22. kapitola

1.4K 142 8
                                    

Kolikrát se sám sebe ptal, když už všechno skončí?
Kolikrát si přál raději smrt než zažívat neustálou bezmoc?
Kolik nocí už probděl?
Přestal je počítat. Čas se pro něj stal relativním pojmem a vlastně neměl důvod se o něj zajímat. 

Za cenu vítězství nad Pánem zla byl ochoten zemřít. Konec jeho hrůzovlády byl přednější. 

To ještě netušil, že bude násilně vyrván ze spárů smrti a vydán na pospas šílené ženské, která se rozhodne žít jeho život.

Jediné, co ho dokázalo potěšit byla její marná snaha najít Harryho.

Dokázal si představit, proč mladík zmizel a nikdo o něm nemá žádné informace. Z části se za to vinil. Dalo se čekat, že množství mrtvých Harry nedokáže překousnout. Ale pokud byl v bezpečí, byla to přijatelná cena.

Mohla mu ukrást podobu, život, práci, ale nemohla mu vzít hřejivý pocit, že Harry přežil a ona mu nemůže ublížit. 

Tohle si dlouhou dobu myslel a uklidňovalo ho to více než ty mudlovské léky, které do něj cpala a že jich nebylo málo.

A pak přišla s tou skvělou zprávou. Weasley usilovně hledá Harryho Pottera!

Nebyl hlupák a vše si domyslel. Někdo musel zjistit, že Snape není Snape. A až najdou Harryho, začne ho hledat. A nebyl by to Harry Potter aby ho nenašel.

Jakmile se začal chystat jejich přesun z mudlovského domu na nějaké jiné místo, začal propadat panice. 

Alice musela mít podezření, že ji někdo sleduje nebo si uvědomila, že kupříkladu Grangerová vyrůstala mezi mudly a mohla by se v tom spolu s Weasleym šťourat.

Jedna věc ji zřejmě nenapadla. Že ten, kdo ji sleduje by mohl být Harry Potter, protože jinak by neutíkala.

Ale on to tušil. Ne, byl si tím jist. 

Pokud by se po letech našel někdo, kdo by se k Alici dostal tak blízko, byl by to právě mladík s jizvou na čele.

On se svou odvahou a cílem chránit své blízké.

Nemohl připustit, aby se k nim dostal, proto mu naškrábal vzkaz na komodu.

Myslel si, že to stačilo.

Jenomže opomněl mladíkovu tvrdohlavost.

Byl si téměř jist, že novinář se kterým má mluvit je Harry.

Na jednu stranu ho hřálo u srdce, že ho Harry nepřestává hledat, ale za jakou cenu?
Copak nechápe, že pokud se do toho zaplete, Alice ho nenechá být, dokud ho nedostane?

Více než kdy dřív se pokoušel o útěk, ale byl příliš oslaben mudlovskými léky, které mu Alice začala podávat.

Bál se o Harryho mnohem více než tomu bylo, když zuřila válka. 

Možná právě proto, že předpokládal nějaký šílený a nebezpečný plán, který mladík vymyslí.

Pokud rovnou nebude jednat impulsivně jak míval vždy ve zvyku.

Tak rád by ho varoval a řekl mu ať se vrátí do bezpečí.

Severus Snape seděl připoután k posteli, ochromen různými medikamenty, z očí mu kanula jedna slza za druhou a dopadaly na zašedlé prostěradlo.

Harry Potter byl doposud jediným světlým bodem v jeho myšlenkách a pokud mu Alice vezme i tohle, možná bude lepší, pokud konečně zemře.

Záhada nového Snapea (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat