🔸3.kapitola🔸

581 25 0
                                    

Pohled Jungkooka

,, Myslíš Hobi?" ,, Já to vím se na sebe podívej." Sjel jsem se pohledem, ale nic mi na mně extra teda nepřišlo. ,,. Můžu si teda přisednout?" vytrhl nás z konverzace Tae. ,, Určitě jen si posluš." pobídl ho hned Hobi ani jsem nestihl mrknout. ,, Jsem Tae, Kim Taehyung." ,, Já jsem Hobi, Jung Hoseok-" Pak se z nějakého důvodu zasekl. ,, Co je Hobi? Děje se něco?" bleskově si vytáhl mobil a hned si něco rozklikl. Nevěděl jsem o co jde, ale ani jsem se to nedozvěděl. ,, Omlouvám se omlouvám se to nic."

Nakonec jsme se začali všichni bavit bez problémů a pili dál. Začala se mi řádně motat hlava a nevěděl jsem pomalu co dělám. ,, Jdu si odskočit, tak mě omluvte." Hobi odešel a nechal mě tady s tím nádherným klukem jménem Tae samotného. ,, Kooku jsi v pohodě?" optal se mě starostlivě i když mě skoro vůbec neznal. ,, Mhm jsem v pohodě jen na alkohol nejsem nějak pořád zvyklý."

Tae si blíž přisedl, až jsme se spolu dotýkali, obmotal mi jednu z jeho ruku okolo ramen a nechal jí tam položenou. Druhou mi položil mou hlavu na jeho rameno, neodmítl jsem, protože mi začínalo být i trochu špatně. Zavřel jsem oči, položil jsem nevědomky svou ruku na jeho stehno a přejížděl jsem po vnitřní straně. Sem tam jsem i jeho stehno zmáčkl pro efekt. ,,Mmmm~" vydal ze sebe Tae, tak potichu ale stejně jsem ho slyšel. Strašně mě to vzrušilo a chtěl jsem víc. Zkousl jsem si jemně ret a zdvihl hlavu z jeho ramene. ,,Kooku přestaň, tohle se nehodí." Sundal mi ruku z jeho stehna a trochu se ode mě odtáhl.

Hobi už pomalu šel k nám a uviděl nás pravděpodobně jak mu sahám po stehně a v půlce cesty se zastavil a koukal se. Tehdy až se Tae ode mě odtáhl pokračovala v chůzi. Přisedl si a starostlivě se optal ,, Je všechno v pořádku?" ,, Jo je, akorát Kookovi není moc dobře." sklopil Tae pohled, Hobi přesměroval svůj pohled na mě ,, Kookie jsi opravdu v pořádku?" ,, Asi moc ne, ale to přejde." ,, No já ti nevím, ani Jina jsem neviděl sakra." ,, Joon mi napsal že ho odvedl k němu domů." poznamenal Tae a tak si i vysloužil Hobiho nechápavý pohled. ,, Ty znáš Joona?" ,, Jop je to můj kamarád." ,, Aha, ale Jin by tady nenechal své dítě bez dozoru jen tehdy kdyby- no jo a jsme doma." řekl si pro sebe Hobi. ,, Kooku kde bydlíš? Odvedu tě domu." ,, Bydlím s Jinem." to ho momentálně trochu zarazilo, protože věděl že u mě doma teďka asi není nejlepší být. ,, Hobi ty ho nemůžeš vzít k sobě?" optal se ho slušně ,, Právě že nemůžu, mám tam všude nepořádek a hlavně rozdělanou práci." ,, Kookie dám si ještě jeden drink a půjdeme ke mně platí?" optal se mě Tae, zdvihl jsem na něj pohled a kývl na souhlas.

,, Já omlouvám se jestli ti takhle přidělávám práci." ,, Nic se neděje Hobi, já budu jen rád za společnost. Jen jsem se ptal, aby to nebylo nevhodné si ho takhle vzít bez toho aniž bych se aspoň tebe zeptal." ,, Aah jo takhle dobře, ale dej mi vědět až budete u tebe." ,, Dobře, tady máš mé číslo." podal mu mobil ,aby si ho mohl opsat a uložit. ,, Díky, hele já už budu muset, ať dorazím domů nějak normálně tak se mějte, a Kookie nedělej žádné nekalé věci." ,, Že ty máš vždy na všechno komentář že? Ahoooj." rozloučil jsem se s ním.

Teď jsem tu byl jen já a Tae. Tae opravdu nakonec objednal ještě jeden drink pro oba. Už se mi udělalo o něco líp a nebylo to tak hrozné, ale pořád se mi motala hlava. ,, Kdyby ti neb-" přerušil jsem Taeho tím že jsem ho kousl bezdůvodně do ucha. Prostě se mi zachtělo, tak jsem to udělal a to nebylo jediné co jsem udělal. ,,Neboj se o mě." pošeptal jsem mu do toho stejného ucha a znovu do něj kousl. ,, Sakra Kookie, tohle nemůžeš!" ,, Ale ano můžu." šeptal jsem mu stále do ucha a posadil se na něj obkročmo. Nikdo se na nás nedíval, a byli jsme docela bokem takže jsme měli soukromí.

Tae si položil jeho žilnaté ruce na můj pas. ,, Prosím tě slez ze mě." ,, A proč já nechci, chci tě obejmout." namítl jsem a obmotal jsem mu své ruce okolo krku. K tomu jsem si položil svou hlavu na jeho rameno. ,, Dobře tohle ti povoluju." Neváhal ani chvíli a jeho ruce mě též objímali. Bylo to strašné příjemné, tohle jsem ještě nezažil. Takový nádherný pocit bezpečí a tepla. ,, Děkuji." zamumlal jsem mu do ramene ,,Za co?" ,, Za to že mě necháš u sebe." ,, Mhm." už se asi nevzmohl na nic lepšího tak jen kývl hlavou.

Posadil jsem se nazpátek vedle něj, vzal jsem sklenku s hnědo průhledným alkoholem ,,Na ex." ,, Kooku nebl- Že já ti vůbec něco říkám." v tu chvíli jsem měl už celou sklenku v sobě. Tae nebyl pozadu a hned vypil sklenku s alkoholem též na ex. ,, Počkej tady ano? Jdu to jen zaplatit." ,, Dobře." kývl jsem hlavou a jen ho sledoval jak odchází k baru, měl jsem krásný výhled na jeho zadek. Ale tenhle výhled mi překazil nějaký kluk, který stál přede mnou. Vzal mě za tričko, tak že jsem se musel i postavit. ,, Hele ještě jednou sáhneš jakkoliv na Taeho, tak si mě nepřej." ,, A ty jsi kdo že mi můžeš jako rozkazovat." ušklíbl jsem se na něj. Už se pomalu napřahoval, ale v tom ho zastavil Tae. Pohled kluka si tedy vysloužil Tae ,, Ihned ho pusť, jinak garantuji že se nedožiješ zítřka." ,, Ale on mi na tebe sahal." během téhle věty mě pustil a já se rychle posadil nazpátek, ale oči jsem z obou nespustil. ,, Nejsem už dávno tvůj, tak s tímhle laskavě přestaň a vypadni!" Když byl naštvaný šel z něj docela dost strach až jsem dostal husí kůži.

Kluk se otočil a odešel. ,, Jsi v pořádku moc se ti omlouvám." přisedl si ke mně a starostlivě se na mě podíval. ,, Nejsem malé dítě zvládl bych to i sám, a za nic se neomlouvej, kdo to vůbec byl?" ,, Noooo... To byl můj ex přítel." ,, Počkat takže ty jsi-" ,, Ano jsem gay jestli myslíš tohle." usmál se na mě a stále mě pozoroval. ,, Noo mmm promiň nemělo to takhle vyznít já-." ,, Neboj se chápu to, ale podle toho co jsi teď dělal ty mně tak hádám že jsi taky, i když by za to mohl i alkohol, ale..." ,, Mhm jsem gay, kvůli tomuhle jsem ztratil hodně kamarádů." ,, Promiň nechtěl jsem se tě nějak dotknout." řekl s tišším hlasem Tae a sklopil hlavu, ale pak jí hned narovnal.

,, Tak pojďme, půjdeme ke mně domů a ráno tě odvezu domů dobře?" ,, Dobře děkuji ještě jednou." ,, Nemáš za co." Vzal mě za ruku a vyšli jsme ven, kde čekala limuzína. Nejdřív jsem si myslel že to je jen vtip, ale byla opravdu Taeho. Limuzína nás dovezla k větší vile, kde pravděpodobně žil Tae.

- - - - - - - - - - - - - - - - -

Čas na další kapitolkuuu.

Doufám že jste si ji užili, přeji vám krásnou středu a snad vám uteče škola rychle ať máte zase víkend. 💜

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat