57. kapitola

1.1K 121 9
                                    

Měl špatnou náladu. Opravdu hodně špatnou. Netušil, kdy došlo k tomu zvratu, že se nechal plně zapojit do akce Zachraňme idiota Pottera, ale právě proto teď trčel pod zastíracím kouzlem u domu, ve kterém měl bydlet mladý psycholog a nahlížel oknem do kuchyně.

Podle jeho kmotra bylo teď potřeba Pottera sledovat a kontrolovat jak se bude vyvíjet jeho magie. Nebýt to Severus, okamžitě by ho poslal k šípku, ale přece jen v něm stále byla ta část, která nejenže ke svému kmotrovi vzhlížela, ale také mu přála v životě konečně kousek štěstí. A tím kouskem měl být zřejmě Potter.

Zíral do cizí kuchyně a téměř hypnotizoval balíček, který tam Severus zanechal. Ač si momentálně připadal spíše jako domácí skřítek a ne kouzelník, sám byl zvědav jak Potter bude reagovat.

Pohledem na drahé hodinky zdobící jeho zápěstí zkontroloval čas. Pokud se jeho kmotr nemýlil, idiot Potter by měl za chvíli vstávat. Na rozdíl od něj, Draco byl už dvě hodiny vzhůru.

Sotva si tuhle absurdnost uvědomil, ten, na jehož příchod čekal se objevil v kuchyni. Tedy přesnější výraz by byl, že se do kuchyně dopotácel.

Jak se zdálo, lékař ještě spal a v polospánku si začal připravovat nějaký nápoj, ve kterém Malfoy tušil kávu. Bylo zvláštní pozorovat Pottera, jak zapíná mudlovské přístroje a bez použití kouzel si připravuje hrnek. Byl do té činnosti natolik zabrán, že si stále ještě nevšiml překvapení, čekajícího na stole.

Otevřel zásuvku a i blonďatý kouzelník, který o mudlech věděl naprosté minimum pochopil, že všechny ty krabičky a lahvičky jsou léky.

Potter některé z nich vytáhl a nastavěl na kuchyňskou linku. Zdálo se, že nad něčím usilovně přemýšlí a následně pár lahviček vrátil zpět do zásuvky a nechal vytáhnuté pouze dvě.

Draco to nechápal, ale věděl, že Harry je lékař, takže zřejmě má přehled o tom co dělá a proč to dělá.

Potter se konečně otočil a jeho zrak spočinul na balíčku. Opatrně odložil šálek s kávou zpět na linku a přešel ke stolu. Chvíli se jen tak na nečekaný dárek díval a pak ho přece jen rozbalil.

I přes okno Malfoy viděl, jak se mladému muži překvapením rozšířily zorničky. Vzápětí se však otočil a odešel z kuchyně. Kam, to Draco zjistil hned na to, když se otevřely dveře a v nich stál rozzuřený Potter. Divoce se rozhlédl a Malfoy se pro jistotu schoval za roh.

„WEASLEY! SNAPE! Nechte mě na pokoji!“

Když práskly dveře, Draco se vrátil zpět k oknu, aby viděl pokračování. Pár minut se nic nedělo a pak se objevil znovu Potter, tentokrát však již převléknut do slušného oblečení. Na stůl se ani nepodíval a zamířil rovnou k lince pro kávu, kterou do sebe obrátil jako Hagrid ohnivou whisky.

Chvíli jen tak stál a potom sebral plášť ze stolu a sbalil ho do tašky, kterou si bral do práce.

Mudlovi by se zdálo, že celé Malfoyovo pozorování bylo k ničemu, ale mladý kouzelník viděl přesně to, v co Severus doufal.

Po té, co se Harry vrátil, ho obklopovalo velké množství magie a jedním si byl Draco jist. Rozhodně to nebyla magie divoká, takže se Severus nemýlil.

Záhada nového Snapea (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat