Pohled Taehyunga
Potom co jsme si s Kookem promluvili jak to chodí, jsem šel pokračovat v dělání večeře. Pomalu táhlo na půlnoc, ale tak půlnoční svačinka místo večeře. Jen jsem skoukl Kooka jestli je v pořádku, klečel tam na zemi a Tannie ho otravoval. ,,TAN místo!" rozkázal jsem své chlupaté kuličce a ta odcupitala pryč. Kook se najednou sebral a šel dokrájet zeleninu. Celou místnost prolévalo ticho ,, Hele Kookie.." ,,Mhm?" upoutal jsem jeho pozornost a pokračoval. ,, Promiň s tím mobilem, ale musíš mě pochopit sám vím své no a taky se ti ještě jednou omlouvám za ten incident v klubu. Neměl jsem odcházet bez tebe."
Jeho ruce se najednou objevili okolo mého pasu. Králíček mně objal zezadu, nebránil jsem se bylo to dost příjemné. Po chvíli co jsem dochystal tousty, tak jsme se společně přesunuli do obýváku abychom si pustili nějaký film. ,, Kookie budeš chtít vodu, čaj, kafe, nějaký džus či chceš pokračovat v pití?" ,,Mhm....možná bych si dal i ten alkohol jestli můžu poprosit smíchat s něčím nealko." ,, Dobře brouku." Potom co jsem vyslovil tu přezdívku jsem se zarazil ve futrech mezi obývákem a kuchyní. Cítil jsem na sobě jeho pohled. Zatřepal jsem hlavou a pokračoval v chůzi do kuchyně pro nějaké pití.
,, Na tady máš." ,, Děkuji Taehyungie." usmál se na mě s jeho krásným úsměvem a k tomu přikrčil jeho nosánek. Nakonec jsme se shodli na akčním filmu, pustil jsem ho a začali jsme se dívat. Při dívání na televizi jsme se cpali tousty se zeleninou. Byl jsem moc rád že mu chutnalo, protože moje schopnosti v kuchyni nejsou bůh ví jaké. ,, Co se na mě tak koukáš?" všiml si mě Kook a optal se mě ,, Ne nic, jen vidím že ti asi chutná." ,, Je to moc dobrý, děkuji měl jsem docela hlad." ,, Jen jez, kdyby si měl ještě hlad tak se neboj si říct jasné."
Po filmu jsme pustili do pozadí písničky a začali jsme si povídat. Kookie byl hodně opilý šlo to na něm vidět, ale byl roztomilý. Na mně už taky trochu působil alkohol což se mi dlouho nestalo, ale nevadilo mi to. ,, Jak vůbec dlouho máš Tannieho?" ,, Skoro už 4 roky." ,, Tae?" ,, Ano?" ,, Můžeš prosím zavřít oči?" ,, Záleží proč Kookie." ,, Prostě zavři oči, prosím." ,, No dobře." neměl jsem náladu se dohadovat, tak jsem nakonec zavřel oči. Cítil jsem jak se ke mně přibližuje, ale ani jsem se nehnul z místa. Pořád jsem seděl, najednou jsem ucítil jeho rty na těch mých. Pomalu s nimi něžně hýbal, nevěděl jsem jestli mu odpovědět a nebo ho odstrčit.
Nakonec jsem se rozhodl pro tu první možnost a začal jsem spolupracovat. Přehodil jsem naše pozice a to tak že Kookie ležel pode mnou na gauči a já byl nad ním. Nemohl jsem ho přestat líbat, byl jako můj magnet. Strašně mě to k němu táhlo už od té doby co jsem ho spatřil a netuším proč. Přemístil jsem jednu ruku na jeho bok a začal jsem ho mnout. Kookie nebyl pozadu a pod tričkem mi prozkoumával mou hruď. Nebyl jsem ani trochu proti, protože jsem byl dost nadržený. ,, Aaah~" vydal ze sebe Kookie pode mnou. ,, Ne nemůžeme, je to jen alkoholem, promiň."
Odtáhl jsem se od něj a posadil ho nazpátek. Ten se jen smutně koukal směrem dolů na gauč. Pak hlavu zvedl a naše pohledy se znovu a opět střetli. ,, Prosím ještě jeden polibek." ,, Kookie- naah no dobře, ale jenom polibek." Nakonec jsem znovu přikývl. Nahnul jsem se pomalu k němu a přivlastnil si jeho rty. Jak byly krásně měkké a sladké, mohl bych je líbat pořád. Odtrhl jsem se od něj a přemístil jsem se k jeho nádhernému krku, na kterém jsem udělal jednu větší nafialovělou značku. Nakonec jsem jí olízl a ještě jemně zkousl jeho kůži na krku, aby to nebylo málo.
,, Pojď půjdeme spát. Musíš být unavený." řekl jsem a vzal si skoro spícího králíčka do náručí. Odpochodoval jsem to do mojí ložnice, položil jsem ho pomalu a opatrně na postel. Šel jsem zavřít potichu dveře a lehl si za králíčkem. Nechtělo se mi ještě moc spát, tak jsem si podepřel hlavu rukou a hladil Kookieho po jeho jemných a rozcuchaných vlasech. Chvíli jsem ho hladil i na zádech, měl jsem potřebu se ho pořád dotýkat. Jako poslední gesto na dobrou noc jsem ho políbil na čelo a usnul s ním v mém náručí.
Na druhý den ráno jsem se pomalu probouzel a hmatal po Kookiem, abych si ho vzal do pevnějšího objetí, ale on vedle mě nikdo neležel. Bleskově jsem se vyhoupl do sedu a pak rychle stoupl. To mi zapříčinilo zamotání hlavy, ale i tak jsem se udržel na nohou a vyšel do kuchyně. Jen co jsem otevřel dveře se vůně z kuchyně linula celým domem. Jak jsem vešel do mé kuchyně spatřil jsem tam Kookieho, jak připravuje snídani jen s kraťasy na spaní. Celé záda měl odhalené, tedy i hruď, kterou jsem bohužel neviděl. Potichu jsem se k němu dostal a objal ho pevně ze zadu.
,, Dobré ráno." ,, Dobré ráno Taehyungie. Pustíš mě prosím?" ,, Ehm promiň." ,, Nevadí, to já se omlouvám za včerejšek, skoro nic si z něj nepamatuju. Ale-" zarazil se, asi vím proč nechtěl pokračovat. ,, Nemusíš to říkat Kookie" mezitím jsem se přemístil ke stolu a sedl si za něj. ,, Já si to pamatuju moc dobře." po těchhle slovech celý zrudl, ale stále nepřestával vařit. Sjel jsem pohledem na jeho velký zadek, který jsem měl pořádně včera pomačkat. Teď toho dost lituju že jsem to neudělal. Takový nádherný kluk, bez trička a ještě mi ke všemu vaří mhm, div jsem nezačal slintat. Zatřepal jsem hlavou abych se nazpátek vrátil do reality.
Kookie přinesl po chvíli snídani na stůl. ,,Mhm to je moc dobré." pochválil jsem mu snídani, ale on jen kývl a lehce mu zčervenaly tváře. Jen jsem se nad tím pousmál a jedl dál. Po jídle jsme všechno uklidili, co jsem šel zanést poslední talíř do myčky jsem se omylem otřel rukou o jeho zadek, ani jsem si toho nevšiml, ale Kookie ano. ,,TAE!" Okřikl mě a já se lekl, tak že jsem i trochu povyskočil. ,, Co se děje?" ,, Ty jsi mi-" ,, Co jsme udělal?" koukal jsem se na něj udiveně, asi vycítil že o ničem nevím, tak dál nemluvil.
Po další hodině co jsme spolu strávili v obýváku nad hraním her, zavibroval Kookův mobil a nejen jednou. Volal mu Jin, tak to vzal a odešel na chodbu, stejně jsem ho poslouchal, šlo ho slyšet i od tama. ,, Tae mohl by si mě prosím hodit už domů. Jin chce abych byl na oběd doma a tebe zve taky pokud chceš." usmál se na mě. ,, Rád tě odvezu a rád příjmu Jinovu pozvánku, tak se pojďme převléct." oznámil jsem mu a zašli jsme do mé ložnice.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wohoooo další kapitolka venkuuu. Doufám že se vám příběh líbí.💜💚
Do komentářů mi můžete napsat jestli jo a jestli ne tak co na tom zlepšit, beru všechno. 😊😊
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...