7. Fashion show.

2.2K 95 18
                                    



Minęły 3 tygodnie odkąd Eight należała do Akademi Umbrella. Okazało się, że dziewczyna ma problemy zdrowotne i większy wysiłek powoduje u niej osłabienie organizmu a czasem nawet i omdlenia przez co dziewczyna dostawała czasami nieco lżejsze ćwiczenia jednak i tak po treningach nie czuła się najlepiej więc musiała długo po nich odpoczywać. Eight zaszyła się w swoim pokoju oglądając jakieś seriale lub czytając książki. Czarnowłosa rzadko wychodziła z pokoju, a jak już to robiła to wychodziła do Vany lub Allison na babski wieczór. Ostatnio nawet rzadko jadała z resztą rodzeństwa co nieco ją cieszyło bo nie musiała aż tak często oglądać Five'a chłopak był nie przewidywalny i ewidentne nie lubił dziewczyny dlatego uznała, że nie będzie narażała swojego życia lub zdrowia tylko dlatego żeby udowodnić innym jaka jest twarda i, że niczego się nie boi.

Eight oglądała jakiś serial gdy nagle usłyszała pukanie do drzwi.

– Proszę!– Za drzwi wyłoniła się uradowana Allison.

– Idziemy na zakupy.–

– Proszę nie. Nie chce mi się wychodzić z domu.– Dziewczyna popatrzyła błagalnie na siostrę jednak ta nieugięcie przekonywała ją do swojego planu na co czarnowłosa ostatecznie się zgodziła.

– Dobra w takim razie o 11 wychodzimy. Powiem jeszcze Vany.– All wyszła trzaskając drzwiami.

Czarnowłosa popatrzyła na zegarek, który wskazywał 10:30. Ojca i Pogo nie było w Akademi więc wszyscy mieli wolne do czasu aż nie wrócą czyli na czas bliżej niekreślony. Dziewczyna postanowiła, że zacznie się szykować. Rzadko wychodziła z domu więc postanowiła "zaszaleć" z ubiorem. Ubrała się w czarne joggery, czarny top odsłaniający lekko brzuch a do tego spoooro za dużą bluzę. Mimo wszystko nie chciała wychodzić ze swojej strefy komfortu.

***

– Jesteś w końcu gotowa?!– Vanya i Eight siedziały na łóżku Allison czekając od 10 minut na mulatkę.

– Tak!– Allison w końcu wyszła z łazienki na co dziewczyny przewróciły rozbawione oczami.

Gdy wychodziły śmiały się na cały korytarz z byle czego gdy nagle na ich drodze pojawił się Diego.

– Dokąd piękne panie się wybierają?– brązowooki ukłonił się lekko.

– Na zakupy mój panie.– Eight również ukłoniła się lekko po czym cała czwórka wybuchła śmiechem gdy skończyli się śmiać dziewczyny poszły do galerii.

Galeria była ogromna. Mimo, że dziewczyna nie była największą na świecie fanką zakupów (chyba, że tych z jedzeniem) to ucieszyła się, że mogła wraz z siostrami wyrwać się od codziennych treningów i porządnie się wyszaleć poza domem.

– Wychodź już z tej przymierzalni!– Dziewczyny siedziały zrezygnowane na ławce pod przymierzalnią w, której była Eight.– Ile można się przebierać?–

– Już wychodzę.– Siostry namówiły czarnowłosą do przymierzenia bardziej dziewczęcych kreacji na co dziewczyna niechętnie się zgodziła. (oczywiście wzięła do przymierzalni też jakieś dresy i bluzy.) Czarnowłosa wyszła z przymierzalni w jakieś sukience w, której nie czuła się zbyt dobrze ponieważ według niej miała trochę za duży dekolt jednak dziewczyny patrzyły na nią z oczami i ustami szeroko otwartymi.

– Jezu siostra wyglądasz obłędnie!– Krzyknęła Vanya.

– Nie przesadzaj Vanya jest po prostu okej.– Eight ciągle nie była przekonana do swojej kreacji.– Gdzie ja mam w tym wyjść?–

– Może w końcu poznasz jakiegoś przystojniaka.– Zaśmiała się Allison na ci czarnowłosa przewróciła oczami.– Musisz ją kupić. Zaufaj nam.–

– No nie wiem.– Czarnowłosa nadal nie była przekonana.

– Musisz!– Dziewczyny krzyknęła w tym samym momencie.

– Dobra, dobra.– Eight podniosła ręce w geście obronnym i zaczęła się śmiać. Po chwili dziewczyny stały w kasie obładowane zakupami.

– Musimy sobie zrobić pokaz mody.– Zaśmiała się Allison.

– Dobra a teraz chodźmy coś zjeść!– Eight krzyknęła uradowana przechodząc koło strefy z jedzeniem.
– Co zamawiacie?–

– Ja chyba wezmę jakiegoś hamburgera.– Powiedziała Vanya patrząc na menu każdej restauracji.

– Ja wezmę jakąś sałatkę, a ty Eight?–

– Ja wezmę hamburgera, nuggetsy i szejka truskawkowego.– Dziewczyny patrzyły na nią z niedowierzaniem.

***

Dziewczyny wracały już do domu obładowane zakupami. Po drodze postanowiły zrobić jakieś zakupy spożywcze i wstąpić do drogerii po maseczki i jakieś kosmetyki. Po czym wróciły do domu wyczerpane. Umówiły się w pokoju u Allison o godzinie 16 na babski wieczór wcześniej zapraszając chłopców na pokaz mody w salonie o 15:30. Dziewczyna nie była zadowolona z tego pomysłu gdyż nie lubiła się stroić, a zwłaszcza przed innymi. Eight spojrzała na zegarek, który wskazywał 14:30 więc miała jeszcze godzinę na obejrzenie jakiegoś serialu. Nagle ktoś zaczął pukać drzwi po czym rozległ się głos Allison żeby dziewczyna zaczęła szykować się na pokaz mody. Czarnowłosa niechętnie odłożyła laptopa i zeszła na dół. W salonie zobaczyła pięć krzeseł, a na środku jakiś stary, długi dywan dziewczyna na ten widok zaśmiała się pod nosem po czym poszła poszukać dziewczyn. Gdy je znalazła te natychmiast kazały się jej przebrać w nowe ciuchy. Nadszedł czas na pokaz mody w salonie siedzieli już wszyscy oprócz Five, który jak zwykle wolał siedzieć w pokoju niż robić coś z nimi.

Jako pierwsza weszła Allison chłopcy zaczęli ciś krzyczeć i bić brawo co nieco uspokoiło zestresowaną dziewczynę. Po Allison weszła Vana, a po niej była kolej Eight. Jako pierwszą z trzech stylizacji czarnowłosa ubrała nowe dresy i krótki top na ramiączkach z motylkiem na środku a do tego oczywiście jakaś zwykła za duża bluza, którą też dzisiaj kupiła. Chłopcy zaczęli wiwatować na widok Eight co sprawiło, że na jej twarzy pojawił się lekki uśmiech. Dziewczyna weszła na "zaplecze" wybiegu i przebrała się w drugą stylizację czyli za dużą bluzę zakładaną przez głowę oraz krótkie spodenki. Gdy przyszła kolej na wyjście dziewczyny zauważyła, że na widowni nagle znalazł się Five. Czarnowłosa speszyło się trochę jednak nie dała tego po sobie poznać, a oklaski dodawały jej tylko otuchy. Nadszedł czas na ostatni pokaz czyli ten w, którym dziewczyny miały pokazać się w eleganckich strojach co jeszcze bardziej speszyło Eight sukienka nie była krótka jednak jak dla niej miała za duży dekolt. Muzyka z głośników zmieniła się na bardziej klasyczną i dziewczyna zaczęły płynnym krokiem wychodzić za "kulisów" sceny w pięknych sukniach. Alliso miała czerwoną błyszczącą sukienkę z rozcięciem na nodze i jeszcze większym dekoltem niż miała dziewczyna. Vanya miała szmaragdowo-zieloną sukienkę przed kolano z opadającymi ramiączkami natomiast Eight miała czarną brokatową lekko przed kolano sukienkę  na cienkich ramiączkach i delikatnym dekoltem. Gdy tylko Eight weszła do salonu początkowo wszyscy zamilkli nie więżąc własnym oczom co lekko zestresowali czarnowłosą jednak szybko zaczęli gwizdać, krzyczeć i bić brawo. Potem dziewczyny zaczęły sprzątać, chłopcy zlitowali się nad nimi i im pomogli przez co dziewczyny szybciej się ze wszystkim uporały dzięki czemu zdążyły jeszcze nałożyć maseczki i poplotkować nie orientując się nawet kiedy zasnęły u Allison w pokoju.

Inaczej nie umiem Five //Five Hargreeves// cz.1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz