(22) Deniz Kokusu

16K 591 160
                                    

(22) Deniz Kokusu

(Düzenlendi)

Medya Tolga

Aynadan kendime baktım. Kızaran yanaklarıma dokundum. Kıpkırmızı olmuşlardı. Neden mi? Arsız Yiğit yüzünden. Utanmam hoşuna da gidiyordu. Neymiş hiç bırakmadan öpecekmişim. Rüyasında bile olmaz o. Arsız. Eve gelmiştik. Ve gelir gelmez kendimi odama atmıştım.Adam seni öptüğünde bu kadar utanmamıştın! Ne yalan söyleyeyim. İkiside utanç vericiydi. Pijamalarımı üzerime geçirdim. Yatağıma geçip uzandım. Yani odadan Yusuf abim ve Can'ın sesleri geliyordu. Pubg oynuyorlardı. Ve anladığım kadarı ile Can kaybettiği için Yusuf abim ona kızıyordu.
İşsizler. Yatağıma uzandım. Derin nefes alıp verdim. Ona karşı hissetmeye başladığım şeylere kesinlikle hayra alamet değildi.

Ya ona aşık oluyorsam...

Olabilir miydi? Onu görünüş olarak beğendiğim doğruydu. Beğenmeyen de yoktu zaten. Ama aşk sadece görünüş değildi. O kişinin kişiliğini de sevmeliydin. Yiğit'i hep abi olarak görmüş,ve başka duygular beslememiştim. Ama şu son bir kaç gündür duygularımda büyük değişiklikler vardı. Onu Sima dan kıskanmam onu abi olarak gördüğüm için olamazdı tabiki de. Dudağımı ısırdım. Beni seviyordu dediği kadarıyla. Kafam o kadar karışmıştı ki. Bir an da ona karşı değişen duygularım hayra âlâmet değildi. Telefonuma mesaj geldi.

Yiğit:İyi geceler...

Güzelim demesi ile kalbimin ritmi hızlanırken, parmak uçlarımı klavye de gezdirdim.

Ben:İyi geceler Yiğit...

Mesajı gönderip,telefonumu kapattım. Barış abi ailesine açıklayacaktı. Önce kendi ailesine. Sonra da Ezginin ailesine. Umarım kötü tepki almazlardı. Umarım evlenirler de kurtulurum şunlardan. Saatimi ayarlayıp, gözlerimi kapattım. Sonra aklımdan Yiğit'i çıkarmaya çalışarak uykuya daldım.

***

Bakışları dudaklarıma indi.Dudaklarıma yaklaştı. "N-ne yapıyorsun?"diye sordum.
"Hiç. Sadece karımı öpüyorum."deyip beni duvar ile kendi arasına aldı."B-ben senin karın değilim."dedim yutkunarak."Hayır nikah masasında,evet diyerek Deniz Ateş oldun. Benim karım."deyip boynuma eğildi."Hayır bırak. Seninle evlenmedim ben. Benim niye haberim yok. Hayır! Hayır."

"Hayırrr!"Nefes nefese uyandığımda bunun rüya olduğunu görünce rahat bir nefes alıp verdim. Nasıl bilinç altıma işlemişse evlendiğimiz geceyi rüyamda görmüştüm. Düşüncesi bile utanç verici. Her yer karanlıktı. Saate baktığımda saat 3:40 dı. Herkes uyuyordu.mNefesimi düzene soktum. Onunla evleneceğim aklıma gelince bile tuhaf hissediyordum. Bu his güzeldi sanırım.Sanırım kendime bile itiraf etmediğim şeyler vardı...

***

Ev halkı ile sofraya oturmuştuk. Babam işe gitmişti çoktan. Hakan abimde erken çıkmıştı. Ama diğer eksik Candı. Sağ tarafımda oturan teyzem kulağıma eğildi. "Damat bey ile nasıl gidiyor?"diye sordu. Derin nefes verdim.

"Nasılsın olsun."dedim dudaklarımı ısırarak. Zaten zar zor unutuyorum. Onu da gelip hemen hatırlatıyorlar. Yiğit'in artık benim için farklı bir anlamı vardı. Beni öpmüş öpeli ona karşı daha değişik duygular hissediyordum. Düşüncelerimi bölen"Günaydınnnnn."diyerek masaya geçiş yapan Candı. Yanıma sol tarafıma oturdu.

Ve yanağımdan makas aldı. "Naber kuzi."

"Yapma şunu."deyip kendimi geri çektim.

Kahvaltıyı yaptıkdan sonra ayağa kalkıp çantamı köşeden aldım. "Ben gidiyorum."demem ile Can ağzı dolu dolu konuşmaya başladı. "Bende geleyim." Kaşlarımı çattım. "Sen nereye? Saçmalama."dedim göz devirirken. Kendi okuluna gitmeyen Can'ın bizim okulda ne işi vardı."Sizin okulu merak ediyorum ALLAH ALLAH. Edemem mi?"

Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin