Pohled Jungkooka
Ráno jsem se vzbudil vedle svého přítele ale tak trochu s bolavým zadkem. Jak jinak když jsme si to večer víc užili a popili. Strašně moc jsem byl rád že jsem se probouzel vedle něj. Dělalo mi to obrovskou radost. Nakonec jsem si nějak sedl na postel, ale tím jsem vzbudil Taeho.
,, Promiň nechtěl jsem tě vzbudit Tae." ,, To nevadí Kookie, co si dáš na snídani?" ,, Nechám to na tobě je mi to celkem fuk." ,, Dobře tak lež a já ti to přinesu do postele." položil mi malou pusu na čelo a vysoukal se z postele. Tan hned vběhl do ložnice, když Tae otevřel dveře.
Skočil pěkně na postel a začal jsem se s ním mazlit než nepřinesl Tae pro nás oba snídani. Bylo to od něj moc milé ,, Děkuji, jsi strašně hodný." ,, Pssst a papej." umlčel mě a já se pustil do lívanců s čajem. Jen co jsme to snědl jsme společně šli do vany.
Tae mezitím napouštěl vanu když jsem si vybíral oblečení a jemu do čeho se převlečeme až z ní vyjdeme. Dneska v plánu bylo se válet a nachystat si pomalu věci na odlet do Itálie abychom se později ničím nezdržovali a nic nezapomněli. Odlet do Itálie byl už za dva dny, tedy v úterý. ,, Baby pojď sem." zvolal na mě Tae z koupelny. Hned jsem za ním přiběhl a už ležel ve vaně.
Já se rychle vyslékl a sedl si před něj. Takhle ve vaně jsme vydrželi i hodinu než mi zazvonil mobil. Tae mě ale držel a nechtěl mě pustit ,, Tae co když je to něco důležitého no tak." nakonec mě pustil ven. Stejně už sám vylézal a bral si ručník. Rychle jsem sebral mobil a bez přemýšlení jsem zvedl hovor aniž bych se podíval kdo mi volá.
,, Prosím?" ozval se z druhé strany manažer ,, Ale ahoj Kooku, alespoň ty mi bereš mobil. Řekneš mi laskavě kde ho má Tae?" ,, To já netuším, děje se něco?" optal jsem se hned jako první. ,, Ano tak trochu jste v novinách zase a v bulvárech, prostě všude jak jste před klubem a no...." ,, Heh no... jak to vysvětlit..." než jsem cokoliv dořekl tak Tae mi sebral mobil a objal mě jednou rukou ze zadu a hladil mi hruď.
,,Je nějaký problém?" ,,Ano jste všude po bulvárech Tae a ještě s rozepnutou košilí.." Tae tohle bral víc s klidem než manažer, protože tím alespoň nasytil novináře, takže nám dávají pokoj a nelozí nám do soukromí. ,, Myslím že to nebyla dost dobrá fotka, ale snad jim to bude stačit zase na chvíli." ,, Tae.... máš štěstí že to máš promyšlené opravdu." vyhrozil mu manažer. ,, A za dva dny letíte do té Itálie, tvůj řidič tam bude o půl 10 ano a poletíte o půl 11." ,, Dobře děkuji moc a nebojte se tolik o nás." ,, Asi nebudu když jsi chytrý, no nic Tae nechám vám klidný zbytek víkendu a zítra nezapomeňte na focení a nějaké papíry zase." ,, Nebojte a ještě než to zavěsíme, Jimin nemá s Yoongim problém že ne?" ,, Ne novináři se zaměřili na vás." ,, Díky bohu, dobře tak zatím ahoj." ,, Ahoj Tae."
Zavěsil hovor a podal mi mobil do ruky, který jsem hned odhodil do měkké postele vedle nás. ,, Tak jo pane Jeone, jdeme si nachystat alespoň nějaké věci do Itálie." ,, Dobře." usmál jsem se na něj a vložil mu letmou pusu na jeho sladké rty. ,, Takže do čeho to chceš zabalit zlato?" optal jsem se svého přítele, který už stál před skříní a přemýšlel co si s sebou vezme.
,,Já si rozhodně vezmu jeden kufr a pro Tanieho vezmu něco málo do menší tašky." ,, Dobře jdu ti vyhrabat kufr a pro Tanieho tu černou nebo tmavě šedou tašku?" optal jsem se ho pro jistotu abych nevzal špatně. ,, Hele to je i jedno jakou uznáš za vhodné." usmál se na mě a už si skládal na postel oblečení. ,, Dobře zlato, tak mi dej minutku." ,, A ty si vezmeš vůbec co Kookie?" pořvával na mě Tae přes celý barák.
Už jsem byl ve dveřích když se zrovna otáčel a chtěl pro mě jít. ,, Tady je ten kufr a taška pro Tanieho." položil jsem věci na postel a chtěl si jít pro svou větší tašku. ,, Mmm děkuji a pojď sem." přitáhl si mě k sobě a nechtěl mě pustit z pokoje. ,, Moc se těším až s tebou poletím takhle pryč a neboj se budeme mít čas i pro sebe." ,, Já vím neboj se, to aby si uklidňoval těmihle slovy hlavně sebe. Tebe tam budou pořád obskakovat né mě." ušklíbl jsem se.
Tae mi úšklebek oplatil ,, Moc si nemysli podívej se na svojí tvářičku a postavu, určitě si tě taky ukradnou." dal mi pusu na krk a pustil mě si nachystat nějaké věci. ,, A Tanieho bereme sebou nebo půjde teda k Jinovi a Joonovi." ,, Přemýšlel jsem a asi ho necháme doma, je to jen na pár dní a nechci ho takhle tahat letadlem chudáka." ,, Dobře takže jim zrovna asi napíšu co?"
,,Jestli by si mohl, zavezeme ho tam zítra večer po práci, pokud jim to nebude vadit." ,, Dobře teda Tae zeptám se Jina, ale myslím si že nebude vůbec proti." usmáli jsme se na sebe a já už držel mobil u ucha a volal Jinovi.
Jin: Ahoj Kookie, jak se vám daří?
Kookie: Ahoj Jine, ale jo dobré a co vy dvě hrdličky?
Jin: Ano máme se fajn, zrovna jsme dojeli z nákupu takže jdu vařit oběd. Nechcete se stavit?
Kookie: Hele já ti nevím, záleží na Taem jestli bude chtít obědvat jinde.
Tae na mě jen kývl že rád půjde navštívit Joona s Jinem.
Kookie: Dobře tak asi přijdeme. Nemáme něco vzít nebo přijít dřív a já bych ti pomohl?
Jin: Hele klidně přijďte až na oběd, my to tu zvládneme tak za 2 hodinky?
Kookie: Tak jo domluveni, tak zatím.
Jin: Zatím Kookie.
,, Tak se jich zeptáme na obědě u nich nevadí?" ,, Nevadí Kookie bude to tak lepší a kdy že máme přijít?" ,, Tak za dvě hodinky, tak to akorát stihneme ne?" ,, Určitě." Nenechali jsme se dál rušit a šli jsme si každý balit oblečení a potřebné věci do Itálie. Tae nezapomněl zapnout písničky aby nebylo úplné ticho doma.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak jo po dlooouhé době jsem asi zase nazpátek. Kapitoly budu vydávat podle nálady a hlavně času. Takže nic neslibuju a budete mít alespoň pokaždé překvápko.
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...