Pohled Taehyunga
Hned co jsi na mě sedl a poslechl mě, podlehl tak strašně rychle. Tohle na něm miluju že mi stejnak po takové námaze podlehne. Už nějakou chvíli jsme se líbali než jsme se od sebe neodtrhli díky nedostatku kyslíku. Jeden druhému jsme věnoval intenzivní pohledy z očí do očí. Oba dva jsme se ztráceli v tom druhém než nás nevytrhl do reality Joon.
,, Hele vy dvě hrdličky nechcete si to nechat na doma?" rýpl si do nás, ale já to nechtěl nechat jen tak ,, Nevím kdo z nás si tu začal první se svou polovičkou před všemi." Jin si položil ruce na tvář, protože se za to styděl a od Kooka jsem dostal jeden nenávistný pohled. ,, Promiň baby." přitáhl jsem si ho poté do objetí.
,, Jen už tohle neříkej před Jinem, je taky citlivý." ,, Dobře slibuju, ale potřeboval jsem si rýpnout do Joona." odvětil jsem Kookovi. ,, Příště opatrněji v tom případě se slovy i když to bude pravda." usmál se na mě a věnoval mi ještě jeden krátký polibek. ,, Hele Kookie?" ,, Ano?" odpověděl Jiminovi Kook během vteřiny a slezl ze mě.
Jimin ho vzal za zápěstí a táhl ho ode mě na parket. Já chtěl jít za nimi, ale Yoongiho ruka na rameni mě zastavila ,, Nech je, no tak Tae. Jen se kochej svým přítelem." usmál jsem se na něj. ,, Chcete ještě sklenku?" optal se Joon. ,, Samozřejmě." kývl jsem a nastavil skleničku do které mi Jin nalil z další flašky alkohol.
I na Jinovi to šlo dost vidět a to jsem si myslel že to bude taková nevinná dušička stejně jako Kookie. Obrátil jsem pohled na svého přítele a mého nejlepšího kamaráda. Tancovali tam společně a začali se k sobě přibližovat, ale nevypadalo to že by chtěli něco víc. ,, Vidíš, provokovat umí oba dva stejně." hodil do sebe Yoongi skleničku a nalíval si další.
,, Jak s tímhle můžeš být tak v pohodě, když tvůj přítel tancuje s jiným klukem?" ,, Protože ho až moc dobře znám a nedovolil by si udělat něco víc po tom incidentu v tvojí kanceláři." já jsem vytřeštil oči jestli to myslí vážně. ,, Nekoukej tak na mě Tae, musím být ten koho bude poslouchat i když v práci je to naopak." mrkl na mě a kopl do sebe další skleničku.
,, Hele Yoongi nepřeháníš to s pitím?" optal se Jin, který se zrovna taky napil. ,, Ani ne, já se o sebe postarám neboj." odpověděl klidně Jinovi. Znovu jsem věnoval svůj pohled Jiminovi a Kookiemu, ale nikde jsem je neviděl. Docela jsem se vylekal dokud mi někdo nezakryl oči a nezačal mi dělat značku na krku. ,, Kookie?" malém jsem jeho jméno vzdechl, ale ještě jsem se stihl ohlídat. ,, Tae, baby tě potřebuje." pošeptal mi do ucha aby to nikdo jiný neslyšel.
Poté si obešel gauč a chtěl si sednout vedle mě, jenže já se posunul na jeho místo a tím pádem si sedl na můj klín. Otočil se na mě se zvednutým obočím ,, Copak?" optal jsem se ho sjel si ho pohledem od hlavy až k patě, protože mi to nedalo jak mám zatraceně sexy kluka. ,, TAE!" okřikl mě Jin ,, Co je? To s ním nemůžu už ani flirtovat?" ,, Ne přede mnou." řekl už až přísně.
,, Joone zklidni si svou ženu." ,, Přestaňte oba dva." vložil se do toho naštvaný Kook. ,, Už nejsem malý Jine a umím se o sebe postarat i s ním to zvládnu...." přesměroval během pauzy proslovu pohled na mě ,,... a ty, s tebou si to vyřídím doma." věnoval mi úšklebek a to jsem čekal nějaké seřvání. ,, Fajn, to se mi líbí." podal jsem poznámku jen tak pro sebe, ale Kookie to stejně slyšel.
,, Tak jo děcka my tu máme odvoz a už půjdeme jsou 2 ráno." oznámil nám Joon když se s Jinem zvedali. ,, Doražte opatrně a Jinie napiš mi prosím." usmál se na něj Kookie. Jin mu věnoval jen kývnutí na souhlas a opětoval mu úsměv nazpátek. ,, Tak ahoj kluci." naposledy jsme se rozloučili a už byli pryč z klubu. Já jsem dal najevo Kookovi ať se zvedne a taky tak udělal.
,, Jdu si odskočit, opovaž se tu flirtovat s někým jiným. Jimine kdyby šlo do tuhého máš povolení, ale nesmíš zajít moc daleko což si Yoongi pohlídá." ,, Dobře, ale pohni si." popohnal mě. Po cestě jsem viděl Hobiho jak se líbá s klukem, který ho oslovil o tanec. Vypadá celkem fajn díky bohu.
Rychle jsem to na záchodě otočil, ale po cestě mě zastavil můj ex, no to mi chybělo. ,, Taehyungie jsi tu sám?" opřel si ruce o mou hruď ,, Ne, můžeš se podívat za sebe." pohodil jsem hlavou a koukl se směrem přímo na Kooka, který si nás hned všiml. Něco řekl klukům, kteří mě poté taky zpozorovali.
Kookie se rozešel směrem k nám. Můj ex se po mně pořád plazil, ale mě se to moc nelíbilo a mému příteli přímo za ním taky ne. ,, Ehm... dej ty pracky pryč laskavě." ,, To jsi zase ty, už jsem ti říkal že Tae bude vždy můj." já nad těmito slovy jen protočil oči a odstrčil ho od sebe. ,, Jedinému komu patří je Kookie." přišel jsem k němu a vášnivě ho před mým ex políbil aby si uvědomil že nemá sebemenší šanci.
Kookie na mě skočil, takže jsem si ho musel podebrat pod zadkem. Odtáhl se ode mě a koukl za mě na mého ex. Já si ho už vedl za Yoongim a Jiminem. Posadil jsem se s ním na druhou stranu boxu naproti těm dvoum. ,, To bylo dost dobrý." podal Yoongi lehkomyslně ,, Snad si to už uvědomí." zavrčel Jimin pro změnu. ,, Neboj Jiminie, o to se rád postarám." převzal slovo Kook.
Chvíli jsme ještě kecali s tím že na Yoongiho se plazil Jimin až mu nakonec skončil na klíně stejně jako Kookie. Po další chvíli k nám přišel Hobi i s tím klukem ,, Hele kluci já jdu domů, tak se tu mějte." ,, Opovaž se Hobimu něco udělat nebo si tě najdu." vyhrozil mu opilý Kookie. Kluk jen kývl a odešel ruku v ruce s Hobim z klubu.
Už jsme zbyli jen my 4. Chtěl jsem si vzít skleničku, ale Kook mi odstrčil ruku a vzal rovnou celou flašku. Ano vzali jsme si ještě 2, jedna pro mě a Kookieho a druhá pro Jimina s Yoongim. ,, Otevři pusu zlato." udělal jsem tak jak požadoval. Začal mi lít přímo z flašky alkohol do pusy. Zavřel jsem oči, vyplázl víc jazyk a mnul Kookiemu jeho boky. Všechno jsem spolykal to co mi nalil do pusy.
,, Otevři ji ještě jednou." při těchhle slovech si zkousl ret, nevím o co mu šlo, ale začínalo se mi to dost líbit. Zavřel jsem nejdřív oči, ale ucítil jsem ruce jak mi rozepínají košili. Nechal jsem ho dělat co jen chtěl, protože jsem byl dost pod vlivem alkoholu. Stejně jako ti dva před námi, kteří se začali hned líbat.
,, Kookie, co míníš dělat?" jak jsem to dořekl cítil jsem jak něco stéká od mého krku až dolů do kalhot. ,, Ooops promiň." začal slíbávat alkohol z mého krku a pokračoval níž na hruď. Tam se na chvíli zastavil ,, Aaah fuck Kooku." vydechl jsem ztěžka. Tak že jsem i otevřel oči a viděl jak se na mě ti dva dívají, ale Kookie nepřestával což mě přivádělo k šílenství.
,, Tae se neumí krotit huh?" rýpl si do mě Yoongi. Zastavil jsem Kooka když by na podbříšku a vytáhl si ho nahoru. ,, Sedni si mi na klín baby a chvíli počkej." poslušně poslechl. ,, Jiminie?" ,, huh?" ,, Udělej to co umíš nejlíp co ty na to, ať tu nejsem jediný kdo tu vzdychá." mrkl jsem na něj a už sám věděl co má udělat.
Kookie byl jimi úplně hypnotizovaný. Jimin se začal třít o Yoongiho rozkrok až to nevydržel a nezavzdychal taky. ,, Aleeee..." rýpl jsem si protentokrát já. ,, Myslím že je čas jít domů baby." ,, Dobrý nápad, protože mám na tebe strašnou chuť." nezapomněl mě ještě rychle políbit. Já se zvedl i s rozepnutou košilí.
Rozloučili jsme se a šli do auta, které na nás už čekalo před klubem. Stejně jako Jiminovo do kterého nasedli jako první a také první odjeli. Já opřel Kooka zády o zadní část auta a naklonil se nad něj. ,, Máme tu paparazi baby, připrav se na to anu." bez rozmyšlení spojil naše rty a ruce mi položil na odhalenou hruď. ,, Teď už pojedeme, tohle by jim mohlo stačit." mrkl na mě Kookie a sedl si do auta a já hned za ním.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Je to tu další kapitola na kterou jste se těšili a příští bude ještě lepší. 😏😏
Taky bych vás chtěla nalákat na Give me your love kdo má rád ship Vmin.
Přeji vám hodně štěstí do nového týdne a užívejte ještě prázdniny, protože 1/2 je už za vámi. 🥰❤️
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...