(26) Deniz Kokusu
"Doğruyu söyle Deniz. Hâlâ o piç'i seviyor musun?"
O an bende şanteller koptu. Ne saçmalıyordu? Ben Kaan'ı sevseydim ona olan duygularımı itiraf etmezdim. Ve hep aynı kalırdık. Bunu düşürebilecek kadar gerizekalıydı. "Bunu nasıl düşünebilirsin? Anlam veremiyorum!"diyerek sesimi yükselttim. Kafasını olumsuz şekilde salladı."Bilmiyorum Deniz. Artık bilmiyorum! O pezevenk piç'in dedikleri..."deyip sustu. Onun dediğine güveniyor bana güvenmiyordu.
"Ne? Devam et!"dedim engel olamadığım sinirle. Saçlarını çekiştirdi. "Sonuçta bir ara onu seviyordun!"deyip yüzünü sıvazladı. Ayağımı yere vurdum. "Tam bir gerizekalısın! Ona güvenip bana güvenmiyorsun!" Bunu düşünmesi bana güvenmediğinin göstergesiydi.
"Ben onu arkadaştan öte de görmüyorum artık. Hatta arkadaş bile sayılmaz o benim için. Saçma sapan sözlere inanma!" Cevap vermediğini gördüğümde ,"Ne halin varsa gör."deyip hızla ne ara girdiğimizi bile anlamadığım apartmandan çıktım. Daha 2 gün olmadan kavga etmiştik. Biz evlendiğimizdeki halimizi bile düşünemiyordum. Ne Kaan nede mahalle halkı yoktu apartmanın önünde. Ben ne ara gittiklerini anlamazken omuz silktim. Kimse umurumda bile değildi. Sinirimi duvara tekme atarak yatıştıştırmaya çalışsamda geçmemişti. Hızla bizim apartmana girip kapıyı çarptım. Annemden sırf kapıyı çarptığım için azarda yiyecektim. Hızla bizim kata çıktım. Ve kapıya tıklattım. Tabi ne kadar tıklatmak denirse. Yumruk da denebilirdi. Açılan kapı ile kim olduğuna bakmadan içeriye girdim. Sesten anlaşıldığı gibi açan Can'dı.
"Ne oldu kuzi? Neden böyle sinirlisin?" Cevap vermeden odama girip kapıyı çarptım. Bunu nasıl düşünebilmişti anlam veremiyordum. Kalbimde başka biri varken kimseye mavi boncuk dağıtacak biri değildim ben. Hâlâ beni tanıyamamıştı belliki. Ah Kaan ah. Hepsi senin yüzünden. Ne diye bizim mahalleye geliyorsun ki? Odamın kapısı açıldı. Ve içeriye Can girdi. Ve bana yaklaştı."Bir şey mi oldu? Yoksa o nişanlınmı bir şey yaptı? Bir şey olduysa söyle döveyim onu!"
Ciddiyet ile söylediği şeyler bile gülümsememe engel olamamıştı. Can'ı ciddi bir şekilde çok nadir görür çok da rastlamazdım. Ama Can'ın bu huyunu seviyordum. Sevdikleri için bir şeyi göze alabiliyordu. Ne kadar mal olsada...
"Yok boş ver. Biraz yanlız kalmaya ihtiyacım var sadece."diye mırıldandım. Can tek kaşını kaldırdı. "Emin misin kuzi?"demesi ile kafamı evet dercesine salladım."Eminim!"
"Tamam gidiyorum o zaman. Sende sakinleş."deyip yanağımdan makas alıp odadan çıktı. Derin nefes alıp verdim. Hemen sakinleşeceğimi sanmıyordum.***
ALLAH'ın Cezaları (Can hariç) adlı Gruba eklendiniz.
Can , sizi ekledi.Can,Yusuf abi adlı kişiyi ekledi.
Can,Soner abi adlı kişiyi ekledi.
Can,Bulut adlı kişiyi ekledi.
Can,Barış abi adlı kişiyi ekledi.
, Can,Yiğit adlı kişiyi ekledi.
Can,Hakan abi adlı kişiyi ekledi.
Can,Zeynep adlı kişiyi ekledi.
Can,Güneş adlı kişiyi ekledi.
Can: Selamlarrr hanımlar ve beyler.
Ben:Bin tane gurup var. Hepside gereksiz. Ne gerek var gurup kurmaya.
Can:Belki ben yönetici olmak istiyorum. ALLAH ALLAH.
Bulut:Sen benim yerimi mi almaya çalışıyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"Abimlerle okey oynamak için geldiğini sanıyordum."demem ile sırıtmasına devam ederek hayır dercesine kafasını salladı."Sence bende buraya sadece okey oynamak için gelmiş bir tip mi var?" "Evet."diyerek dalga geçip güldüğümde bakışları dudaklarıma i...