Pohled Taehyunga
Ráno mě vzbudilo světlo, které se táhlo z okna. Jen jsem zamručel a nahmatal mého roztomilého přítele, kterého jsem objímal zezadu. Po chvíli jsem si sedl na postel a promnul jsem si oči. Jako další věc co jsem udělal bylo to že jsem se natáhl pro telefon. Podíval jsem se na něj a žádné upozornění nebo zprávy, díky bohu alespoň jedno úžasné ráno bez otravování.
Všiml jsem si na to hned času, bylo 8 ráno a stěhováci měli přijet až v 10 pro Kookieho věci, stejně tak si to zařídil i Joon pro Jina. Položil jsem mobil nazpátek a přitulil se znovu k němu. Začal jsem ho líbat na krku ,, Jsi úžasný a těším se až si tě vezmu." políbil jsem ho znovu v domnění že stále spí. Ale opak byl pravdou ,, Cože Tae?" řekl rozespale Kookie, který se na mě otočil.
,, Nic nic neboj." nervózně jsem se usmál ,, Nu dobře, ale chci pusu." natahoval se ke mně ruce, jak roztomilé. Ihned jsem mu dal jednu dětskou pusu na obě dvě jeho tvářičky. ,, Mmmm." zamručel že chce víc ,, Copak by si chtěl?" optal jsem se, protože jsem chtěl aby si o to řekl sám. ,, Polib mě, ihned!" potom co vyslovil tuhle větu jsem ho jemně políbil na jeho sladké rtíky.
Kook se během našeho líbání stihl dostat nade mě, kde mi seděl obkročmo na rozkroku. ,, Chtěl by si víc baby?" přitáhl jsem si ho k sobě dolů. ,, Něco jsme si přece řekli." nafoukl tvářičky ,, Promiň mně to vypadlo, odpustíš mi baby?" ,, Ano odpustím." dal mi malou pusu na nos. Ale to jsme si nevšimli že Jin se tam roztápí ve dveřích. ,, Awww jste sladcí, ale pojďte se nasnídat ať můžu sbalit i nádobí." řekl a odešel.
Samozřejmě nechal otevřené dveře, takže nás v téhle poloze viděl po pár sekundách i Joon který naštěstí jen procházel a radši se nezastavoval. ,, Pojď Tae dáme si snídani." tahal mě z postele, byl bez trička a jen v teplácích, bože ten pohled na něj. Přisedli jsme si k Joonovi a Jinovi, kteří na nás nedočkavě čekali. ,, Dobrou chuť." popřál jsem ostatním tak jako oni mně.
,, Kdy vůbec letíte do Itálie?" optal se zvědavě Jin, což mě zarazilo. Podíval jsem se na Kooka a ten jen pokrčil ramena. ,, Mmm.... poletíme už v úterý, ale do neděle jsme doma. Prý odpoledne už." odpověděl jsem na otázku. ,, Jine?" chtěl jsem upoutat jeho pozornost a taky se mi povedlo. ,, Ano Tae?" ,, Jen mě napadlo že budeme celý týden pryč a já mam doma Tana, tak jestli by si mi ho nechtěl pohlídat." kouknul na mě a rozmýšlel. ,, Klidně, pokud nebude Joonovi vadit." otočil se tentokrát na něj.
,, Samozřejmě že ne, rádi ti ho pohlídáme." prohodil Joon jen tak. ,, Děkuji jste úžasní. Kdyby si nekývl tak by šel zase k sestře." ,, Budu jen rád za takové malinké stvoření." dodal a dojídali jsme snídani. Tentokrát jsem umyl já nádobí s Joonem, který ho ušil a zrovna balil do krabice. ,, Těšíš se až budete mít soukromí?" ,, Samozřejmě, ale stejně bude muset Kook jezdit na návštěvy, protože je jako jeho syn." ,, To mi je jasné a počítám s tím." usmáli jsme se na sebe a douklízeli jsme poslední nádobí.
,, Už máme všechno?" optal se Jin a Joon na to se mnou kývl. ,, Taeeee?" ,, Mhm Kookie?" jen co jsem vyslovil jeho jméno byl na mě pověšený. Chytl jsem ho za zadek abych ho přidržel. ,, Jsi nějaký poslední dobou přítulný, děje se něco? Udělal jsem něco špatně?" začínal jsem mít i trochu o nás strach. ,, Ne jen se chci mazlit zlato." políbili jsme se znovu přímo před těma dvěma.
,, Hele nejste tu sami jasné?!" napomenul nás Jin, který seděl na gauči s Joonem. Joon byl vždy opatrný na svůj protějšek a proto moc nedělali takové věci jako mi před ostatními. A taky to bylo tím že jsou o hodně starší jako my. ,, Promiň Jinie." omluvil se za nás oba Kook, který ze mě ještě pořád neslezl. ,, Ach jo..." oddechl si Joon než někdo zazvonil. Ano byli to stěhováci.
Všechno jsme ukázali co do jakého auta půjde a mohlo se jet. Já jel jako první a naši stěhováci hned za námi no a ti Joonovi odbočili za ním. Ano bydlí dost blízko, hned za zatáčkou. Dohodli jsme se že budeme bydlet poblíž sebe, kdyby se cokoliv stalo.
,, Stačí když to vyhodíte jen na chodbu." oznámil jsem jim a Kooka vedl hned za sebou za ruku. Tan už byl dávno ve svém pelíšku který má v obýváku. ,, Kookie?" ,, Ano Tae?" ,, Jsem šťastný s tebou opravdu strašně moc." prohodil jsem a spojil naše rty v jedno. ,, Já s tebou taky." potom mně už jenom objal a nepouštěl.
,, Všechno byste tu měli mít, kdyžtak si to můžete jít zkontrolovat." oznámil nám jeden ze dvou chlapů. ,, Tak se utíkej podívat jestli máš vše anu, počkám tady." Kook si nejdřív zkontroloval krabice v předsíni a pak seběhl dolů k autu aby se ujistil. ,, Kolik to bude?" optal jsem se rovnou když stál přede mnou. ,, Bude to xxx xxx." ,, Dobře, dejte mi minutku." jen kývl a já vyšel schody abych mohl vzít ze své pracovny peníze.
Co jsem sebíhal dolů, tak tam stál Kook i s chlápkem. ,, Mám všechno, takže dobrý." oznámil mi a usmál se na mě. ,, Tady máte, moc děkujeme." předal jsem mu peníze do ruky. Překontroloval si je a vyvalil oči ,, Ale-" ,, Ne, berte to jako dýško." zakroutil jsem hlavou. Poděkoval mi, rozloučili jsme se a teď jsem tu měl i Kookieho.
,, Takže?" zdvihl jsem obočí. ,, Něco jsem slíbil, takže?" ,, Ach jo tohle jsem nemyslel Kookie, utíkej si vybalit nahoru, uvolnil jsem ti tam místo ve skříni abychom to měli na půl. Pomůžu ti ještě s krabicemi." rozzářili se mu očka a popadl první krabici s oblečením. Naštěstí měl jenom dvě krabice s oblečením a pak asi 3 s knížkami, trochu větší. Ještě že mám knihovnu poloprázdnou.
,, Tak jo oblečení mám, ale taky mám hodně knížek kam s tím." otočil se na mě se zvědavým výrazem. ,, V prvním patře je trošku větší knihovna, mám ji poloprázdnou, tak jestli si to chceš hodit tam tak můžeš." ,, Dobře, pomůžeš mi?" ,, Půjdu nachystat oběd ju, zvládneš to sám ne?" zmáčkl jsem mu zadek ,, Samozřejmě když jsem tvůj bodyguard." ,, Nu dobře, pusu." dal mi pusu a já odešel kouzlit něco dobrého do kuchyně.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ano já vím tahle kapitola je trošku slabší.
Příště to bude mnohem lepší snad.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...