(48) Deniz Kokusu

8.1K 360 35
                                    

(48) Deniz Kokusu

Üstekiler :Yağız ve Helin
Alttakiler: Leyla ve Soner

Oy ve Yorumlarınızı bekliyorum.

(Helin ve Yağızın konuşması)

Helin hışım ve sinir ile karışık eve girdi. Anahtarını yere fırlattı. Burnuna gelen alkol kokusu ile yüzünü buruşturdu. Genzi yanmıştı.
"Of abi!"dedi sinirle. Yağızın odasına girdi. Gördüğü görüntü sinirlenirinin daha da gerilmesine neden oldu. Yağız yerde oturmuş ve sırtını duvara yaslamıştı, yanında da bir kaç şişe içki şişesi vardı. "Nasıl yapabilirsin ya?!"diye sordu,Yağız onun geldiğini farkedince boş bakışlarını Heline çevirdi. Şişeyi başına dikti.
"Ne yapmışım?"diye sordu kardeşinin ne dediğini bilmesine rağmen. "O kız evli abi! Nasıl böyle bir şeye teşebbüs edebilirsin?"diye sordu. Hakan her şeyi söylemişti. Ona karşı o kadar mahçuptu ki. Yağız cevap vermeyince, saçlarını sinirle yoldu.

Birazdan diyeceği şey için abisinin ne kadar üzüleceğini biliyordu. "Deniz hamileymiş!"dediğin de Yağız'ın içtiği şey boğazında kaldı ve öksürmeye başladı.

"Ve o gün sen Denizi kaçırmaya çalıştığın da yeni hamile olduğunu öğrenmiş."dedi,Yağız'ın kalbi acıyla sıkıştı. Nefes alamadı. Helin"Bir daha o kıza yaklaşma abi! Evli ve hamile o. Başkasının aşkına saygı duymayı öğren artık. Hadi beni ve Hakanı geçiyorum ama insanların hayatına kara kedi gibi girmekden vazgeç! Bencilsin sen bencil! Insan da biraz gurur olur ya!"diye bağırdı en sonunda. Sinirden titriyordu,abisine hayatında hiç bu kadar sinirli olmamıştı. Fakat en son yaptığı şey...Affedilir gibi değildi.

Sonra da kapıyı çarparak çıktı odadan. Gelen sesle Helin odadan çıkar çıkmaz abisinin şişeyi duvara fırlattığını anlamıştı. Kendini odasına attı. Abisinin bu hastalıklı davranışları artık canını sıkıyordu. Bıkmıştı. Ne Hakan ile kendisini rahat bırakıyor ne de Yiğit ile Denizi rahat bırakıyordu.

Aradan muhtemelen 1 saat geçmişti ki, Helinin odasına girdi Yağız. Helin ona öfkeyle baktı. "Ne var?!"diye sordu. "Gidiyorum."dedi Yağız. Helin kaşlarını çattı.

"Nereye?"diye sordu."Yurt dışına! Newyork'a bilet aldım. Gidiyorum."dediğin de Helinin boğazına koca bir yumru oturdu sanki. "Neden?"diye sordu. "Ondan uzak kalmaya ihtiyacım var." Sesi titriyordu ve alkoldan ayak da dahi duramıyordu. Belki uzağa gidersem bir ümit unuturum diyordu.

Hamile olduğunu duyunca da artık her şey imkansızlaşmıştı.

Helin abisi için ne kadar üzgün olsada bir insanı kendini zorla sevdirmeye çalışmasına bir anlam veremiyordu.Yağız konuşmasına devam etti.
"Ondan uzağa gitmem en iyisi."

***

Deniz'den

"Kahretsin."diye söylenen Yiğit'e baktım. "Ne oldu?"diye sordum. "Kimliğin evde kalmış."dediğin de yanaklarımı şişirdim. Birazdan doktor bizi çağıracaktı ve içeriye girecektik. Kimliği unuttuğumuz için bu gün öğrenemeyektik o zaman. Cinsiyeti öğreneceğimiz için çok heyecanlıydım fakat kimliği unutmuştuk. Dudaklarımı büzdüm."Ne olacak şimdi. Biz kimliği almaya gidene kadar sıramız geçecek."dedim.

"Tamam güzelim bir şeyler yapacağım."dedi Yiğit. O sırada Yiğit'in telefonu çalmaya başladı. Fazla bekletmeden telefonu kulağına götürdü. "Alo Soner."dedi ve karşı tarafı dinledi. Soner abi ne dediyse,"Oğlum ben unuttum onu. Hastanedeyiz şu an. Bu gün bebeğin cinsiyetini öğrenmeye gelecektik. Heyecandan gelemeyeceğimi söylemedim."dedi.

Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin