(42) Deniz Kokusu

10.6K 431 107
                                    

(42) Deniz Kokusu

Sabah uyandığım da çektiğim ağrı cidden dayanılmazdı. Yatağın yan tarafına baktığım da boş olduğunu gördüm. Yutkundum. Nereye gitmişti? Dün olanlar aklıma gelince utanç ile yorganı kafama çektim. Tamam utanmamam lazım. Ama elde olan bir şey değil.Artık onunla evliydik. O benim kocamdı. Ben de onun karısıydım. Gülümsedim. Bundan sonra onunla aynı evi paylaşıyor olup,aynı yatağı paylaşacaktık.Cidden tuhaf bir duyguydu...
Peki o şimdi neredeydi? Saate baktığım da,öğleyi geçiyordu. Ve saat,16:34 idi. Bu kadar uyumuş muydum? Ben bunları düşünürken,kapının açılması ile irkilip yorganın altından kafamı çıkardım. Yiğit'in sırıtan yüzünü gördüğüm de tekrar dan kafamı yorganı kafama çektim. Ah evet bunu düşünemedim, eğer her şeyi hatırlatmaya çalışırsa yemin ederim ağlarım. "Güzelim."dedi. Adım sesleri duyuldu ardından. Yorgan yavaşca çekildi üzerim den. Ona baktığım da,"Utanma benden."deyip dudağımı öptü. "Utanmıyorum."dedim gözlerimi kaçırarak. Kahkası tüm odada yankılandı. Ne gülüyorsun zalımın oğlu? Acilen bu ortamdan çıkmam gerekiyordu. Yoksa anında utançdan patlayabilirdim. "Şey ben kalkayım."deyip ayağa kalktım. Bir an da kolumdan tuttu. Beni kendine çekti. Kafasını boyun girintime koydu. Kokumu içine çekti. Böyle yapmasını çok seviyordum."Seni seviyorum."dedi fısıldar gibi. "Benden utanıp,çekinmeni istemiyorum. Kocanım artık senin."deyip boyun girintime  bir öpücük konurdu. Dudakları her seferin de öptü yerde elektirik etkisi bırakıyordu. "Şimdi ben gidiyorum sende giyinip aşağıya inersin. Sonra konuşuruz bunları."dedi. Kafamı salladım. Bu utanma işini içim den hemen atamayacaktım anlaşılan. O odadan giderken,giyinecek bir şeyler aldım dolabımdan. Bir kaç gün önce den tüm eşyalarımızı önce den yerleştirmiştik. Banyoya girip,bir duş aldık dan sonra, kırmızı tişört bir de siyah bir şort giydim. Banyo yapmak gerçek den bedenimi rahatlatmıştı. Aynaya baktığım da gözüm boynumu buldu. Gözlerim büyüdü.

Şaka mı bu?

Boynumun bazı yerleri morarmıştı. Bunu yapmayı nasıl başarmıştı acaba?Yanaklarım anında kızarırken,nasıl saklayacağımı düşünüyordum. Fondöten ile kapatmaya çalıştım tabi ne kadar kapandıysa. Banyodan çıktığım da,odadan da çıkmıştım. Aşağıya indiğim de gelen güzel kokular ile yutkundum.
Hemen mutfağa girdiğim de,çay demlediğini gördüm. Gözlerim yemek masasına geldiğin de de ayrı bir şok yaşadım. Patates kızartması,omlet,sigara böreği,simit ile poaça,zeytin,peynir,domates salatalık gibi şeyler vardı. Harika görünüyordu. Bunları ne ara hazırlamıştı. Beni gördüğü an gülümsedi. "Beğendin mi? Nasıl olmuş?"demesiyle,"Çok güzel de...Bunları nasıl hazırladın?"diye sordum. Şaşkınlığım sesime yansıtırken,"Bazıları hazır. Ama çoğunu ben yaptım."dedi. "Ellerine sağlık."diye mırıldanıp önümdekilerden yemeye başladım. "Afiyet olsun güzelim."deyip oda yemeye başlarken,heyecandanmıdır nedir? Midemin hemen dolduğunu hissetmiştim. Gözleri durmadan boynum da gelip giderken,neden baktığını anlamıştım tabiki. Eserine bakıyordu. Bakarken bir de sırıtıyordu. Yanaklarımın kızardığını hissederken o konuyu değiştirdi."Balayı ile ilgili bir planım var. Hatta uzun zamandır düşündüğüm bir yer."dediğin de merak ile ona baktım. "Neresi?"diye sorduğum da,"Süpriz güzelim. Ama senin çok seveceğine eminim."dedi. Derin nefes alıp verdim. Merak dan çatlarım ben ama...
"Yarın erken den çıkarız."dedi. Kafam ile onayladım. Kahvaltıyı yaptık dan sonra,masayı beraber toparlamıştık. O sırada çalan telefon ile irkildim. Yiğit'in telefonuydu. "Alo anne."
"İyiyiz. Siz ne yapıyorsunuz?"

"Evet yarın erkenden gideceğiz."dediğinde balayı dan bahsettiğini anlamıştım. Bir kaç bir şey konuştuk dan sonra,bende konuşmuş kapatmıştık. Fazla hatta durup,rahatsız etmemişlerdi. Oturma odasına geçmiştik. Esnedim."Uykum var."diye mırıldandım. Cidden çok yorgundum. Her yerim ağrıyordu. Yüzümü buruşturdum. Zar zor hareket edebiliyordum. Beni kendine çekti. Başım omuzuna yaslanmış oldu. "Uyu güzelim."dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu."Ama uyumak istemiyorum."demem ile kaşlarını çattı. "Haa anladım. Beni istiyorsun."deyip sırıttığın da kaşlarımı çattım. Beni iyicemen kendisine çekti."Ya da vazgeçtim. Ben seni istiyorum."deyip dudaklarımı öpmeye başladı.
Anında karşılık verirken alt dudağımı emmeye devam etti.  Dudaklarımı aralarım. Sert bir şekilde öperken ellerimi saçlarına geçirdim.
Dudağımı ısırmasıyla boğuk bir şekilde inledim ve dudaklarımızı ayırdım.

Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin