(41) Deniz Kokusu

11.5K 449 165
                                    

(41) Deniz Kokusu

"Bu gece burada mısın?"diye sordu Yiğit. Sinirlenmemeye çalıştığı o kadar belliydi ki,yüz ifadesi yok komikti. "Evet çakma enişte Yiğit. Kuzimi senin ellerine bırakacağımı zannediyorsan yanılıyorsun! Hem beni teyzem gönderdi. Bak bir ihtiyaçları var mı diye."dedi Can eğlenen sesiyle. Yiğit sinir ile koltuğa otururken,Can'ı annemin gönderdiğini duyunca bir şey diyemedi. "Evet konu açın bakalım!"diyen Can ile,"Ben sana bir konu açarım görürsün o zaman."diye homurdandı Yiğit. 2 refakatçı kalamadığı için Can burada fazla kalamayacaktı zaten."No sinirlenmek."dedi Can sırıtırken. Cidden kaşınıyordu. 3 hafta boyunca uyumama rağmen uykum vardı ve uyumak istiyordum. Yavaş yavaş uykuya daldığım da,en son hatırladığım şeyler Can ile Yiğit'in atışmalarıydı.

***

Ertesi Gün

"Ufak bir kaç soru soracağız."

"Tamam."diye mırıldandım. 5 dakika önce polisler gelmişti. Ve olanlar için soru soracaklardı. Yiğit ile Can isteksizce odadan çıkınca, olan tüm her şeyi baştan sona anlattım. Vahit'in gelip teyzeme tehditler savurduğunu,sonra da Can'a bıçak çektiğini ve benim onun önüne geçtiğimi. "Eklemek istediğiniz bir şey yoksa şurayı imzalayabilirsiniz."deyip bir kağıt uzattı. Imzalayıp verdikten sonra geçmiş olsun deyip çıkmaları üzerine dakikalar sonra odaya Can ile Yiğit girmişti. "Her şeyi anlattın değil mi güzelim."dedi Yiğit. Ben kafamı sadece sallamak ile yetinirken,Can"Keşke biraz abartarak konuşsaydın kuzi. Belki daha fazla ceza alırdı."dediğin de göz devirdim.
Yiğit ise yanıma gelip altıma bir öpücük konurdu,"Iyisin değil mi?"diye sordu.
"Evet iyiyim."dedim mırıldanarak. Cidden artık kaç kere daha iyiyim diyecektim?
Can Yiğit'in beni öpmesi üzerine homurdanırken,Yiğit inadına bir kez daha öptü. "Tam bir pezevenk olduğunuzu söylemiş miydim çakma enişte Yiğit?!"

"Dememe gerek yok. Zaten öylesin."diyerek devam etti. Yiğit'in bakışlarını görünce de,"Neyse ben kantine gidiyorum. Hadi bayy."demesiyle,"Bana da bir şeyler al. Simit,Tost,ekmek arası, ne varsa."dediğim de Yiğit, "Onları sana yedirteceğime inanıyor musun?"diye sordu."Iıı bir düşüneyim. Senden izin aldığımı hatırlamıyorum."deyip Cana döndüm. "Yanında da çay al."dediğim de Yiğit'e baktı. Onaylamaz bakışlarını görünce, "Maalesef kuzim."deyip koşar adımlar ile odadan çıktı. Dudaklarımı büzdüm,Ama karnım aç! "Biraz dan hemşire yemek getirecek. Onu yersin güzelim. O güzel dudaklarını büzme."dediğin de 'ciddi misin?'bakışı attım. "ALLAH'ım ben neyle sınanıyorum?!"diyerek söylendiğim de,"ALLAH'da beni seninle sınıyor. Ben bir şey diyor muyum?"dedi eğlenen sesiyle.
"Rahatsız isen çekme beni o zaman Allah Allah."dedim alınganlık ile. Yanıma yaklaştı. Dudağımın kenarına bir öpücük kondurdu."Sen başıma gelen en güzel belasın."deyip saçımın bir tutamını tutup, burnuna götürdü.
Dudaklarıma yaklaşınca benim bakışlarım da onun dudaklarına indi. O sırada odanın kapısı çalınca hemşirenin geldiğini anlaşmıştık. Aksi taktirde Can beyimiz odanın kapısını çalmazdı.
Yiğit küçük bir küfür savurdu. "Bir günde rahat bırakın."diyerek homurdandı. Ben,"Gel."dediğim de hemşire odaya elin de bir tepsi ile girdi. Gene dün ki aynı yemekler vardı. Ve Yiğit için de getirilmişti. Neyse nankörlüğün lüzumu yok Deniz. Bunu bulamıyanlar da var.
Hemşire tepsiyi masaya bırakıp afiyet olsun deyip kapıyı açıp gitti."Sonramı yesek yemeği?"deyip sırıttı. Ben utanç ile göz devirirken,"Karnım açıktı. Yemek yiyelim artık."En sonunda yemekleri yedik den sonra doktorun gelip son muanesini yapmasını bekliyorduk. Bu gün taburcu olup,eve dönecektim sonunda. En sonunda doktor da geldiğinde taburcu olabileceğimi söylemişti.

5 AY SONRA

Ayna da ki görüntüme baktım. Bembeyaz bir gelinliğin içindeydim. Bu gelinliğin gerçek den bu kadar yakışacağını düşünmüyordum. Yiğit ile evleniyorduk. Hâlâ şaşkındım. Bütün bunların hepsi gerçek miydi? Yoksa bir rüya mı? Eğer bir rüya ise herhalde delirirdim.

Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin