Pohled Jungkook
Jen co jsem si sedl za Yoongim a Hobim se ke mně Tae natiskl. Dal ruku za mě na opěradlo gauče. Nahl se pomalu ke mně a pošeptal ,, Tohle si odskáčeš doma, doslova." odtáhl se s úšklebkem, který nesměl chybět. Kluci jen po nás hodili divné pohledy a ani se jim nedivím. ,, Hobi co máš v plánu až odletíme do Itálie?" zeptal jsem se ho aby jsem odpoutal pozornost od nás dvou. ,, Noo... našel jsem si svůj vlastní byt, o hodně větší a nechal kluky o samotě. Prospěje jim to."
Yoongi se na něj usmál a Hobi na něj zrovna když je objímal ze zadu Jimin, který právě přišel. ,, Copak se tu řeší?" optal se zvědavě všech přítomných. ,, Ale nic jen že jsem se k vám nepřistěhoval a budu se stěhovat do většího svého bytu." objasnil mu situaci Hobi ,, To je skvělý, takže si nakonec něco vybral jo?" Hobi kývl na souhlas a pobídl ho aby si sedl mezi něj a Yoongiho.
Jimin neváhal ani chvíli a sedl si mezi ně, ale víc se namáčkl na Yoongiho když to byl jeho přítel. Pak po nějaké chvíli přišel Joon s Jinem. ,, Tak co vy dvě staré hrdličky?" optal se Tae ,, Hele nejsme staří!" okřikl ho Jin, ten který byl zrovna z nás všech nejstarší. Já se začal smát stejně jako Yoongi vedle mě s Jiminem a Hobim. ,, Ach jo děti děti." povzdechl si Joon a posadil se vedle Taeho.
Další hodinka proběhla kecáním o všem možném co nás napadlo. Už byla půlnoc a my se rozhodovali kdy se půjde domů. ,, Takže kdy se jde domů?" zeptal se první Joon. ,, Však je teprve půlnoc a skoro jsme nepili sakra." postěžoval si pro změnu Yoongi. ,, Dobře jdu pro nejmíň 3 flašky a 7 drinků ať to urychlíme, né že někdo zdrhne." ukázal na všechny Jimin ukazováčkem jako varování.
,, Já jdu s tebou počkej." přihlásil jsem se k němu, ale Tae mě nechtěl pustit. Nakonec se přidal k nám. ,, Kookie jsi v pohodě?" optal se mě Jimin přede mnou. ,, Jo neboj, jen se mi trochu točí hlava." ,, A proto jsem ti říkal ať zůstaneš." poznamenal naštvaně Tae. ,, Ale Jimin by to sám nezvládl." oba se začali smát a já nahodil nechápavý pohled. ,, By ses divil Kookie." řekl klidně Jimin když jsme přicházeli k baru.
,, Můžeme poprosit to co jsme si vzali jako první.." ,, Těch 7 drinků?" optal se pro jistotu barman ,, Ano ano a ještě 3 flašky k tomu něčeho." řekl mile s úsměvem Jimin. ,, Takže tady je těch 7 drinků a 3 flašky. Hlavně opatrně kluci." ,, Rozkaz pane." řekl Tae a oba se zasmáli. Asi se tu ti tři s barmanem moc dobře znali.
Šli jsme za ostatními, ale někdo nás předběhl. Nějaký kluk si sedl vedle Yoongiho, ale Yoongi mu jevil naprostý nezájem. Hobi měl u sebe svého krasavce, který ho pozval na tanec a do Jina někdo dělal, když byl Joon pryč. Jimin položil 7 drinků které nesl a já s Taem položili zbytek na stůl též. Opřel se o stůl a naklonil se nad kluka, který si povídal s Yoongim.
,, Neruším vás náhodou?" usmál se tak že z něj šel docela strach. ,, Jo rušíš vypadni, kazíš mi chvíli." ,, A jakou když ti nejevím žádnou pozornost a takhle k mému příteli už nikdy nemluv." nezapomněl se do toho vložit Yoongi. Jimin už ani chvíli nečekal, sedl si na svého přítele obkročmo a vášnivě ho políbil přímo před klukem, který seděl vedle Yoongiho.
,, Ani u jednoho nemáš žádnou šanci tak se pakuj." vyhnal jsem jednoho ze dvou a teď ještě toho Jinového. ,, Hele a ty se taky nechceš odebral?" položil jsem mu ruku na rameno. ,, Já se jen tak nenechám neboj se, dítě." otočil se nazpátek k Jinovi. Tae mi pošeptal že Joon je už skoro u nás tak jsme mu uvolnili cestu.
Stoupl si za kluka a založil si ruce na hrudi. Koukal se na něj tak že už musel být nejmíň 1000x mrtvý. ,, Můžeš se otočit." řekl Jin a už se natahoval pro svůj drink. Kluk se ihned zděsil a beze slov utekl na druhý konec klubu. ,, Nic ti neudělal že ne?" ,, Ne neboj by si ani netroufl." ,, Máš pravdu, Jinie." Joon začal bez problémů flirtovat před námi všemi s Jinem, který se jen lehce červenal.
Poslední klučina který seděl s Hobim taky odešel ,, Napíšu ti zítra, zatím. Mějte se kluci a pohlídejte mi ho." mrkl na něj a šel za svými kamarády. ,, Slibuju jestli to bude nějaký děvkař tak ho zabiju až se vrátíme." ,, No tak Kookie klid, kdyby chtěl tak už by něco zkusil na záchodech nebo na parketu. Ani se mě nedotkl." ujišťoval mě Hobi, ale moc se mi tomu zatím věřit nechtělo.
Joon zničeho nic políbil zmateného Jina, který se po chvíli poddal jako by se nic nedělo. ,, Nevadí jim že jsme tu taky?" optal se znechuceně Yoongi. ,, Nemusíš se na ně koukat odborníku." řekl jsem provokativně. Dostal jsem jen úšklebek jako odpověď. Jimin si sedl znovu na něj a začal ho taky dravě líbat, Yoongi se nedržel pozadu a strčil jeho ruku pod Jiminovo tričko. Hobi se radši sebral a šel za svým novým "přítelem" na bar. Ani se mu nedivím, ale začal jsem být z toho dost nadržený jak jsem koukal na naše dva páry, které se líbají a nepřestávají.
Otočil jsem hlavu na Taeho, který si mě sjížděl pohledem. ,, Přestaň Tae." ,, No tak baby, posaď se prosím. Alespoň na chvíli." moje tělo se samo pohlo a sedl jsem si obkročmo na Taeho stejně jako Jimin. Obmotal jsem své ruce okolo jeho krku. Tae si položil své ruce pod mou košili na moje boky. Druhou pohl pod košilí na záda, kde přejel prsty přes celou mou páteř od vrchu až dolů k zadku za který mě chytil a zmáčkl si.
,, Baby, dej mi pusu no tak. Nechci být pozadu." nemohl jsem jeho hlasu a pohledu co mi věnoval odolat a políbil jsem ho. V polibku jsme zůstali stejně dlouho jako ostatní u stolu na kterém už byla vypitá 1 flaška + 7 drinků.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Předem se omlouvám za chybičky, ale pak to projde jednou velkou kontrolou nebojte.
Takže jestli si to budete číst znovu, tak se to už bude dát snad číst normálně.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...