(10) Deniz Kokusu
(Düzenlendi)
Medya Deniz
Birbirimizi sevmememize rağmen neydi bu tavırlar? "Bak ikimizde birbirimizi o anlamda görmüyoruz. Bu bariz ortada zaten. Ben sana yıllarca abi demişken ve sen beni Zeynepten ayırmamışken ne nişanlılığından bahsediyorsun?!"Diye sordum sesimi yükselterek. Güldü. Ama eğlenen bir surat ifadesi yoktu yüzünde anladığım kadarıyla.
"Ne olursa olsun sen nişanlı birisin. Mahalleliyi biliyorsun Deniz! Erkekler ile olan uslubuna dikkat et!"dediğin artık bende şanteller kopmuştu. Ne saçmalıyordu bu! Artık bardağı taşıran son damla olmuştu. Bana dediklerinin normal bir anlamı yoktu benim gözümde.
"Ne demeye çalışıyorsun ya sen? Ben ne yapıyor muşum? Bir erkek ile konuştuğum için ne sanıyorsun sen beni? Asıl sen üslubuna dikkat et!"dedim sesimin yükselmesine engel olamazken. Sinirden titriyordum. Gözlerinde ki pişmanlığı gördüm ardından. Tam arabadan inmeye yeltenmiştim ki,kolumu tutup engelledi."Deniz öyle demek istemedim."demesi ile koluna yumruk attım. "Çek o ellerini!"deyip arabadan indim. Çikolatalar onda kalabilirdi. Şu an onları düşünecek halim yoktu. Sinirlerimi oldukça zıplatmıştı zaten. Oda benimle beraber indi."Gerçekten o anlamda demek istemedim. Çok üzgünüm. Bir anda çıktı ağzımdan."deyip yüzünü sıvazladı. Derin nefes verdi.
Devam etti."O anlık sinirle dedim. Derken anlamını düşünmeden konuştum."deyip bana yaklaştı. "Bende sana çok şey söylemek istiyorum fakat söylemiyorum. Tek gideceğim."deyip oradan geçmek de olan taksiyi durdurdum. Cidden taksinin zamanlaması harika olmuştu.Hızla taksiye bindim. İyi ki yanımda para vardı. O yetişeme den,taksi son sürat gitmişti bile...***
Reis bozuntusu: Deniz...
Reis bozuntusu: Özür dilerim.
Reis bozuntusu:Düşünmeden konuştum.
Reis bozuntusu: Çok üzgünüm.
Reis bozuntusu:Çok haklısın.
Reis bozuntusu:Hiç bir şey diyemem.
Reis bozuntusu:Zaten Can sinirlerimi bozmuştu. Ve üzerine o konu geldi. Dellendim.
Reis bozuntusu: Seni üzmek istememiştim.
Reis bozuntusu:Tamamen sinirlenmemin sonucu söylenen sözlerdi.
Reis bozuntusu: Cevap vermiyeceksin değil mi?
Reis bozuntusu:Zaten yüzüm bile yok.
Cidden ne yüzle bana yazıyordu hâlâ?
Ne olursa olsun o sözleri söyleyemezdi bana!
Taksiye binip eve gelmiştim. Annem olan hiç bir şeyi bilmiyordu. Kimseye söylememiştim.
Akşam olmuştu. Muhtemelen gece yarısıydı. Durmadan bana mesaj atması iyice sinirimi alevlendiriyordu. Evet beni kırmıştı. Hemde çok kırmıştı. Yemeye bile inmemiştim. Ve abim gil odama gelmiş,iyi olup olmadığımı sormuşlardı. Onlara teyzem gilde yediğimi söyleyip yalan söylemiştim. Yani ilk defa akşam yemeğine inmiyordum. Saşırmaları normaldi. Çünkü hiç bir yemeği kaçırmazdım. İştahımın kaçması çok nadir olurdu. Ve o anlardan birindeydim. Üstüne üstlük Yusuf abim hâlâ babam ile konuşamamıştı. Bu gün ki olaydan sonra o şahıstan iyicemen soğumuştum. Ve evlenmeyi geçtim nişanlı kalmayı bile istemiyordum.Şu an herkes yatıyordu. Saate baktım. Sabaha karşı 04:39 du. Balkona çıktım. Sandalyeye oturdum. Uykum yoktu. Etrafı izlemeye başladım. Onların evi biraz çaprazda olsada neredeyse balkonlar karşı karşıyaydı.
Gözüm onların balkonuna çarptı. Oda oradaydı. Beni daha farketmemişti. Yutkundum. Beni görmeden içeriye girmem gerekiyordu. Tam ayağa kalmışken,bakışları beni buldu. Gecenin zifiri karanlığında birbirimizi görebiliyorduk. Onu takmadan hızla içeriye girdim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Ama nedenini bilmiyordum. Yatağıma uzandım. Belliki sabaha kadar uyuyamayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"Abimlerle okey oynamak için geldiğini sanıyordum."demem ile sırıtmasına devam ederek hayır dercesine kafasını salladı."Sence bende buraya sadece okey oynamak için gelmiş bir tip mi var?" "Evet."diyerek dalga geçip güldüğümde bakışları dudaklarıma i...