Pohled Jungkooka
Ráno jsem se probudil vedle Taeho, připadalo mi to jako sen. Jak ho krásně osvětlovalo ranní slunce. A jak přede mnou tak sladce spinkal, vložil jsem mu jednu pusu na čelo a odebral se do kuchyně. Tannie šel hned za mnou co jsem vstal z postele, byl tak strašně roztomilý jak si to cupital za mnou.
Došel jsem do kuchyně a postavil se doprostřed místnosti. Začal jsem přemýšlet co mu udělám na snídani, aby to nebylo to samé. Podíval jsem se na hodiny a bylo teprve 8, takže máme hodně času než pojedeme ke mně. Rozhodl jsem se nakonec že udělám větší snídani než obvykle.
Začal jsem dělat těsto na wafle a na lívance. Mezitím jsem nám nachystal sklenky s džusem a vyzdobil stůl. Pomalu se mi začali dělat wafle ve waflovači a lívance na pánvičce. Ano stíhal jsem to kupodivu všechno. Nezapomněl jsem vzít jeden delší obdelníkový talíř, který vlastně pokryl skoro celou délku stolu.
Na talíř jsem vyskládal wafle a lívance, které jsem udělal. Mezi ně jsem dal maliny, ostružiny a jahody, které Tae neskutečně miloval. Med se šlehačkou jsem dal bokem, abychom si pak vybrali sami. Koukl jsem se na hodiny a bylo už skoro 9.
Šel jsem nahoru probudit Taeho. Tannie byl první v posteli a začal po něm poskakovat a oblizovat ho. Potom jsem přišel já, sebral mu peřinu a dal si ji na záda. Otočil jsem si Taeho na záda a sedl na něj obkročmo. Naklonil jsem se k jeho oušku a políbil ho. ,, Dobré ránou Taehyungie, dneska máš odpolko od 3. Napsal mi manažer že tam pobudeme dýl." ,, Dobré ráno králíčku a dobře." usmál se na mě a přejížděl rukami po mém těle. ,, P-p mmmm. Pojďme se nasnídat." ,, Já jsem myslel že snídani mám už tady nachystanou." Posadil se a díval se mi přímo do očí, tolik chtíče, ale měl smůlu.
,,Pojď." táhl jsem ho za sebou do kuchyně. Ale Tae se zarazil ve futrech. ,, To si všechno udělal sám?" ,, Jo a stihl jsem i uklidit, takže se nemusíš bát že tu budeš mít nepořádek." ,, Waaaaa, ty jsi úžasný Kookie, někdy si tě musím vzít za muže." objal mě zezadu, ale tentokrát jsem já stál na místě a vstřebával to co řekl.
Otočil jsem se na něj a chtěl se ho zeptat jestli to myslí vážně, ale on mě předběhl ,, Ano myslím to vážně." vložil mi na nos pusu a šel si sednout ke stolu. Přisedl jsem si vedle něj a snídali jsme společně. Sem tam jsme si sousto vložili navzájem do úst. ,, Je tu ticho zapnu písničky, nevadí Kookie?" ,, Jasně, souhlasím." písničky se hned rozezněli. ,, Schováš to na později prosím?" jen jsem kývl a Tae mezitím kamsi odešel.
Jen co jsem se otočil byl přímo za mnou. Zmáčkl mi zadek a dal mi pusu na ramena. ,, Tae já-" ,, Já vím, poznal jsem to na tobě hned ráno. Jen se nech prosím alespoň trochu hýčkat a mazlit." ,, To se nechám rád." dodal jsem a podal mi jeho plavky. ,, Na vem si je na sebe, pokud chceš se mnou do bazénu." ,, Určitě, tak po-" ,, Ne přímo tady." ,, Ale Tae já-" propálil mě pohledem a tak jsem se nakonec přeslékl před ním.
Hned co jsem byl hotový si mě k sobě přitáhl ,, Děláš mě opravdu šťastným Kookie." já se na nic znovu nevzmohl a zčervenal jsem. Dal jsem mu alespoň jeden z mých sladkých polibků. ,, Tohle ber jako odpověď." usmáli jsme se na sebe a šli ven do bazénu. Tannie už tam stepoval, protože věděl že bez svolení páníčka tam nesmí. Tae pokynul a Tan tam hned skočil, bylo vtipné jak okolo něj byly jeho dlouhé chlupy.
,, Tae?" ,, Ano?" optal se mě zvědavě když stál na okraji bazénu. ,, Něco mi dlužíš." jen se udiveně na mě koukl a já ho žduchl do vody. Jen co se vynořil jsem se začal strašně smát. ,, Hele, myslíš že ti tohle projde?" ,, Samozřejmě že jo." Už pomalu vylézal z bazénu a já se rozběhl pryč. ,, Pojď sem Kookie."
Ale zasekl jsem se, protože jsem slyšel cvaknutí foťáku přímo před sebou. ,, Co se- aha." Přitiskl se na mě zezadu a dal mi polibek na krk. ,, Uvolni se." ,, A jak když to teď bude všude v-" rychle si mě otočil a přitiskl jeho rty na ty mé. V ten moment jsem podlehl a nechal se vést. ,, Nech to být takhle ať se pořádně novináři nasytí." ,, Takže to co nám říkal manažer?" ,, Přesně tak baby." znovu mě políbil. Poté si mě vzal do náručí a tentokrát skočil se mnou do vody.
Po bazénu jsme si dali společnou sprchu. ,, Dovol mi to Kookie." ,, Zapomeň." držel jsem ho pevně za paže až sykl. ,, Promiň Tae já ne-" přitlačil mě na jednu ze skleněných zdí sprchového koutu a vášnivě mě líbal. ,, Neomlouvej se, protože tohle budu brát jako omluvu." Otočil si mě zády k sobě, měl jsem dost strach. ,, Neboj se bude se ti to líbit." ,, Tae ale já nech-" v ten moment do mě vnikl, tak moc mě to bolelo a pálilo.
,, Tae ihned přestaň!" neposlouchal a přirážel do mě víc a víc. Nějak se mi ho od sebe povedlo odstrčit a utekl jsem do pokoje, kde jsem se přeslékl a zašel do obyváku. Rychle jsem zavolal Jinovi. Nevím kde byl Tae a co dělal, ale momentálně mi to bylo jedno, protože jsem z něj dostal obrovský strach.
Jin: Ano Kookie?
Kook: Prosím dojeď pro mě, hned.
Jin: Ko-
Joon: Co ti udělal?
Kook: Nechci to řešit po telefonu, prosím chci jen odvést domů.
Jin: Hned tam budeme, běž pomalu naproti anu.
Kook: Dobře děkuji.
Do telefonu jsem se nechtěně rozbrečel. Brečel jsem celou cestu, takhle vystrašený jsem nikdy snad ani nebyl. Někdo na mě zatroubil, byl to Jin s Joonem. Jin se rychle otočil a zastavil u mě u patníku. ,, Kookie pojď sem." Jin mě pohotově objal a Joon stál za ním docela dost naštvaný. ,, Chtěl to po tobě když ty ne že?" řekl do ticha Joon ,, Jak to-?" ,, Už se to kdysi stalo, nejsi jeho první samozřejmě, to už jsi ale taky zjistil..... Měl s tímhle předtím problém, proto dlouho neměl přítele." ,, Budu v pořádku, děkuji Joonie že si mi tohle řekl."
,, Tak jedeme domů ju, ale Tae je pořád pozvaný tak si o tom když tak promluvíte." oznámil Jin. Já jen kývl a vyjeli jsme domů všechno přichystat než přijdou ostatní.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak jo zase na večer, protože je mi jasné že přes den máte stejně plány.
Doufám že jste si užili další kapitolku.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...