🔸10.kapitola🔸

466 20 2
                                    

Pohled Jungkooka

Jeli jsme směrem klub. Seděl jsem na místě spolujezdce a Tae nervózně řídil. ,, No tak Taehyungie, to nevadí. Nebuď takový." položil jsem mu ruku na stehno, aniž bych si to uvědomil. ,, Já..., omlouvám se jen jsem ti chtěl udělat pěkný večer a stalo se tohle." ,, A dost, na tyhle myšlenky zapomeň, vždyť jsem si to užil. A jsem rád že si mě pozval ven." usmál jsem se na něj mile, což asi pomohlo protože se pousmál taky. Už jsme byli před klubem, Tae prozvonil Yoongiho aby už vyšli ven. Jen co jsem je viděl jsem si pořádně vzpomněl že jsem je už potkal. Vystoupil jsem jako první z auta a podepřel Jimina z druhé strany. ,, Yoongi prosím nic neříkej Taeovi že jsme se už viděli." ,, Dobře Kooku a proč?." zeptal se, ale to už byl u nás i Tae, který otevíral dveře od auta. Yoongi tam posadil opilého Jimina na zadní sedadlo, obešel poté auto a sedl si za ním. Já si sedl nazpátek na své místo jako Tae.

,, Takže k Jiminovi?" optal se Tae a koukl se na Yoongiho přes zpětné zrcátko ,, Ne ke mně prosím tě." ,, Dobře." kývl a vyjeli jsme. ,, Je Jimin v pořádku?" otočil jsem se dozadu na ně a koukal se na něj. ,, Jo neboj, není to poprvé." odpověděl Yoongi se starostlivým obličejem. ,, Miluješ ho?" zeptal jsem se a prolomil znovu ticho. Tae ztuhl a Yoongi taktéž. ,, Cože?" vyhrkl ze sebe Yoongi. ,, No a jestli řekneš že ne tak stejně budeš lhát." prohodil jsem poznámku. ,, Jak?-" ,, Ty víš, jde to na tobě vidět." ,, Ehm...no dobře možná jo. Ale on mi tohle 100% neopětuje." přiznal si, to jsem přesně chtěl. Tae na mě jen udiveně rychle koukl. ,, Co?" zeptal jsem se ho ,, Nic nic, jen...jsi opravdu zajímavý." ,, Ehm....děkuji?" Pousmál se a řídil dál.

Jimin se dostával pomalu do "normálu" v rámci mezí. ,, A hele Tae to je ten tvůj Kookie že? Víš že jsme se už potkali s ním že Yoongi?" nějak ze sebe dostal, Yoongi se plácl přes čelo a já ztuhl. Už jsme byli u Yoongiho domu, rozloučili jsme se s ním a Tae mě zavezl domů. Zastavil před mým domem a zamkl i když jsem chtěl odejít. ,, Ty si se s nimi už viděl?" zeptal se dost naštvaně, nechápal jsem proč, ale měl jsem z toho špatný pocit. ,, Noooo jo?" ,, A kde jste se potkali? A kdy? Vždyť Jimin skoro nikam nevychází z firmy." ,, Noooo.... Bude lepsi- cože? Ty pracuješ s Jiminem?" teď se zarazil Tae. ,, No jo je taky model a Yoongi je jeho osobní bodyguard." ,, Ahaaaa a ty říkáš že zítra ti má přijít tvůj jo?" zeptal jsem se nervózně, ale nedal jsem to na sobě znát. ,, Jo úplně první, ještě jsem žádného neměl a doufám že bude v pohodě, třeba jako Yoongi." ,,Mmm, jo určitě bude v pohodě." odpověděl jsem, aby to nebylo podezřelé. Uvědomil jsem si hned že já budu jeho bodyguard, ale nechtěl jsem mu to říkat nechám ho překvapit.

,, Pustíš mě prosím?" ,, A jo promiň." odemkl auto a vystoupil zároveň se mnou. Šel mě doprovodit před dveře než jsem odemkl, tak jsem ho políbil. Nevím co se to se mnou dělo, ale konečně jsem dostal odvahu to udělat. Tae neváhal ani chvíli a hned mě přitlačil ke stěně. Co jsme se odtáhli si mě sjel pohledem, ne tohle mi nemůže dělat. ,, Nepůjdeme k tobě?" zavrněl mi do ucha. ,, Já nevím Jin mi to zakázal." ,, Nic se nedozví neboj se." znovu mi zavrněl do ucha. Rychle jsem se mu vysmekl ze sevření a otevíral dveře. Hned jak jsem otevřel dveře, jsem vzal Taeho za zápěstí a zatáhl dovnitř. Zavřel za sebou a vedl jsem ho do mého pokoje. Co jsem zavřel dveře mě na ně přitlačil. Byl jsem znovu v jeho sevření, byl jako šelma. Držel mi stále ruce nad hlavou, nohu měl přitlačenou lehce na mém rozkroku. Dívali jsme se navzájem do očí, oba jsme v nich měli chtíč po tom druhém. Ale nevěděli jsme, jestli je to opravdu dobrý nápad.

Rozhodl jsem se udělat něco první, za tohle co řeknu budu zítra litovat. ,, Taehyungie~ Vem si mě~" řekl jsem mu přímo do očí, ve kterých se ihned zajiskřilo. ,, Jsi si jistý?" optal se ješte rychle ,, Naprosto, prosím~" Začal mě vášnivě líbat, během pár vteřin se probojoval jazykem dovnitř. Byl to dokonalý pocit. Natiskl se taky víc na mě. Zničeho nic začal pohybovat pánví, tak že se třel svým rozkrokem o ten můj. Myslel jsem že se mi podlomí kolena, ještě že mě pořád držel. ,, Aaaaah ~ Tae-" ,, Ne Kookie, daddy!" ,, T-takhle ti říkat n-nebudu..." vydal jsem nějak ze sebe mezi vzdychy. ,, Fajn jak myslíš." teď jsem se ho začal i bát, ale přitahovalo mě to. Podebral mě pod zadkem a já mu tak obmotal nohy okolo jeho pasu a ruce okolo krku. Líbali jsme se a pomalu se dostávali k mé posteli.

Co jsme byli dostatečně blízko postele, tak mě Tae na ní jen pohodil a začal mi vyslékat triko, nebyl jsem pozadu a mezi polibky jsem vyslékl to jeho. ,, Moc dlouho ti to trvá." poznamenal jsem na provokaci. ,, Neprovokuj králíčku." ,, Opravdu?" ,, Copak nelíbí se ti něco baby boy?" ,, Teď nevím co je lepší." ,, Rozhodně to druhé, baby boy." poslední dvě slova mi zašeptal jeho úžasným hlubokým hlasem do ucha a poté ho nezapomněl lehce zkousmout. Abych řekl pravdu už se mi rýsoval pod kalhoty nemalý problém a bylo to už nepříjemné. ,, Aleeee..." svlékl mi zaráz i kalhoty s boxerkami. Teď jsem byl pod ním celý nahý a bezbranný. ,, Tohle není fér." poznamenal jsem a svrhl ho pod sebe. Tentokrát jsem já svlékl jeho. Opřel se o předloktí a koukal se na mě.

Já začal jezdit jazykem po jeho špičce, a on mi na to ihned zavzdychal a zaklonil hlavu. Zopakoval jsem to ještě párkrát než jsem si jeho celou chloubu nestrčil do pusy. V ten moment se položil na záda a užíval si slast, kterou jsem mu dopřával. ,, Kookie, kde ses tohle sakra naučil." vydechl rychle než jsem pokračoval. Po chvíli jsem přestal a postupně si udělal cestičku k jeho rtům. Tentokrát mě povalil on pod sebe a koukl se na mě. ,, Opravdu to chceš?" ,, Já nevím jestli se na to cítím." opřel jsem se o předloktí, abych mu byl blíž a mohl ho popřípadě políbit. ,, Dobře počkáme si, ale tohle si budeš muset dodělat." poznamenal šeptem, i když tu krom nás nikdo nebyl. Lehce jsem zčervenal ani nevím proč. Začal se znovu třít svým rozkrokem o ten můj. Při tření jsme se líbali a nemohli jsme ani jeden přestat. ,, Už b- aaaaah daddy." udělal jsem se na naše břicha, hned mě následoval Tae ,, Kookie mmm~"

,, Půjdeme do sprchy?" optal se mě, i když mě měl už v náručí a nesl mě do koupelny. Pustili jsme na sebe teplou vodu a ještě se líbali. Potom co jsme se usušili, jsem mu půjčil nějaké mé oblečení na spaní a šli jsme ulehnout do postele. Leželi jsme naproti sobě, drželi se za ruce. ,, Tae?" ,, mmhm?" zamručel už ospale. ,, Mám tě rád." ,, Já tebe taky Kookie." s těmito slovy mě zahřál u srdce a spokojeně jsem s ním usl v mé posteli.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fuuu, takže další díl je tady. A hážu vám ho sem teďka takhle ráno, protože jsem kripl a je mi jasné že bych na to zase zapomněla přes den.😅😅

Doufám že jste si další kapitolu užili a přeji vám krásný den zlatíčka. 💞

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat