15+
Pohled Taehyunga
Nevadilo mi že ho políbil, stejně jsme ještě nebyli ani oficiálně ve vztahu, i když trochu žárlím. Kookie vstal z křesla a chtěl se znovu omlouvat, ale v tom jsem mu zabránil. Dravě jsem ho políbil a chytil jednou rukou lehce za jeho krk. Po chvíli líbáni jsme se odtáhli kvůli vzduchu. ,, Tae..." ,, Ano Kookie?" ,, Já..." ,, No tak řekni mi to." snažil jsem se ho podpořit. ,, Vem si mě." já nemohl uvěřit svým očím že to opravdu řekl a ještě ke všemu v takové situaci. ,, Kookie nevím jestli bychom měli přímo tady." ,, Prosím, Taee.." tak strašně se mi líbilo jak pěkně prosí, ale nechtěl jsem to nějak uspěchat. ,, Kookie..." zadrhl jsem se a přiblížil se k jeho uchu ,,... počkej si na večer, vezmu tě k sobě a zažiješ to co jsi ještě nikdy nezažil." při těchhle slovech jsem mu přejel palcem po jeho rtech. Oddálil jsem se od něj, abych si ho mohl pěkně prohlédnout. Měl přivřené oči a cítil jsem jeho teplý dech na svém palci. Poté jsem palec z jeho rtů oddělal.
,, Musím udělat ještě pár mailů, ať toho zítra nemám moc." jen co jsem to dořekl zasedl jsem za pracovní stůl, sebral si myš a odepisoval na maily. Kookie si znovu hrál něco na mobilu, sem tam jsem si ho zkontroloval. Po asi hodince se zvedl z gauče a došel si pro pití, vzal i mně a položil ho přede mě na stůl. Sedl si na okraj stolu čelem ke mně a začal pít. Bylo to tak nesnesitelně sexy ,, Kookie." ,, Ano šéfe?" no to oslovení snad nemyslí vážně. ,, No takže za prvé nejsem tvůj šéf a za druhé vidím že nemáš co dělat." ,, Jsi můj nadřízený, takže není jedno jak ti budu říkat hmm? A napij se musíš pít a mohl by sis i odpočinout od toho počítače." ,, Neboj se." otevřel jsem si flašku s vodou a napil se. Kookie mě sledoval, každý můj pohyb hltal očima. ,, Kolik je vůbec hodin?" zeptal jsem se ho, ihned vytáhl mobil a odpověděl mi. Byly už čtyři hodiny.
,, Ještě si přečtu jeden mail a jdeme domů." ,, Dobře pane." odkýval mi. Tak neuvěřitelně mě tímhle provokoval a on to moc dobře věděl. Po přečtení jsem vypl počítač a přišel jsem ke Kookiemu, který seděl na gauči s mobilem v ruce. Sebral jsem mu mobil a strčil si ho do svojí zadní kapsy od kalhot. Ihned se po něm ohnal, sáhl mi na zadek aniž by si to uvědomil. Potom se zasekl a koukl na mě ze spodu. ,, Mmmm." zabručel jsem, Kookie se ihned zvedl a hleděl mi přímo do očí. ,, Pojďme, máme ještě přece plány." mrkl jsem na něj. Kook se rozešel a šel celou cestu za mnou. Po cestě na chodbě se spolu bavili nějaké dvě ženy o Kookovi, jen jsem se pro sebe ušklíbl, protože nevěděli že patří jenom mně.
Nasedli jsme do mého auta, ve kterém jsme už seděli na parkovišti. ,, Nemám opravdu řídit?" ,, Chtěl by jsi?" jen kývl na souhlas a čekal na odpověď. ,, Dobře tak pojď, zapnu ti tam GPSku, sám by si asi netrefil." co jsme si přesedli jsem nastavil GPS ke mně domů a vložil ji do držáku na mobil. ,, Hlavně jeď opatrně." upozornil jsem ho ,, Jasné neboj." hned co jsme vjeli na cestu jel rychleji než měl, no můj problém to nebude až mu seberou řidičák. ,, Jestli ti seberou řidičák, tak si mě nepřej." ,, No dobře tak zpomalím." ,, Si myslím." položil jsem mu ruku na stehno, když jsme zrovna stáli na červené. Hladil jsem ho po vnitřní straně, posouval jsem ruku víš až jsem narazil na jeho rozkrok. Začal jsem ho provokativně hladit a lehce mačkat. ,, Taeee, prosím, nedokážu aaaaah... se soustředit na řízení."
Po asi dalších 30 minutách jízdy jsme konečně zaparkovali před mým domem. Co jsem otevřel dveře jsem ho táhl po schodech nahoru do ložnice. V ložnici jsem ho pohodil na postel a pomalu si rozepínal košili, kterou jsem pohodil na zem a přiblížil se k mému pokladu. ,, Tae?" zeptal se vystrašeně, bál se mě, ale to jsem opravdu nechtěl. ,, Ano Kookie?" ,, Budeš něžný?" ,, Cokoliv si budeš přát baby." usmál jsem se na něj abych ho alespoň trošku uklidnil. Naklonil jsem se se nad ním a začal jsem se lehce třít rty o ty jeho. Chtěl jsem aby si říkal sám, nechci na něj tlačit.
Začal mě najednou tak dravě líbat, že jsem toho hned využil. Sundával jsem mu tričko a pomalu i zbytek, který po chvíli zůstal ležet někde na zemi v ložnici. Byl celý nahý přede mnou, taková krása ,, Vypadáš úchvatně." natočil hlavu na bok a zčervenal. Vzal jsem si jeho bradu a otočil hlavu nazpátek ,, Nemáš se za co stydět. Hlavně tvoje vypracované tělo mě přivádí k šílenství." ,, Ale není fér že ty jsi ještě oblečený." ,, Tak si mě vysleč." a taky tak udělal hned po tom co jsem to řekl.
Vytáhl jsem ze šuplíku lubrikant a natřel si jím prsty. Pořád vypadal vylekaný ,, Uvolni se úplně celý, bude se ti to líbit." ,, To nejde jen tak." ,, Takže ti k tomu pomůžu dobře." ,, Cože n- aaah bože." vzal jsem si jeho chloubu do pusy, zaklonil hlavu dozadu a prohnul se v zádech. Ještě chvíli jsem tak pokračoval než jsem přidal první prst a začal se v něm hýbat. Začal ještě víc vzdychat a rychleji dýchat. Neváhal jsem ani chvíli přidal jsem i druhý ,, Božeee Tae, prosím víc.." přestal jsem mu sát chloubu a přemístil se za ním nahoru. ,, Chtěl by baby boy víc?" ,, Prosím.." ,, Neslyším to slovíčko." přirazil jsem do něj prsty ,, Aaaaah daddy."
Vzal jsem si svou chloubu a opatrně ji namířil ke vstupu. Kook pode mnou ležel celý upocený a to jsme ještě ani nezačali. Vsunul jsem nejdřív jen špičku, i když jsem být v něm celý hned. ,, Tae přiraž, já to zvládnu." ,, Nemůžu ti to udělat hned na poprvé." ,, No tak, udělej to." jen jsem si povzdychl a přirazil ho do něj na doraz. Tak slastně zasténal a prohl se znovu v zádech, ten úžasný pohled na něj.
,, Vem si mě, hned." naklonil jsem se nad něj ,, Takhle to nepůjde." zkousl jsem mu ucho a začal mu dělat značky po celém krku i hrudi. Po chvíli co jsem v něm zůstal nehybně jsem se pohnul. On mi šel vstříc pánví ,, Dobře mám zrychlit?" sjel jsem si ho pohledem ještě než jsem začal a čekal na povolení ,, Ano prosím." začal jsem se v něm ihned rychle hýbat, víc než bych měl ze začátku, ale on se pode mnou jen prohýbal a vzdychal slastí, kterou přiváděl i on mně. ,, Ještě víc." ,, Jsi nenasytný Kookie." přitáhl si mě do polibku a nechtěl se odtrhnout.
,, Fajn vyvolal si ve mně něco co si neměl, zítra toho budeš litovat." ,, Nebudu." řekl mezi vzdychy. Otočil jsem si ho na bříško hned jsem zasunul a přirážel do něj co nejrychleji a netvrději jsem uměl. Jen jsem ho slyšel vzdychat a tak jsem zaregistroval jak mačká rukami polštář. ,, Tae, udělej mě." Tak tohle už opravdu nezvládnu. Zdvihl jsem si ho na čtyři a chytil ho za krk. Přitáhl jsem si ho nahoru, tak že byl taky na kolenou. ,, Aaah Kookie, takovou slast jsem v život nezažil."
Chytil jsem jeho chloubu a začal jsem pumpovat do stejného tempa mých přírazů. ,, Daddy už bu- aaaaaaah." položil si hlavu na mé rameno, já do něj ještě párkrát pořádně přirazil ,, Bože Kookie, mmmm." zamručel jsem mu do ucha. Sesypali jsme se společně na postel, koukali jsme jeden druhému unaveně do očí. Pohladil jsem ho po jeho hebké tváři ,, Byl jsi úžasný." Znovu zčervenal. ,, Musíme jít do koupelny, pojď." natáhl jsem k němu ruku, aby se jí chytil. Ale nemohl vůbec vstát, podebral jsem ho pod koleny a vzal si ho do náručí ,, Já ti to říkal." ,, Ale za to to stálo, bylo to úžasný." políbili jsme se a položil jsem nás do teplé vany.
,, Lepší?" ,, Mnohem, a omlouvám se že se o mě musíš takhle starat." ,, Mně to dělá jenom radost že se můžu o tebe starat." do koupelny nám vtrhl Tannie, vyskočil na židli vedle vany a natahoval ťapku do vody. ,, Tan teď se nebudeš koupat, no tak." stejně do vody skočil za námi. Kookie si ho držel v náručí. Byl tak roztomilý, oba dva. Po vaně jsme se převlékli a šli ulehnout i s Tanem do postele.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak jo, další kapitolka je tu, pěkně na konci týdne. Doufám že jste si odpočinuli a jste ready na nový týden.😁💜💜
Přeji vám krásný zbytek neděle a ještě si ji užíte. ☀️💜
ČTEŠ
Bodyguard {Vkook}
FanfictionMladý kluk jménem Jungkook si hledá úplně svou první práci, aby nenechal svého kamaráda platit sám všechny věci jako doposud. Povede se tomuto mladému klukovi najít dobře placenou práci, tak aby ho bavila? A k tomu i doživotní lásku nebo bude jen hr...