Final
Keyifli Okumalar
4 ay sonra
"Cansuu gel dayına bakayım."diyen Can,tam kucağımdan Nehiri almaya yeltenmişti ki Yiğit ondan önce davranıp kucağımdan aldı.
"Bana bak gereksiz,eğer kızıma bir daha Cansu dersen ağzını kırarım!"dedi. Sesinde ki bıkkınlığı görebiliyordum. Nehir Can ile aynı gün doğduğundan her seferin de bunu Yiğit'e söylüyor ve hava atıyordu."Bana benziyor diye kıskanma çakma enişte Yiğit."deyip burun kıvırdı.Yiğit alayla,"Sana mı benziyor?"dedi.
"Öyle olsaydı çirkin olurdu. Ama benim kızım çok güzel, aynı annesi gibi."dediğin de ben gülümserken Can,Yiğit'in kucağında ki Nehire baktı. "Duyuyor musun dayısının prensesi. Bana çirkin diyor kıçım."dediğin de Yiğit Nehirin kulaklarını kapattı."Bir daha onun yanında küfür etme,vallah ağzına sıçarım."
Can tek kaşını kaldırdı. "Şimdi küfür eden de bendim zaten."dedi alayla. Ben kahkaha atarken Can da ayrı bir kahkaha patlattı. "Can haklı Yiğit. Küfür etme deyip kendin ediyorsun."dediğim de, "Lan unuttum."dedi. Sonra benim güldüğümü görünce kaşlarını çattı. "Bunu unutmayacağım Deniz hanım. Demek Can ile müttefik oluyorsun."dediğin de gözlerimi büyüttüm. "Sen Nehir ile müttefik oluyorsun ama." Evet Nehir hanım babasını görünce beni unutuyordu,yanıma dahi gelmiyordu. Sonra baba kız birlik oluyorlardı. Nehir doğalı üç ay olmuştu.
Yiğit Nehiri bana benzetse de,ben gözlerini ve bakışlarını Yiğit'e benzetiyordum. Tıpa tıptı sanki. Can,"Neyse dayına gel prensesim."deyip Nehiri Yiğit'in kucağından almaya çalıştı. Yiğit,"Yemin ederim bıktım oğlum senden. Dört aydır bizden çıkmıyorsun. Ne karımla yalnız kalabiliyorum ne de kızımla."dediğin de Can tek kaşını kaldırdı. Her gün bu lafları duyuyordu.
Fakat gitmiyordu. Nehir doğduğundan beri akşama kadar burada duruyor,geceleri de teyzem evde tek kalmasın diye gidiyordu. Hatta bazı geceler burada kalıyordu. "Ay çakma enişte Yiğit'e bakınız. Sen Cansunun babası olabilirsin ama ben de dayısıyım. Ben daha önemliyim. Cansuyu tıpa tıp kendime benzeteceğim. Sende öyle izleyeceksin."dediğin de Yiğit sabır diledi.
Sonra da bana baktı. "Şu neden bu kadar anorsuz?"dedi. Sonra da ona döndü. "Oğlum anorsuz musun lan sen?"
"Neyse saçmalamayın artık. Nişana geç kalacağız."dedim. İkisinin de aklına daha yeni gelirken Nehiri Yiğit'in kucağından aldım.
Hakan abim ve Helin bu gün nişanlanıyorlardı. Helin'in anne babası olmadığı için tekti. Bu nedenle annemlere gelmişti, ve orada kalıyordu şu bir kaç gündür. Kendi aramız da yapacaktık nişanı.Annemler büyük bir hazırlık yapıyordu buna rağmen. Nehir olduğu için yardıma gidememiştim. Bu dört ay da bir çok şey olmuştu. Bedirhan abinin 2 ay önce tahini çıkmıştı, ve Melek abla ile Hataya gitmişlerdi. Bulut bizi bir kız ile tanıştırmıştı. Zaten çok önceden bana anlatmıştı. Fakat o konuyu unuttuğunu zannediyordum. Açelyayı sevmiştim. İyi kıza benziyordu.
Soner abiye gelirsek de Leyla ile birlikteliğini sürüyordu. Leyla'ya artık hanım demiyordum çünkü resmiyeti bir kenara bırakmıştık.
"Hakan abiyi de everdik."diyen Can ile,"Everdik ne lan?"dedi Yiğit. "Cahil."dedi Can. Sonra da Nehire baktı. Nehir gülerek ona bakıyordu. "Senin şu baban çok cahil. Annen şunda ne buldu vallah anlamıyorum. Bana kalsaydı bizim eski mahalleden arkadaşım ile evlendirirdim. Ben o kadar dedim Denize,gel seninle o çocuğu yapayım,unut çakma enişteyi dedim. Bir kere buluştular ama Deniz çocuğu beğenmedi."dediğin de ben şaşkınlıkla Can'ın yalanını dinlerken Yiğit bir bana baktı bir Can'a."Deniz ne diyor bu?"diye sordu sesine hakim olmaya çalışarak. Can onu sinirlendirmeye çalışıyordu. Ve başarmıştı da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"Abimlerle okey oynamak için geldiğini sanıyordum."demem ile sırıtmasına devam ederek hayır dercesine kafasını salladı."Sence bende buraya sadece okey oynamak için gelmiş bir tip mi var?" "Evet."diyerek dalga geçip güldüğümde bakışları dudaklarıma i...