🔸16.kapitola🔸

404 19 0
                                    

Pohled Taehyunga

Přesně tyhle dvě slova jsem chtěl od něj slyšet. Neváhal jsem a ihned jsem ho políbil na jeho sladké rtíky. Poté jsme se rozhodli jít už do práce. Ihned co jsme vešli do haly na mě skočil Jimin, ihned mě objal a nepustil. Yoongi na to jen prokroutil očima, protože věděl koho má Jimin radši. Jungkook se přiblížil k Yoongimu a objal ho. Byl chvíli v šoku, ale pak ho objal nazpátek, museli jsme se nad tím s Jininiem pousmát. Yoongi si toho ale všiml a odtáhl se od Kookieho. ,, Hele máte zpoždění jestli vám to nevadí." podotkl Yoongi a vyšli jsme do ateliéru. Já šel vedle Jimina, který mi vykládal co všechno včera po práci stihl. Yoongi s Kookiem šli za námi a taky si o něčem povídali, ale zarazil mě Yoongiho pohled.

Zastavil jsem Yoongiho a odtáhl si ho bokem ,, Co ti Kook řekl že tě to zarazilo?" ,, N-nic neboj se." začal koktat, tohle se jen tak nestává pokud by ho něco nezarazilo. Na to jsem ho až moc dobře znal. ,, Yoongi řekni mi to, prosím." ,, Ale já ti to nemůžu říct, ať ti to řekne Kook. Nechci mít s tím nic dočinění." ,, Dobře a promiň že jsem na tebe tlačil." ,, Nevadí Tae, naprosto tě chápu. Ale teď se běž už posadit ať se můžete jít s Jiminem fotit." popohnal mě a já ho poslechl. Jiminie seděl hned vedle mě ,, Děje se něco? Nevypadáš nejlíp." ustaraně se na mě podíval i když ho maskérka upravovala. ,, Já... já nevím, Kook přede mnou něco tají." ,, No tak vyříkáte si to po obědě jasné?" ,, Mhm dobře." odpověděl jsem a otočil se zpátky na Liu. Ta se na mě mile usmála, abych se uvolnil.

Fotograf si nás zavolal k sobě, aby nám vysvětlil co po nás chce. Chtěl po nás abych si sedl na židli a Jimin na mě. Moc se mi to nelíbilo, ale musel jsem souhlasit. Co si na mě Jimin sedl jsem ho přidržel za pas jednou rukou. ,, Doufám že mě Yoongi za tohle nezabije." ,, Neboj se Tae, já už si s tím poradím." usmál se na mě šibalsky a k tomu nezapomněl mrknout. ,, Cože vy už jste spolu spali?" ,, No tak pssst, a jo spali a jsme dokonce i spolu a co ty Tae hmm?" ,, Já se dal taky dohromady s Kookiem." Usmáli jsme se na kameru a zaujali pózu aby se neřeklo. Jimin se špatně pohl a to tak že byl čím dál blíž k mému rozkroku. ,, No tak Jimine sakra." ,, Copak?" zase se na mě usmál. ,, Nepřej si mě." ,, Nebo?" ,, Otoč se za sebe." tentokrát jsem se usmál já. Yoongi ho propaloval pohledem a díval se na něj povýšeně, někoho tu bude čekat asi dost velký trest.

,, Tak jo kluci běžte se převléknout do dalšího a půjdete nejdřív po jednom. První půjde Jimin." Jimin ale nejdřív zamířil za Yoongim, stoupl si před něj a udělal psí očička. ,, Tohle na mě neplatí Jiminie, ty víš moc dobře co tě čeká a na Taeho to nesvedeš, protože ho moc dobře znám." ,, Ale Yoongi..." ,, Padej už tě volají." řekl mu do ucha a pak ho jemně zkousl. Tentokrát jsem vyšel já za Kookem. ,, Mám chvilku čas, chci si s tebou popovídat o něčem." Celý znervózněl a rychle koukl na Yoongiho ,, Já nic neřekl." řekl na obranu.

 Vzal jsem si ho bokem kde byl větší klid a o hodně míň lidí. ,, No takže, co mi chceš říct. Víš že se nemáš bát mi říct cokoliv." ,, Nooo, já ti to řeknu až budeme v kanceláři sami ano." ,, No dobře, ale opravdu mi to řekneš!" zdůraznil jsem a on jen vystrašeně zakýval hlavou na souhlas. Přiblížil jsem se k němu blíž a sjel jsem si ho pohledem. ,, Mám na tebe chuť Kookie." ,, Ale tady nemůžeme je tu moc li-" nemohl jsem to vydržet a políbil jsem ho. Hned začal spolupracovat což se mi líbilo, ale musel jsem se držet na uzdě. Jak už se zmiňoval bylo tu docela dost lidí. ,, Půjdu na další focení, pak si půjdeme něco dobrého koupit." ,, Ne ty se půjdeš fotit a já pro něco skočím, bereš?" ,, No dobře, tak v kanceláři, chceš peníze na to?" ,, V žádném případě, teď už fakt běž." ,, Zatím Kookie." ještě jsme si zamávali a šel jsem na další focení.

Druhé focení se mi zdálo jako nekonečné i když trvalo jen asi hodinu. Rychle jsem se po skončení focení převlékl do svého a utíkal do kanceláře za Kookiem. Už seděl zády ke mně v křesle naproti mému pracovnímu stolu. Ani si mě nevšiml takže jsem toho využil. Sjel jsem mu rychle rukou pod tričko a začal mu provokovat bradavku. ,, Aaaah Tae." ,, Ano Kookie." chytl jsem ho druhou rukou za krk a zaklonil jsem mu hlavu abych ho mohl políbit. Po chvíli jsem se odtáhl od něj. ,, Taak a teď k tomu co si mi chtěl říct." upozornil jsem ho a sedl si za stůl. Otevíral jsem větší krabičku ve které byl zeleninový salát s kuřecími kousky, on ví co mám rád. ,, No já.." Podíval jsem se mu hluboko do očí a pokynul hlavou ať spustí a nebojí se toho. ,, Políbil jsem se včera s Hobim." Chtěl jsem si dát sousto do pusy, ale tohle mě zarazilo. Položil jsem nazpátek hůlky a podíval se na něj, jestli to myslí vážně.

,, Tae já se strašně moc omlouvám, ono se to vybízelo samo a první to byl Hobi co mě políbil. Neměj mu to prosím za zlé. Prosím nebuď naštvaný na něj, klidně na mě buď naštvaný, ale hlavně ne na něj." vstal jsem z židle a šel pomalu ke dveřím ,, Prosím neodcházej." vykřikl na mě, to co vykřikl jsem neměl při nejmenším v plánu. Zamkl jsem nás, aby nás nikdo nerušil. ,, Líbilo se ti to Kookie?" zeptal jsem se ho upřímně a otočil se na něj s ledovým výrazem. ,, Ano líbilo, ale pak jsem si uvědomil že u tebe je to něco co se nedá ani trochu popsat." Byl celý vystrašený co se bude dít dál.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Za prvé jsem se vám chtěla omluvit že už nevyšel poslední díl předtím než jsem to zastavila. Moc se vám omlouvám, ale jak jsem říkala budu pokračovat nemusíte se toho bát.🥺😭

Za druhé, udělala jsem úspěšně celou maturitu, češtinou si nejsem 100% jistá, ale měla bych ji mít.😬😊

Za třetí, vracím se na scénu a budu stejně aktivní jako předtím, takže každý třetí den očekávejte nové kapitolky. 😍🎉

Moc jsem se na vás těšila, tak doufám že se těšíte i vy na nové kapitoly. 💚💜💜💚

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat