(31) Deniz Kokusu

13.3K 489 96
                                    

(31) Deniz Kokusu

"Çok şükür eve geldik. Yememiz için doğru düzgün bir şey de vermediler zaten. Teyzemin yemeklerini özledim."diye kendi kendine konuşmaya başladı ve koşarak bizim eve girdi Can. Bu yaptığına güldüm. Geriye Hakan abim,ben ve Yiğit kalmıştık.  Hakan abim yorgun gözler ile benimle Yiğite baktı.
"Ben gidiyorum. Deniz sen de hemen gelirsin."deyip Yiğit'e bakışlarını çevirdi. "Iyi akşamlar Yiğit. "deyip omuzunu sıktı. "Sana da iyi akşamlar Hakan."İkisinin de araları şu nişan olayı yüzünden soğuk olsada en azından ilk baştaki hallerine göre daha iyidi.
Abim apartmana girer iken Yiğit'in bakışları bana döndü. "Lan nasıl bir gündü öyle?"diye söylendi. Ve beni kolları arasına aldı. "O Yağız piçini bulursam ecdadını sikeceğim."dediğin de omuz silktim. "Boş ver onu. Bende sevmedim ama bir kaosa daha dayanamam gerçekten."demem ile aklına bir şey gelmiş gibi ayağı ile duvara tekme attı. "Sana olan bakışları için ayrı sikeceğim."demesi ile yüzümü buruşturdum. "Şu küfürleri etme!"demem ile derin bir soluk aldı. "Hakediyor Deniz. Bir de gelmiş namus bekçiliği yapıyor ibne. Sanki kendisi çok namuslu!"diye söylendi. "Neyse o konuyu daha sonra konuşuruz. Eve gireyim en iyisi. Bir de babam dan ayrı azar yiyeceğiz abim ile."
Yüzünü sıvazladı."Bende yiyeceğim muhtemelen."deyip duraksadı. "Küçük bir çocuk gibi azar yemek den nefret ediyorum."dedi sinirli çıkan sesiyle.  "Bu gün okula da gidemedim. Sınavı kaçırdım. 2 sınav olacaktık. Ve karakola düştüğümü söyler isem hiç sınav olamam kesin. Insafa gelirlerse olurum umarım."

"O işi hallederiz. Bana bırak."dedi beni rahatlatmak istercesine. "Nasıl halledeceksin?"diye sordum. "Bana bırak o işi."
Bir şey demeyip ona sarıldım. Ellerim boynuna gitti. Onun elleri de belime gitti. Ve başıma bir öpücük kondurdu. O sıra da telefonuma bildirim  geldiğin de geri çekilip telefonu cebim den çıkardım.

Can:Resmen 2 saattir öpüşmenizi bekliyorum kuzi. Hadi öpüşün.

"Kimmiş?"diye soran Yiğit ile yutkundum. "Can."

Hızla cevap yazdım.

Ben:Nee? Nerdesin?

Can:Oturma odasının camına bak.

Hızla başımı kaldırıp cama baktığım da sırıtarak bize baktığını gördüm. Yiğit de benim baktığım yere baktığın da Can içeriye kaçtı. Resmen dejavu gibi bir şey olmuştu.
"Ben bu piçi öldürürüm! Bir rahat bırakmadılar."dediğin de omuz silktim. "Boş ver onları."dediğim de Can'ın gidip gitmediğine baktı, beni kendine çekti. Sonra sırıttı. "Ha birde senin hesabını da şimdi göreceğim."deyip dudaklarıma baktı.

***

Eve geldiğim de direk duşa girmiştim. Babam hiç bir şey dememişti. Nedenini bilmiyordum. Ve sorgulamıyordum da. Ben ve Hakan abim suçlu bir çocuk gibi odalarımıza çıkmıştık.
Parmaklıklar ardına girdiğim için kendimi kirli hissediyordum. O kadar yere oturmuştum. Hemen duşu alıp bornozu üzerime geçirdim. Ve saçlarımı havluyla kurutmaya başladım. Saçlarım belim den bir kaç parmak kısaydı. Havlu ile saçımı iyicemen kuruladık dan sonra elbise dolabımın önüne geçmiştim. Üzerime direk rahat pijama takımlarımı geçirip havluyu başıma iyicemen sarıp yatağıma oturdum, ve yorganı üzerime çektim. Ardın dan da laptomu kucağıma aldım. Ve yarı da kaldığım dizinin bölümünü açtım. Her zaman gerilim,aksiyon ve bilim kurgu seven biri olmuştum. Ve bu dizi de tam olarak öyleydi. Kırmızı kulaklığımı da alıp kulaklarıma yerleştirdim. Aslın da eve gelince uyumayı düşünsem de düşündüğüm gibi olmamıştı. Hiç uykum gelmemişti. Dakikalar sonra ben diziye bakarken,biri odama bodoslama daldı. Hızla başım oraya çevrildiğin de Can'ı gördüm. "Ooo kuzi. Ben den habersiz dizi izlemek hah."deyip yanıma zıpladı. "Ne istiyorsun?"diye sordum. Gözlerini devirdi. "Dizi izlemek."dediğin de derin nefes alıp verdim. "Ben dizinin ortalarındayım. Izlesen anlamazsın."demem ile omuz silkip bilgisayarı elim den alıp dizinin sayfasın dan çıktı. "Başka bir şey izleriz."deyip elini çenesine götürdü. Düşünür gibiydi. "Hmm. Ne izlesek acaba?"deyip gözlerini bilgisayar ekranına sabitledi."Buldumm. Grinin elli tonu."dediğin de yüzümü buruşturdum.
"Mal mısın? Yoksa malmış gibimi davranıyorsun?"diye sorduğum da bana bakmadı bile. "Tamam be. Zaten 20 kez izlemiştim." Göz devirdim. Cidden bu nasıl bir fantazideydi? En sonun da bir şeye karar verdi ardından ise filmi başlattı. Açtığı duygusal bir filmdi. "Can bilerek mi yapıyorsun?"diye sordum. "Neyi kuzi?"

Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin