Pohled Jungkooka
Tae mě zavedl k němu do ložnice, abychom se mohli převléknout. Vytáhl nějaké věci od sebe ze skříně že mi je půjčí, ale odmítal jsem a říkal že si vezmu svoje. ,, Na vem si tohle na sebe co ti dávám, jinak si mě nepřej." ,, Tak dobře, ale pak ti to vrátím." ,, Klidně si je nech, ať máš na mě vzpomínku." ,, Aagh, ještě si to rozmyslím." Tímhle jsme skončili naše dohadování. Já si sundal kraťasy na spaní, které mi půjčil a rychle si vzal spodní prádlo. Celou dobu jsem na sobě cítil jeho pohled. Cítil jsem se tak trapně.
,, Prosím otočíš se?" optal jsem se ho jemným hlasem. ,, Co když řeknu že ne?" ,, Prosím." ,, Neotočím, protože bych si nechal ujít krásný výhled na tvůj zadek a vypracované bříško." ihned jsem se na něj otočil čelem a podíval se mu do očí. V nich jsem viděl chtíč a aby to nebylo všechno málo tak si lehce zkousl spodní ret. On je tak zatraceně sexy. Dooblékl jsem se a mohli jsme vyrazit. Po cestě jsme ještě něco málo nakoupili pro Jina. V obchodě jsme se znovu dohadovali, kdo to zaplatí. Prodavačka nám řekla že vypadáme jako pěkný pár, ale to nevěděla že nejsme ani kamarádi natož tak pár.
,, Tady doprava a už tam budeme, ten druhý béžový barák." ,, Dobře, můžu zaparkovat tam?" ,, Jasně." Tae zaparkoval a já vyšel hned z auta, abych mohl jít domů za Jinem. Tae mi byl v patách. Hned co se rozevřeli dveře jsem objal pevně Jina. ,, Chyběl jsi mi Kookie." vložil mi pusu do vlasů ,, Ty mně taky." objal jsem ho pevněji a Tae se na nás jen udiveně koukal. ,, Vy dva spolu-?" zarazil se lehce Tae, ale Jin ho ihned zaskočil ,, Ne to bych se jinak nevyspal s Joonem, beru ho jako moje dítě." ,, Ty jsi se vyspal, cooo?" ,, Kookie pak ti všechno řeknu, pojďte si dál jídlo už je skoro hotové." Tae se za mnou celou dobu smál, moc se mi to nelíbilo, ale nedalo se s tím nic dělat.
Při obědě jsme si všichni pěkně pokecali o všem možném. Zjistil jsem že Joon je hodnější a příjemnější než jsem si myslel, ale šlo vidět kdo byl dole. Ano musel jsem se ujistit, ale Jin nevypadal nijak že by ho bolela prdel, což mi bylo divné. ,, No Tae, co máš vůbec za práci?" optal se ho zvědavě Jin. ,, Nooo... Jsem model. Takže asi tak nějak. Nic velkého, jen pro pár značek se nechávám fotit." ,, Mám pocit že jsem tě viděl na internetu ohledně Gucciho." dodal Jin. Já je jen sledoval s otevřenou pusou. Já vážně políbil modela, to si děláš srandu.
Po jídle jsme se usadili na chvíli do obýváku a ještě chvíli spolu kecali. Potom jsme šli kluky doprovodit ke dveřím. Než jsme se rozloučili, mě Tae zastavil a nepustil mě z gauče. ,, Doufá že jsem tě neodradil tím že jsem model." zašeptal mi do ucha a byl na odchodu. Byl jsem mu hned v patách. ,, Napíšeme si brouku." oznámil Joon Jinovi, který se tu uculoval nad jeho mrknutím. S Taem jsme si zamávali a byli pryč.
Jin neváhal a hned mě zatáhl do obýváku. ,, Takže co jste všechno dělali? Spali jste spolu?" ,, Jinee! Neblbni, jen jsem se po něm vrhl a líbal ho." ,, Uuu to bych do tebe neřekl." ,, Ale měl jsem v sobě alkohol, ráno jsem byl odtažitý, což ho asi mrzelo. Ale bál jsem se že mě chce jen na jednu noc." ,, No neříkej mi že se ti líbí?" ,, Možná?" odpověděl jsem s pokrčenými rameny. ,, A teď ty! Užili jste si to?" rypnul jsem si do něj lehce. ,, Samozřejmě, ale nebudeme to rozebírat jasné. Vím že ti to je nepříjemné. Hele neměl by si zkusit tu práci co ti poslal Hobi." ,, A jo málem bych na to zapomněl. Podívám se na to a v pondělí půjdu s přihláškou a životopisem na pohovor." ,, Dobře odvezu tě tam a vezmu si volno."
,, Jine to opravdu nemusíš, já to zvládnu i sám." ujistil jsem ho, ale nedal se. Takže mě tam poveze v pondělí. Celou neděli jsme proseděli nebo proleželi doma u filmů. Když jsme měli chuť tak jsme si tam pustili i anime, které jsme si společně rozkoukali. Na oběd jsme museli tuhle činnost bohužel zastavit a šli jsme společně dělat oběd. Během oběda mu zazvonil mobil, byl to Joon. ,, No tak to vem a běž já to zvládnu." povzbudil jsem ho. Jin kývl a šel s telefonátem na chodbu. Většinou se tam hihňal jak malá školačka. Musí ho mít opravdu rád, ale nedej bože jestli mu Joon ublíží, tak mu rozbiju držku.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...