(3) Deniz Kokusu

33.1K 1K 121
                                    

(3) Deniz Kokusu

(Düzenlendi)

Medya Deniz

"Sağol üzerim den bir yük kalktı."dedi derin nefes vererek. Yani anlamıyordum,baba oluyorum diye sevineceğine,o kızdan kurtulduğuna seviniyordu. Tabi olayı tam bilmediğim için yargılamamam lazımdı fakat o kızın ağlamasını hatırlayınca sinirleniyordum.
"Rica ederim."dedim samimiyetsiz bir şekilde. Bu halime anlam veremese de hiç bir şey söylemedi. Kızların yanına geçip oturdum. Karşımda müstakbel çok sevdiğim! nişanlım ve Soner abi oturuyordu. Benden çapraz bir bank da oturalar ise abilerim ve Bulut oturuyordu. Barış abi de ayak da, telefonu ile oynuyordu. Cebimden telefonu çıkardım. Bir anda kızın ismini öğrenmediğim aklıma geldi.

'Selam ben az önce telefonda konuştuğun kişi. İsmim Deniz. İsmini sormayı unuttum. İsmin neydi acaba?'

Dakikalar sonra bildirim sesi geldiğinde iki kişinin bakışları beni buldu. Biri abim diğeri ise reis bozuntusuydu. İkisinden de bakışlarımı çekip mesaja baktım.

'Ezgi ben. Manolya kafeyi biliyorsan orada buluşuruz. Öğle saat 14:30 uygun mu senin için? Bir de Barışın neyi oluyorsun?'

Hâlâ şu Barış abinin neyi olduğumun peşindeydi. Göz devirdim.
Manolya kafeyi biliyordum. Bizim mahalleye de yakındı. Saat de uygundu.

'Manolya kafeyi biliyorum saatte uygun. Ve Barış ise abim gibidir.'

Yazıp gönderdim. Hemen mesaj geldi. Görüşürüz mesajıydı. 'Görüşürüz yengeciğim.'yazdım sırıtarak. Başımı kaldırdığım da,reis bozuntusunun gözleri ile göz göze geldim. Gözlerimi kaçırdım.

Numaraya Ezgi ismini verdim. Whatsappdan gelen mesaj ile telefonuma tekrar baktım. Bu sefer Ezgi değildi. Mesaj kimden gelse beğenirsiniz.

Reis Bozuntusu: Güzelim. Kimle mesajlaşıyorsun.

Siz:Sanane?

Karşım da sinirli bir şekilde telefona gelen mesajı okuyordu. Gözlerini bana çevirdi. .

Siz:Ha bir de güzelim demez isen sevinirim.

Reis Bozuntusu: Deniz sinirleniyorum artık.

Siz: Sinirlendirirsem ne yaparsın?

Yazıp attım. Karşım da,sinirden kasıldığını, 10 yaşındaki çocuk bile anlardı.

Reis Bozuntusu: Orasını da hayal etmek bile istemezsin.

Siz: Sen beni tehtit mi ediyorsun yani!

Reis Bozuntusu: Sen nasıl anladıysan güzelim.

Yazdığı mesaj ile yüzümü buruşturdum. Güzelim ne cidden?!

Siz: Reis bozuntusu sinirlendirme beni. Bak her yerden engel atarım sana. Yazamazsın bana.

Reis Bozuntusu: Reis bozuntusu hah. Sevdim bu ismi. Engel atamazsın.

Adama hakaret ediyoruz da hoşuna gidiyor.

Siz: Sen öyle san. Sana bir şey soracağım yanlış anlamazsan.

Reis Bozuntusu: Sor.

Siz: Sen ne ayaksın ayıptır sorması.

Reis Bozuntusu: Bilmem ne ayağım?

Göz devirdim. Mesaj geldi.

Reis bozuntusu:Anlamıyorum kızım. Neyin tribini atıyorsun bana?!

Deniz Kokusu - Mahalle (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin