🔸39.kapitola🔸

248 8 0
                                    

Pohle Taehyunga

Večer jsme docela rychle odpadli i když jsme přes den velice nedělali. Maximálně jsme si balili věci a navštívili Jina s Joonem. Ráno mě samozřejmě probudil budík v mém telefonu. Zase čas vstávat do práce tak brzy. Bylo tak 7 ráno a slunce už prosvítalo skrze žaluzie. ,, Kookie vstáváme." obejmul jsem ho rukou, když ležel zrovna zády ke mně.

,, Mmmm zlato ještě chvíli, prosím." ,, Žádné takové, hned vstáváme, co by si dal můj králíček k snídani?" ,, Něco sladkého." odpověděl mi ještě trochu unaveně Kookie. Já se ihned sebral, abych znovu neusl. Sebral jsem si nějaké tričko a tepláky ze skříně a mířil si to do kuchyně.

Ale někdo mi skočil na záda ,, Šup zlato." dal mi pusu na líčko a já s ním sešel dolů do kuchyně kde jsem ho posadil na barovou židli. Celou dobu se na mě díval jak dělám jemu lívance a sobě tousty, protože jsem neměl nějak extra chuť na sladké.

,, Vypadáš strašně přitažlivě když takhle vaříš." sjel mě pohledem od vrchu dolů a nazpátek. ,, Hele běž se mezitím uklidit do koupelny a udělej ze sebe mého sexy bodyguarda ano?" ,, Dobře pane jdu na to dej mi 15 minut." Hned jak odešel jsem si pustil písničky, protože to ticho mě děsilo. Tan si to samozřejmě poskakoval okolo mých nohou a čekal co mi spadne na zem, ale pro tentokrát se mu bohužel nepoštěstilo.

Prostřel jsem stůl a umyl mezitím nádobí co bylo špinavé od vaření a připravování snídaně. Potom jsem se šel rychle upravit já, abych nezdržoval. Kookie zrovna sedal když jsem přišel já v košili a kalhotech, které nosím málokdy, takže je ještě na mně neviděl.

,, Dobrou chuť Kookie, pořádně se najez čeká nás dlouhý den." přisedl jsem si ke svému příteli a ládovali jsme se snídaní. Mezitím začal jíst své jídlo i Tan. Co jsme společně dojedli nádobí jsme vložili do myčky, kterou večer asi pustíme. ,, No takže je skoro 8 jedeme?" ,, Jojo ještě ty věci pro Tana ať ho můžeme rovnou pak hodin k Jinovi ne?" zařval na mě z vrchu. ,, Ano prosím, jdu už nastartovat auto." ,, Dobře."

Sebral jsem klíčky od auta a pádil si to k mému krásnému autíčku. Tana jsem přivázal vzadu a potom jsem si sedl na místo řidiče a ještě chvíli čekal na Kooka. ,, Můžeme, promiň že jsem se ještě zdržel." ,, Nevadí stíháme když máme na devět." usmál jsem se na něj, odepnul se  a políbil ho. ,, Teď můžeme." celý zčervenal, ale to už jsem vyjížděl z garáže. U budovy jsme byli kupodivu o 10 minut dřív s čímž jsem nepočítal.

,, Vezmu Tana a věci nech normálně v kufru. Je tu hodně fotografů tak si dej roušku." mrkl jsem na něj a vystoupil jako první. Kook celý v černém vylezl sekundu po mně. Fotografové přestali na chvíli fotit, protože ano vypadal trochu strašidelně. Vzal mě okolo pasu a popohnal mě dovnitř se slovy ,, Pojďte pane Kime, nenechám vás tu jen jim." 

Dole jsme potkali Yoongiho s Jiminem, kteří nás hned spatřili. Jimin mě hned obejmul, což jsem se divil že neobjal první Kooka. ,, Ahoj Jiminie." ,, Ahoj Tae." ,, Těšíš se na dnešní focení?" optal se mě po chvilce mlčení Jimin. ,, Jaké focení?" ,, Noooo fotograf vymyslel něco pro vás dva s Kookem, ale taky samozřejmě něco pro mě s Yoongim." ,, Tak to se dozvídám až teď? No nevadí a odkdy to je prosím tě?" přišel po chvíli k nám Yoongi s Kookem. 

,, Máme to od 11 do 13." oznámil mi s úsměvem Yoongi. ,, Dobře děkuji, no jdu udělat ještě nějaké papíry a maily ať toho nemám moc až přijedeme." ,, Tak jo zatím se mějte ahoj." zamávali jsme si a odešli jsme do rozdílných výtahů. Jungkook se zrovna  opíral o zeď výtahu, takže jsem toho ihned využil. Tana jsem položil na zem a o obě ruce si opřel vedle jeho hlavy.

 ,, Co kdybyste si pane Jeone sundal roušku." ,, Jak je libo pane." sundal si masku a neváhal jsem ani sekundu a přivlastnil jsem si jeho sladké rty. ,, Mmm Tae." ,, Pokračujeme v kanceláři." vyšel jsem z výtahu a Tan cupital za mnou stejně jako Kook. ,, Kookie dám ti něco taky na práci pokud nevadí." ,, Třeba tebe?" opravdu se mnou začal flirtovat. ,, Toho si ještě užijeme hodně neboj baby." přitáhl jsem si ho za pas blíž k sobě.

,, Děláš si to těžší jen ty sám víš o tom?" oznámil mi s úšklebkem. ,, Hele teď k práci jasné." ,, Dobře promiň." ,, Za tohle se neomlouvá trdlo, pojď za mnou." pokynul jsem aby mi sedl na klín a taky tak udělal. ,, Vytisknu ti tyhle papíry, poté je všechny vyplníš a zaneseš manažerovi, nevadí ti to?" ,, Nene, alespoň toho budeš mít míň na práci tak sem s tím, jsem tu od toho abych ti pomáhal." ,, Děkuji."

Kookiemu jsem vytiskl papíry, které měl vyplněné během chvíle a já si mezitím plnil své věci a přemýšlel jsem nad tím jaká bude tématika focení když je to ve dvojicích a ještě s někým kdo není model, ale bodyguard. ,, Nad čím přemýšlíš?"  ,, Cože?" vytrhl mě z přemýšlení Kook, který seděl naproti mně přes stůl. ,, Jen nad tématikou dnešního focení, protože manažer nám nic neřekl a přišel s tím za mnou Jimin, tak jsem zvědavý." 

,, Odkdy máš vůbec to focení?" ,, Opravím tě MÁME a je od 11 do 13, takže potom hned půjdeme někam na jídlo." ,, Jakože já se nechám zase fotit s tebou?" ,, Už to tak bude, těším se, alespoň si zvykneš a nebudeš tak nervózní v Itálii." ,, Pravda." ,, Tak jo já už mám skoro hotovo tak se za chvíli přemístíme na místo." oznámil jsem Kookiemu, který už hrál nějakou hru na mobilu. ,, Dobře." kývl mi na to a já se pustil do zbytku práce.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Je tu další kapitola ano už to není po dvou týdnech, ale po dvou dnech. 

Je sice o něco málo kratší než ta předchozí, ale snad vám to tolik nevadí.

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat