teda hodně když tam budu s vámi." odpověděl hned Jiminovi Kookie, který už měl dojezené jídlo. ,, Prosím vás mohli bychom zaplatit?" optal jsem se čišníka, který kývl a odešel  pro účet.

,, Takže kdo bude platit dneska?" optal se Yoongi, protože už věděl jak se to dozvíme a mě to hned taky trklo. ,, Tak sem dejte ty kreditky než přijde." oznámil nám Yoongi. Číšník přišel k našemu stolu, přesně mezi mě a Yoongiho, který mu už dával na výběr s kreditek. Vybral Kookovu, což jsem trochu vytřeštil oči když vím jak na tom je. ,, Tak tady vracím a děkujeme za návštěvu." uklonil se a odešel.

Jungkook se jen spokojeně usmíval. ,, Já vám říkal že vás zvu." ,, Cože?" ,, No co domluvil jsem se s ním, moc dobře jsem věděl že Yoongiho napadne něco takového ne?" Všichni jsme na něj hleděli jestli to myslí vážně. No dál jsme to radši neřešili a příště zvu prostě všechny zase já. Nechci aby Kookie utrácel.

,,Pojedeme pomalu nazpátek za chvíli nám končí přestávka." oznámil nám Jungkook. ,, Tak pojďme." ,, Řídím!" vyjekl Yoongi a už si šel ke mně pro klíče. Nechal jsem ho tedy řídit když chtěl. 

Zbytek práce utekl docela rychle, Yoongi s Kookem měli pořád co na práci ohledně papírů, které se měli udělat před naším odletem do Itálie. Zbývala už jen hodinka do konce směny a Jungkook zrovna přišel z odnášení posledních papírů. ,, Pojď za mnou baby." posadil se mi znaveně na klín. ,, Miluju tě víš o tom?" Kookie zvedl zčervenalý obličej ,, Já tě taky miluju zlato." položil jsem své rty na ty jeho a nechal se spokojeně vést.

,, Tak jo a teď už jen odpočinek, Tan nám usnul na pohovce." oba jsme se na něj koukali jak spokojeně spinká. ,, Taky bych šel už spát." opřel si nazpátek hlavu o mé rameno. Někdo zrovna vešel dovnitř aniž by zaklepal. ,, Lio?" vytřeštil Kookie oči a chtěl slézt, ale já mu pošeptal ať zůstane. ,, Prý už máte jít vy dvě hrdličky." ,, Dobře už půjdeme." ,, Já už půjdu tak se mějte a užijte si cestu do Itálie, budete mi chybět." rozloučila se s námi Lia a zavřela dveře.

,,Půjdeme pomalu pojď baby." Kookie se znaveně zvedl stejně jako Tan, který zaregistroval že se už někam chystá. Sedli jsme si do auta a já zavolal Joonovi že jsme u nich za 20 min i s Tanem jak jsme se domluvili.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Je to tu nezapomněla jsem na vás nebojte.

 Tu máte poslední kapitolu před odletem do Itálie. 

Přemýšlím jestli to nerozdělit na dvě knížky.

Řekněte si vy, jestli by vám to tak vyhovovalo kdybych ten let do Itálie + věci k tomu dala do druhé knížky a nebo mám pokračovat takhle.

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat