🔸42.kapitola🔸

235 8 3
                                    

Pohled Jungkooka

To co udělal Tae před všemi svými fanoušky a fotografy mě dost zaskočilo. Ale pak jsem se rychle vzpamatoval a začal spolupracovat. Hned na to jsme se rozešli do letadla kde už čekal Yoongi s Jiminem. ,, Ahojte kluci." pozdravil jsem je a sedl si hned oknu. Tae si přisedl hned ke mně a začal mi dávat letmé polibky na krku. ,, Miluju tě zlato." zašeptal mi do ucha. ,, Já tebe taky miluju." usmáli jsme se na sebe a pustili si nějaký film u kterého jsme oba dva stejně usnuli.

Spali jsme asi 2-3h, takže 1/3 letu za námi, to je fajn. Já se vzbudil samozřejmě jako první a nechtěl jsem budit Taeho. Ale blbě jsem se pohnul a už byl vzhůru ,, Vyspaný pane Kime?" optal jsem se ho rozespale. ,, Ano a ty Kookie?" ,, Trochu jo." usmáli jsme se na sebe a vybírali si jídlo z menu. Co jsme měli vybrané akorát okolo nás prošla letuška, tak jsem ji nadiktoval co všechno chceme. 

Samozřejmě jak odcházela tak na mě mrkla a Tae to zpozoroval jako správný užárlený přítel. ,, Zlato no tak." ,, Žádné no tak jasné, jsi jenom můj a žádná holka po tobě nebude mrkat. Takže že bych si udělal radši značku?" ,, Zapomeň, říkal jsi že se taky budu s tebou fotit ne?" vyhrozil jsem mu prstem a otázkou ze které se mu rozzářili oči.

,, Takže se necháš fotit od fotografů jo?" pousmál se ,, Asi jo, ale jenom pokud mě budou potřebovat, což moc nehrozí." ,, O tomhle se s tebou nemíním hádat baby." umlčel mě pusou v moment kdy za ním stála letuška s naším jídle. Jak milé načasování, že on věděl že jde. ,, Děkujeme." převzal Tae s úsměvem jídlo  a to moje položil na sklápěcí stolek.

,, Za jak dlouho že tam budeme zhruba?" optal jsem se ho aby nebylo úplné ticho po jídle. ,, Ještě 5-6 hodin, to je už jenom chvíle." Já si jen povzdech a trochu se víc zaposlouchal. Otočil jsem na pravo a slyšel jsem vzdychání. No nebyl jsem sám, protože Tae se taky otočil za zvuky. ,, Dobřeee tohle bych od Yoongiho nečekal že i v letadle." podal jsem poznámku a Tae mi dal pohlavek. ,, Aby si nebyl druhý kdo bude vzdychat slastí pode mnou." 

Položil mi jeho ruku na vnitřní stranu stehna ,, Tae tady ne prosím, mmm." zaklonil jsem hlavu a vychutnával si jeho doteky. ,, Opravdu? Alespoň by jsme zabili nějaký ten čas." ,, Prosím zlato." ,, Dobře, promiň." než se odtáhl dal mi menší pusu na čelo. Zbytek letu jsme kupodivu prospali a hodinu před příletem jsme se vzbudili. Rychle jsme si sbalili vytáhlé věci a upravili se. Protože naše vlasy trčeli do všech stran.

,, Tak co už je to lepší?" zeptal se mě když si upravoval svůj poslední neposedný pramínek vlasu. ,, Teď je to lepší." trochu jsem mu pomohl a věnoval mi další letmou pusu. Kluci se z vedle ozvali taky ,, Hele a nechceš mě taky upravit Kookie." nezapomněl podat provokovací poznámku Yoongi jak jinak že ano. ,, Abych tě neupravil tak že se nepostavíš." mrkl jsem na něj. Ten jeho vylekaný pohled mi za to prostě stál. Nad námi na palubce se rozsvítil symbol abychom se připli na přistávání a samozřejmě to i hlásili do rádia, ale tak trochu francouzsky.

Přistání proběhlo v pořádku a my už si brali věci, které jsme si s sebou vzali do letadla. Vystoupili jsme a hned nás čekalo auto pro každého jedno. Tím myslím pro mě a Taeho jedno a pro Jimina s Yoongim druhé. Dovezli nás před hlavní halu celého letiště a už se jen čekalo než nám přivezou zavazadla. Nemohl jsem jen tak nečinně čekat než to ten mladík doveze. Šel jsem mu pomoct to alespoň naložit do kufru i když Tae byl proti, ale je to přece jen moje práce. Bylo mílé vidět i Yoongiho jak pomáhá druhému mladíkovi.

Uklonil jsem se mu jako poděkování a nasedl nazpátek do auta. ,, Všechno v pořádku?" optal se mě starostlivě můj milý. ,, Ano neboj se, nemohl jsem to tak nechat přece." pousmáli jsme se na sebe a řidič se rozjel směrem k hotelu. Den příletu jsme měli volný abychom si odpočinuli po letu a nasbírali síly na focení, kterého se snad nezúčastním. Od letiště to byla necelá hodinka, což bylo fajn. Delší cestu bych nedal po dlouhém stráveném čase v letadle. 

Všude byli fotografové připravení se svými foťáky a několik málo fanoušků, kteří věděli o příjezdu Taeho a Jimina. Jimin s Taem šli vedle sebe a všem mávali a nechali se s fanoušky fotit, ale ne se všemi. S Yoongim jsme šli za nimi a dohlíželi aby se něco nestalo. Co jsme zalezli do hlavní haly hotelu tak pominul klid a řvaní odléhalo. Řekl jsem klukům že skočím pro klíče, zamířil jsem si to k recepci, kde při mém štěstí znovu stála mladá pěkná holka.

Otočil jsem se za sebe na Taeho, který se chtěl už rozejít, ale Yoongi ho zastavil a něco mu pošeptal. Ani jsem si nevšimla že recepční mi podává klíče od dvou apartmánů a trochu jsem se polekal tak že jsem polekal i ji. Omluvil jsem se jí a šel za kluky. ,, Tak jo je to 10 patro, tyhle klíčky jsou zřejmě pro vás a tyhle pro nás." podával jsem jedny klíče Yoongimu do rukou. ,, Hele půjdeme pak spolu někde na oběd a odpoledne bychom se rozdělili?" optal se Jimin mile s krásným úsměvem. ,, Jasné to není špatný nápad." objal ho Tae kolem ramenou a vyšli zase jako první.

Něco si ve předu povídali, tak jsem nechtěl aby bylo ticho i vzadu. ,, To jste si to opravdu rozdali v letadle?" pozdvihl jsem jedno obočí a zdálo se mi že se i Yoongi trochu načervenal. ,, Jo musel jsem mu ukázat že je můj." ,, Mmmm.." mrkl jsem na něj a za to jsem dostal odstrčení pomocí jeho žďuchnutí ramene. ,, Tak jo za hodinku a půl tady, a vemte si něco pěkného na sebe." Zalezli to apartmánu naproti nám.

Jen co jsem vešel do apartmánu za Taem, tak mi spadla brada až na zem jak to tu bylo krásně vybavené a ten výhled z balkónu byl taky úžasný. ,, Vybral jsem nám nádherný pokoj?" otočil se na mě ,, Ano vybral, je tu nádherný výhled, můžu?" poukázal jsem na kliku od bálkónu. ,, Určitě, já si skočím hodit sprchu ju." ,, Dobře půjdu po tobě a můžeš mi pak vybrat co si mám vzít na sebe i když toho nemám moc pěkného jako ty." Tae jen kývl a zalezl do koupelny. Já se mezitím kochal nádherným výhledem a čekal než vyleze Tae z koupelny.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ano já vím, půl roku nic nebylo.

Možná se i k těm všem rozepsaným knížkám dokopu a využiju toho že budou prázdniny.

Doufám že jsem vám udělala radost novou kapitolou.


Bodyguard {Vkook}Kde žijí příběhy. Začni objevovat