🔸41.kapitola🔸

361 12 9
                                    

Pohled Taehyunga

Jen co jsem nastartoval auto tak Kookie tak v půlce cesty za Jinem a Joonem usnul. A to jsem si myslel že se na chvíli zastavíme na návštěvu. Co jsme zaparkovali tak jediný kdo zaregistroval že se zastavilo auto byl Tanie. Kooka jsem nechal v klidu spát a mezitím vyndal věci ze zadních sedaček pro Tana. Zaklepal jsem a dveře a hned jsem uslyšel něčí kroky.

 Ve dveřích se po pár sekundách objevil Jin ,, Ahoj Tae, aaaa kdepak je Kook? Neměl přijet taky?" ,, Nooo on mi tak trochu usl v autě, tak jsem ho nechal spát dál." ,, Dobře, tak....no to ti moc nevyšlo." otočil jsem se a vycházel z auta Kookie i s klíčky od auta. ,, Proč jsi mě nevzbudil zlato?" ,, Nechtělo se mi tě budit když jsi byl tak roztomilý a jsi hlavně vyčerpaný."  odpověděl jsem uvolněným hlasem.

,, No takže vy dvě hrdličky jakpak šla práce?" optal se Jin který už stál za Jinem a objímal ho okolo pasu jednou rukou. Jin už držel Tanieho v ruce, ale vypadalo to že se chce proběhnout. Jin ho pustil tedy na zem. ,, Bylo to náročné a na něm to jde asi dost vidět." vzal jsem si do objetí vyčerpaného a ospalého Kookieho.  ,, Jo jde to vidět, hele jeďte už domů a vyspěte se pořádně na zítřejší let ano?" skoro až nám rozkázal Jin.

Ale v ten moment se Kookie rozhodl obejmout Jina i pak Joona a řekl jim že jim budou chybět, je to hodný kluk. ,, Tak se mějte a napište až dorazíte na hotel." Zamávali jsme a vyjeli domů. ,, Za chvíli jsme doma ju." položil jsem svou ruku na Kookovu nohu. Jen se na mě podezíravě podíval. ,, Dobře tak já ji dám nazpátek na volat." chtěl jsem už oddělat ruku ale Kookie ji chytl a dal mi najevo ať ji nechám tam kde ji mám.

Nad tímhle jsem se musel usmát. On jen trochu zčervenal a koukal se z okna aby to zakryl, ale mně to bylo ihned jasné. Už jsme zastavovali před domem. Hned jsme šli dovnitř do tepla, už nebylo takové počasí jako před pár dny. ,, Kookie máš hlad?" zeptal jsem se ho když si ještě vyzouval boty na chodbě a já už stál za kuchyňskou linkou. ,, Mmm možná, ale dal bych si něco speciálního." přišel ke mně ze zady a zajel rukou pod košili. ,, Jsi si jistý?" optal jsem se ho dřív než bude pozdě pro něho.

,, Ano pane." ,,Tohle se mi líbí baby." otočil jsem se k němu čelem a přitiskl si ho na své tělo. vzal jsem ho jednou rukou za pas a díval se mu zpříma do očí. Neuhl což se často nestává, takže na to opravdu má chuť. ,, A jakou místnost vyberete pane Jeone?" ,, To nechám na vás pane Kime." bože jak já miluju když mi takhle říká. ,, Fajn." podebral jsem si ho pod zadkem. Obmotal okolo mě nohy a nechal se nést.

Zamířil jsem to přímo na gauč v obýváku. Položil jsem ho na gauč a už si ho vyslékal. ,, Tae, prosím bez přípravy." koukl na mě prosebně ,, Fajn ale opovaž se pak skučet." rozepínal mi košili během toho co jsme se vášnivě líbali. Do chvíli jsme byli oba dva nazí a já do něj nepřetržitě přirážel. Hned co jsme dovyvrcholili oba jsme si dali společnou rychlou sprchu a zalehli znavení do postele.

Ráno mi zazvonil budík na mobilu a hned jsem se po něm natáhl abych ho vypl, ale nemohl ho nahmatat. Otevřel jsme oči a Kookie ho držel v ruce a koukal se na mě vážným výrazem. Tak jo no žádných 5 minut navrch. ,, Dobré ráno baby." políbil jsem ho a položil pod sebe. ,, Dobré ráno pane." ušklíbl se a oplatil mi polibek.

,, Tak jo ale teď se fakt pojďme v klidu nasnídat a převléct do hodiny je tu auto." rozhodl jsem až se Kookie divil. ,, Dobře udělám snídani, ty se mezitím převleč a uprav." ,, Platí." dali jsme si pusu a Kookie už si to mířil do kuchyně. Ještě že ho mám, protože já si moc teda nevařím. Já se mezitím teda převlékl a upravil se. Lehce jsem si navlnil vlasy aby byly nadýchané a napatlal na sebe trochu make-upu. 

,, Taeeee! Už je snídaně pojď." zvolal na mě Kookie ze spodu a já už šel ze schodů dolů do kuchyně. Snídani jsme snědli dost rychle, byla moc dobrá jak jinak když je to Jinovo dítě. ,, Bylo to moc dobré Kookie, musíš mě to taky naučit." ,, Ale to by si nemusel být líný." vyplázl na mě jazyk. ,, Tsss, běž se převléct ty, já uklidím alespoň nádobí a pak ti ještě udělám lehký make-up a připrav se na hodně lidí." Jen mi na všechno kývl a utíkal navrch se připravit.

Nádobí jsem měl hotové a věci už byly připravené na chodbě. Chtěl jsem jít za Kookem do koupelny nahoru ale už scházel schody. Koukal jsem na něj dost překvapeně, protože si zvládl dát make-up i sám a docela dost pěkně. ,, Moc ti to sluší." ,,Děkuji, mě se líbí na tobě ty vlásky." políbili jsme se znovu. Někdo mi začal volat a samozřejmě že náš řidič. ,, Tak pojďme." vzal jsem si svůj kufr a tašku přes rameno.

Nasedli jsme a popřáli mému řidiči krásné ráno. Kookie mu podal kávu v kelímku ,, Prosím tady za to že jste pro nás jel tak brzy." ,, Ooo děkuji vám. Můžeme jet kluci?" optal se nás řidič a my jen kývli. Na letišti jsme byli tak za 45 minut, což jsem se divil že nejsou ucpané dálnice jako většinou. Vždy máme rezervu takže můžeme být klidní.

Řidič vystoupil a otevřel nám dveře abychom mohli vystoupit do toho davu. Samozřejmě všude byla ochranka a měl jsem Kooka, ale sem tam se stávalo že se ke mně dostali, ale neublížili mi. Sundal jsem si roušku a zamával všem. Když vystoupil Kook tak si stoupl přímo za mě. A naklonil se k mému uchu ,, Všechno dobrý?" koukl jsem se na něj ,, Jsem zvyklý za tu dobu neboj se ano. Co kdybychom tě prozradili pořádně?" v ten moment se Kookie zarazil.

Sundal jsem mu roušku a políbil před všemi co tu byli, najednou bylo ticho. Kookie se nebránil a zapojil se velice rychle. Po tomhle divadýlku jsme šli přes hlavní budovu přímo k letadlu a nastoupili jsme do první třídy kde už byl Jimin s Yoongim a už seděli.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Omlouvám se vám, chtěla jsem původně psát v sobotu a vydat to včera, ale měla jsem plný víkend a včera jsem měla školu do osmi.

 Takže jsem už na to nějak neměla chuť, ale teď to tady máte.

Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat